Rally for Haiti : 21.03.2010 22.02.2010
In samenwerking met :
BFOV vzw (Belgische Federatie voor Oude Voertuigen) : http://www.bfov.be
Om de slachtoffers van de aardbeving in Haïti - die op 12 januari plaats vond - bijstand te verlenen, stellen we een grote nationale, "statische" oldtimerbijeenkomst voor in Brussel.
Met de steun van de heer Burgemeester van de stad Brussel, van de Politie van de stad Brussel en van het Haïti Lavi consortium, maken we afspraak bij het Atomium op zondag 21 maart 2010 tussen 10.00 en 17.00 uur, met onze oldtimer.
De bedoeling is uiteraard donaties in te zamelen voor de slachtoffer van Haïti.
We stellen u voor een overschrijving te doen van (minimum) 10 euro op de rekening 000-0000012-12 van HAITI LAVI, met de vermelding : 1212-002951
Om een idee te hebben van het aantal oldtimer die op 21 maart 2010 naar het Atomium zullen komen, verzoeken we u om een e-mail te willen verzenden naar het volgende adres : marc.bertels@skynet.be met vermelding van merk, type en bouwjaar van het voertuig.
Kom talrijk met uw oldtimer naar dit treffen bij het Atomium. Tot dan.
Voor alle bijkomende info kan u bij de initiatiefnemer terecht met onderstaande details:
Marc Bertels
RALLY FOR HAITI
René Evrard 4
1473 Genappe
Telefoon: 067-77.24.99
gsm: 0485-746.785
fax: 067-77.24.99
email marc.bertels@skynet.be
Url : klik hier om de internetpagina te raadplegen
Rally for Haiti 21/03/2010 Brussel Atomium
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Re: Rally for Haiti 21/03/2010 Brussel Atomium
Die Haiti begint langzaam aan mijn strot uit te komen!
Plotseling wordt vergeten dat hier in België mensen met kinderen op straat moeten slapen!!!
Ondertussen lees je dan ook dat weer een hele hoop smeerlapjes de centen zelf in hun zakken steken.
Dat ze eens een rit organiseren voor de arme mensen hier bij ons!

Plotseling wordt vergeten dat hier in België mensen met kinderen op straat moeten slapen!!!

Dat ze eens een rit organiseren voor de arme mensen hier bij ons!

-
- Contacteer:
Ovi...niet veralgemenen..hetgeen dat ge zegt is uiteraard zeer juist... maar als er hier een gift gedaan wordt of hulp geboden wordt aan noodlijdenden krijgen die mensen daar toch veruit het meeste van... "daar" in Haiti worden mensen "nu" nog steeds vermoord om hun luttel gekregen iets.... ik denk nadat ik alles zowat gelezen heb daarover, dat die mensen aldaar snakken om eventeel ingelijfd te worden bij de usa.***..en er een army-bezetting zou komen van hun crimineel verloederd land die het hun zou mogelijk maken om dan terug uit de ellende te klauteren.... alles is nu in terreur en in handen van straatbenden die alle intentie tot enige handel of trade onmogelijk maken.. en een land waar er niks van handel gebeurt kan nooit uit de ellende geraken, handel, zelfs hoe klein ook is de basiskiem van heropbouw van een economie..
Herman (fan van artsen zonder grenzen)
*** Ik heb onlangs een pater die aldaar 20 a 30 jaar woonde dit horen verwoorden... ook is er een vriendin kennis van ons naar daar gereisd en dit verlangen/wens bleek ook uit de vele gesprekken die ze er gemaakt had met de localen...
Herman (fan van artsen zonder grenzen)
*** Ik heb onlangs een pater die aldaar 20 a 30 jaar woonde dit horen verwoorden... ook is er een vriendin kennis van ons naar daar gereisd en dit verlangen/wens bleek ook uit de vele gesprekken die ze er gemaakt had met de localen...
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Ik heb ondertussen ook al de wandeling voor Haiti van Jeffry zijn school gesponsord hoor Herman maar dat gevalleke is juist gebeurd terwijl er hier juist op het nieuws kwam hoeveel mensen en zelfs kinderen er hier in de sneeuw buiten moesten overnachten! Ben ook geen voorstander van vluchtelingen maar als ik kinderen in de sneeuw zie zitten en dat in mijn eigen land begin ik het een beetje moeilijk te krijgen!
Het gevolg was dat er daar plotseling helemaal niks meer over te horen was en alleen nog maar over Haiti werd gesproken.
Wij hebben in de tijd dat we onze bakkerij nog hadden een aantal mensen waaronder een alleenstaand vrouwke met 4 kinderen alle dagen van eten voorzien en dit gedurende 5 jaar omdat ze anders gewoon niks hadden.
Ken ook iemand die alle dagen 69 voedselpakketten uitdeeld in een klein dorpje waar je niet verwacht dat er zoveel "verdoken" armoede is.
Het is dus mijn "persoonlijke mening" dat ze beter meer aandacht zouden besteden aan mensen die het hier moeilijk hebben maar dat is dus mijn mening en ik respecteer iedereen de zijne!

Het gevolg was dat er daar plotseling helemaal niks meer over te horen was en alleen nog maar over Haiti werd gesproken.

Wij hebben in de tijd dat we onze bakkerij nog hadden een aantal mensen waaronder een alleenstaand vrouwke met 4 kinderen alle dagen van eten voorzien en dit gedurende 5 jaar omdat ze anders gewoon niks hadden.
Ken ook iemand die alle dagen 69 voedselpakketten uitdeeld in een klein dorpje waar je niet verwacht dat er zoveel "verdoken" armoede is.
Het is dus mijn "persoonlijke mening" dat ze beter meer aandacht zouden besteden aan mensen die het hier moeilijk hebben maar dat is dus mijn mening en ik respecteer iedereen de zijne!

-
- Contacteer:
Groot gelijk Ovi.. Er is veel miserie die nooit de kranten of media halen omdat dat geen publieks of klanten aantrekkelijke reportages zouden zijn..
-
- Contacteer:
rijden er forummers hier aan mee...?
- Bzguy
- Naam: Hans
- Auto: Noble M12
ben belet (werk) 

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Martin Luther King, Jr.
1963
Martin Luther King, Jr.
1963