Lijkt me een leuk event en ik hoop dat er dan ook veel Lotus/speedster rijders aanwezig zullen zijn
Datum:23 mei 2010
Plaats:Oostrozebeke (West-vlaanderen)
Kostprijs:gratis
Copy/paste:
Beste autoliefhebbers,
Op 23 mei 2010 organiseren wij in het centrum van Oostrozebeke 'Dream on wheels III'. Een evenement waar eigenaars/liefhebbers van exclusieve wagens, oldtimers, kitcars,... hun hart kunnen ophalen.
Na het overdonderende succes van de vorige twee edities zal het ook dit jaar weer knallen! Naast het bewonderen van zeldzame wagens, kan je er ook een glaasje drinken, iets eten, genieten van live-optredens, een praatje maken met gelijkgezinden,... Kortom, een gezellig dagje uit voor de ganse familie.
Deelnemen aan dit evenement is, naar goede gewoonte, volledig gratis en bovendien krijgen de eerste 500 deelnemers een gratis ingekaderde foto van hun wagen mee naar huis. Een mooi souvenir van een mooie dag.
Let wel:
- Elke deelnemer MOET zich de dag zelf inschrijven in het POWER-tankstation te Oostrozebeke (waar ook de foto wordt genomen) alvorens naar het plein te rijden. Inschrijven kan vanaf 10u.
- DIT IS GEEN TUNINGMEETING! Tuningwagens zullen niet worden toegelaten op het terrein.
Interesse om deel te nemen of wens je meer informatie?
Mail dan naar dimitridefraeye@hotmail.com
23/05/2010: Dream on wheels III -- Oostrozebeke (België)
-
- Naam: Andy
- Auto: Opel Speedster 2.2
- Contacteer:
23/05/2010: Dream on wheels III -- Oostrozebeke (België)
Laatst gewijzigd door Sir_Bongiovi op 27 feb 2010, 13:30, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Re: Dream on wheels III - 23 mei 2010 -- Oostrozebeke (België)
tip--altijd kijken voor ge een event plaatst op het forum... dit vermijd dubbele en wanordelijke onoverzichtelijk toestanden..
.deze stond er reeds lang op..(sedert 10 januari 2010) kijken voor plaatsing in evenementen is "de" boodschap..
ik weet het niet ,maar verleden jaar is er door een groep forummers aan mee gedaan...het event zelf vond "ik" persoonlijk helemaal maar niks en was toen heel heel slecht georganiseerd... maar het toen door ons aangekoppelde lotus tour/ritje met start ad Makro te Eke en via Latem Ooidonk (apero) Deinze en Aarsele naar Oostrozebeke en dan s'avonds met een groepje forummers gezellig gaan eten in t'klokkeputje in Latem..."dat" vond ik dan wél tof en leuk...maar het evenement zelf ...pff.. t'was een tuning ding met hotdog reuk..
we moesten eerst initieeel met onze lotussen achteruit over enorm hoge stoepranden rijden om onze parkeerplaats in het gras te bereiken... en na fel protest van ons kregen we een andere plaats... we hadden wel onnoemelijke keren van te voren gezegd dat de lotussen een verharde parking wilden, en géén stoepranden om over te rijden...maar blijkbaar liep er toen nogal wat fout daar... veel volk dat wel.... t'zal maar alleen kunnen beteren denk ik...
.deze stond er reeds lang op..(sedert 10 januari 2010) kijken voor plaatsing in evenementen is "de" boodschap..

ik weet het niet ,maar verleden jaar is er door een groep forummers aan mee gedaan...het event zelf vond "ik" persoonlijk helemaal maar niks en was toen heel heel slecht georganiseerd... maar het toen door ons aangekoppelde lotus tour/ritje met start ad Makro te Eke en via Latem Ooidonk (apero) Deinze en Aarsele naar Oostrozebeke en dan s'avonds met een groepje forummers gezellig gaan eten in t'klokkeputje in Latem..."dat" vond ik dan wél tof en leuk...maar het evenement zelf ...pff.. t'was een tuning ding met hotdog reuk..

Laatst gewijzigd door Herman op 27 feb 2010, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Naam: Andy
- Auto: Opel Speedster 2.2
- Contacteer:
Re: Dream on wheels III - 23 mei 2010 -- Oostrozebeke (België)
ow ja nu zie ik je post staan (reeds op pag. 2), ik had enkel pagina 1 gecheckt voor het posten
- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer: