@Koen : anders moeten we eens afspreken en eens langs de PITS en Wheels passeren om te kijken of er een mogelijkheid is om live te kijken op scherm in 1 van deze zaken.Alle middelen zijn goed om een glasje te gaan drinken
Collega's mogen steeds mee
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
dachero schreef:@Koen : anders moeten we eens afspreken en eens langs de PITS en Wheels passeren om te kijken of er een mogelijkheid is om live te kijken op scherm in 1 van deze zaken.Alle middelen zijn goed om een glasje te gaan drinken
Collega's mogen steeds mee
Ok voor mij Dachero, zal je PM sturen met gsm nummer. Zeker Bart P (maasmechelen) ook meevragen als F1 pro ...
Eindelijk erkenning Koen !!
Laten we de knoop doorhakken. Ik ben bereid eens te polsen in Zolder naar de mogelijkeheden. Als we niet te lang wachten kan een alternatief geregeld worden ( bv Karting Genk ). En zo'n race om 6u 's morgens met ontbijt zie ik ook wel zitten in de toekomst !
Ik stuur mijn gegevens door PM.
Bart P schreef:Eindelijk erkenning Koen !!
Laten we de knoop doorhakken. Ik ben bereid eens te polsen in Zolder naar de mogelijkeheden. Als we niet te lang wachten kan een alternatief geregeld worden ( bv Karting Genk ). En zo'n race om 6u 's morgens met ontbijt zie ik ook wel zitten in de toekomst !
Ik stuur mijn gegevens door PM.
Die erkenning zal je moeten bewijzen
Dachero belt me morgen, stuur hem ook je nummer door, dan spreken we af ...
en zetten we daarna hier onze afspraken online, zodat anderen eventueel kunnen aansluiten ...
Heb net Danny aan de lijn gehad ( telefoonlijn welteverstaan ). Stuur me je GSM door dan spreken we tijdens het weekend iets af. Ik heb mijn GSM al via PM doorgestuurd.