Maar het kofferdeksel van binnenuit kunnen openen vind ik misschien nog wel de grootste vooruitgang

Ik denk dat hier de zetduivel heeft toegeslagen. Het is onmogelijk dat om van 96 naar 100 km/h te gaan, dat deze wagen daarvoor 0.7 sec nodig heeft.Performance
Lotus Elise
0 – 60 mph : 6.0 seconds *
0 – 100 km/h : 6.7 seconds *
...ik denk dat die 6.7 sec voor de 0 tot 100 verkeerd is.0-60 mph 5.8 seconds.
0-100 km/h 6.1 seconds
Ik had het ook al gezien, de juiste cijfers zullen later wel volgen, maar hij zal iets trager zijn, door minder koppel en meer gewichtWimC schreef:Ik vraag me toch iets af. Bekijk nog even de prestaties op papier van de 1.6:
Ik denk dat hier de zetduivel heeft toegeslagen. Het is onmogelijk dat om van 96 naar 100 km/h te gaan, dat deze wagen daarvoor 0.7 sec nodig heeft.Performance
Lotus Elise
0 – 60 mph : 6.0 seconds *
0 – 100 km/h : 6.7 seconds *
heb even de "performance data" van de officiële Lotus site van de huidige "S" opgezocht:
...ik denk dat die 6.7 sec voor de 0 tot 100 verkeerd is.0-60 mph 5.8 seconds.
0-100 km/h 6.1 seconds
Blijft natuurlijk dat 6.1 sec ook al te traag was en dat het er idd niet op verbeterd met het hogere gewicht nu.
Wim
of misschien een extra versnellingswissel met die close-ratio boxwimvanbeeck schreef: Ik had het ook al gezien, de juiste cijfers zullen later wel volgen, maar hij zal iets trager zijn, door minder koppel en meer gewicht
Gij kunt waarschijnlijk nog omwisselen van Elise S naar Elise mod 2011bAAx schreef:of misschien een extra versnellingswissel met die close-ratio boxwimvanbeeck schreef: Ik had het ook al gezien, de juiste cijfers zullen later wel volgen, maar hij zal iets trager zijn, door minder koppel en meer gewicht
dju als ik dat fototje zie wat herman postte (de zilveren S2 en S2 1/2 tesaam) begin ik hem ook te pruimen
zou je denken?wimvanbeeck schreef:
Gij kunt waarschijnlijk nog omwisselen van Elise S naar Elise mod 2011