Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Bericht
door ovi » 22 feb 2010, 12:40
Kan ik ergens een overzicht vinden van alle meetings of evenementen die er dit jaar zijn met Lotus!
Als dit zo is mag je dit topic terug sluiten hé Frederik voor ik weer onder mijn voeten krijg!
Kristel moet haar weekends opgeven waar ze zeker vrij moet hebben dus zou gemakkelijk zijn moest ik een overzichtje hebben.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:
Bericht
door Frederik » 22 feb 2010, 13:36
Alle evenementen staan onder "Evenementen" een lijstje heb ik nog niet gemaakt. Geen idee of ik dat nog ga doen in de toekomst.
Gewoon even "evenementen" overlopen, de berichten starten met de datum. (als de topicstarter zich aan de regels heeft gehouden)
ps. precies ofdat jij altijd onder je voeten krijgt ....
ovi
Bericht
door ovi » 22 feb 2010, 14:17
Frederik schreef: Alle evenementen staan onder "Evenementen" een lijstje heb ik nog niet gemaakt. Geen idee of ik dat nog ga doen in de toekomst.
Gewoon even "evenementen" overlopen, de berichten starten met de datum. (als de topicstarter zich aan de regels heeft gehouden)
ps. precies ofdat jij altijd onder je voeten krijgt ....
Ik zal dan zelf even kijken wat en hoe wand anders krijg ik inderdaad naar mijn voeten wand v/d grote baas!
ovi
Bericht
door ovi » 23 feb 2010, 10:00
Blijkbaar heeft Herman nu een topic hiervoor gemakt dus doe deze dan maar weg Frederik!