Gan er nog mensen topless rijden de 14e?
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Gan er nog mensen topless rijden de 14e?
http://www.cabriotour.nl/2010wintertour-algemeen.html
Ik ben toch sterk aan het overwegen om lekker te gaan rijden
Ik ben toch sterk aan het overwegen om lekker te gaan rijden
If you always do what you always did, you always get what you always got.
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Re: Gan er nog mensen topless rijden de 14e?
Ik heb hier al 2 weken met een verkoudheid zitten sukkelen dus mij niet gezien poike! 

- hans
- Auto: Elan
ik weet niet wat dat is met dat cabriorijden, maar als het van mezelf zou afhangen reed ik veel meer topless.
Maar ,....... mijn echtgenote ,.......
te veel wind, te fris, te nat, te veel zon, te koud, te warm,.....
resultaat: het dak gaat er veel te weinig af.
Enige remedie: af en toe alleen de baan op
Ben ik nu alleen met dat probleempje ????
- ovi
Bij mij is het dus omgekeerd!hans schreef:ik weet niet wat dat is met dat cabriorijden, maar als het van mezelf zou afhangen reed ik veel meer topless.
- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer:
Ik rij cabrio vanaf ongeveer 15 graden (als de zon uit zit)
Als je nooit of zelfden cabrio rijdt, koop dan geen cabrio zou ik zeggen.
Ik kom bij goed weer dagelijks mensen tegen met BMW, Mercedes, ... die om een of andere reden dicht rijden, ik snap dat niet, dat ze dan gewoon de coupe versie kopen dan komen ze minder belachelijk over.
Of staat dat minder mooi op hun oprit??
En ik ga niet topless rijden de 14e, of mss toch, maar niet voor dit evenement.
Als je nooit of zelfden cabrio rijdt, koop dan geen cabrio zou ik zeggen.
Ik kom bij goed weer dagelijks mensen tegen met BMW, Mercedes, ... die om een of andere reden dicht rijden, ik snap dat niet, dat ze dan gewoon de coupe versie kopen dan komen ze minder belachelijk over.
En ik ga niet topless rijden de 14e, of mss toch, maar niet voor dit evenement.
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
beetje of-topic maar, BMW staat anders ook perfekt top-less...
- Bijlagen
-
- spotted-in-the-high-st-1-1.jpg (36.22 KiB) 3053 keer bekeken
- hans
- Auto: Elan
ovi schreef:hans schreef:ik weet niet wat dat is met dat cabriorijden, maar als het van mezelf zou afhangen reed ik veel meer topless.
Bij mij is het dus omgekeerd!
Dus, herman , als ik het goed begrijp, ga jij in de toekomst bij mijn vrouw in de wagen zitten (dak dicht) en ik bij de jouwe (dak open) ????
- ovi
Ik denk dat je bij mijn vrouw bedoelde Hans!hans schreef:ovi schreef:hans schreef:ik weet niet wat dat is met dat cabriorijden, maar als het van mezelf zou afhangen reed ik veel meer topless.
Bij mij is het dus omgekeerd!
Dus, herman , als ik het goed begrijp, ga jij in de toekomst bij mijn vrouw in de wagen zitten (dak dicht) en ik bij de jouwe (dak open) ????

En als het aan mij lag kocht ik inderdaad geen cabrio Yves maar mijn vrouwke is daar dus zot van.

Er komt ook zeker een Super Seven maar daar kan je dan gewoon uw motovest en helm in opdoen om cabrio te rijden als het nog niet echt warm is.

- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Tja, ik had eens een Zweedse schoonheid, effectief gebouwd in het nog koudere Finland, en volgens de reclameslogans gemaakt om in alle seizoenen topless te rijden.hans schreef:ik weet niet wat dat is met dat cabriorijden, maar als het van mezelf zou afhangen reed ik veel meer topless.

Mijn Belgische schoonheid zag dat niet zitten en de Zweedse vloog dan na een tijd maar de deur uit.

Nu vraag ik mij af of het niet beter andersom was geweest. Produceerde men nu eens iets schoons in België, dan kon ik een Zweedse schoonheid er mee plezieren ...

Voeg aan uw lijstje nog Audi aan toe en dan heb je dagelijkse kost. Gekocht voor de ogen van de buren in plaats van voor het eigen rijplezier. En zij die bij 30°C een terrasje doen, terwijl ze nog afrekenen met de afstandbediening al de kap openen (waarom was ze al toe ?), naar hun wagen slenteren en voor de ogen van eenieder met veel show vertrekken ... stoppen wellicht 2 straten verder om de kap terug dicht te doen. Waarom werd anders die open/toe-functie al rijdend toegevoegd aan de duitse optielijsten ?Yves schreef:Ik kom bij goed weer dagelijks mensen tegen met BMW, Mercedes, ... die om een of andere reden dicht rijden, ik snap dat niet, dat ze dan gewoon de coupe versie kopen dan komen ze minder belachelijk over.

Ik ken een dame met een Boxster en dat dak gaat er nooit vanaf. Zelfs niet bij meer dan 30° C. En een koppel met een Mercedes CLK cabrio die zelfs amper uit de garage geraakt

Puur, ongefilterd en open smaakt nochtans het beste.

De 14e kom ik niet opdagen, ik zou immers een dom figuur slaan met mijn Elan op zak ...
Wel een leuk initiatief.
Die 14e wordt volledig gewijd aan mijn eega, zelfs het lotusforum ga ik (trachten) die dag (te) mijden.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Je laatste zin doet mij denken aan iets wat Susanna en mij overkwam (wat ik je overigens niet toewens de 14e
)
Wij hadden spontaan een weekendje uit gepland in een hotel lekker in de bossen van het oosten van ons land. 't was een half arrangement, meestal zijn we niet zo gesteld op hotel eten (uitzonderingen daargelaten)
Het weer werd zo slecht dat we besloten toch lekker in het hotel te eten zodat we op onze knieën naar de kamer konden kruipen. Zo gezegd zo gedaan. Wij een (toch nog) lekker uitgebreid diner besteld met toeters en bellen, en een bijpassend wijn arrangement. (wij houden van lang tafelen) Ook na 12,5 jaar hebben wij elkaar altijd veel te vertellen, en pas bij de 3e gang kregen we in de gaten hoe druk het eigenlijk was. We zagen heel veel stellen zitten, eigenlijk allen een beetje zwijgzaam voor zich uit starend op het bord kijken of om zich heen kijkend.
Wij vonden dat bijzonder grappig en gingen dit nader bestuderen. He? zegt Susanna. Er staan overal rode hartjes op tafel. Zou dit een dating weekend zijn met allemaal slechte matches? ... stilte... welke datum is het eigenlijk? ... Shit, het is Valentijnsdag vandaag!
Al die arme kerels en vrouwen, meegesleept door hun partner om verplicht gezellig te doen! Sja... wat doe je dan?... Je doet nog eens extra verliefd natuurlijk gewoon om ff te plagen.
Bij het onbijt hebben we dan ook fantastisch veel plezier gehad en zijn we kleine acts gaan opvoeren. Als hoogtepunt ging ik Susanna vanaf de overkant van de tafel aardbeien met slagroom voeren. Vrouwen wier man in de krant zat verscholen zag je kijken: " Ooooooh... dat wil ik ook!"
Kortom: Fantastisch weekeinde gehad op het weer na

Wij hadden spontaan een weekendje uit gepland in een hotel lekker in de bossen van het oosten van ons land. 't was een half arrangement, meestal zijn we niet zo gesteld op hotel eten (uitzonderingen daargelaten)
Het weer werd zo slecht dat we besloten toch lekker in het hotel te eten zodat we op onze knieën naar de kamer konden kruipen. Zo gezegd zo gedaan. Wij een (toch nog) lekker uitgebreid diner besteld met toeters en bellen, en een bijpassend wijn arrangement. (wij houden van lang tafelen) Ook na 12,5 jaar hebben wij elkaar altijd veel te vertellen, en pas bij de 3e gang kregen we in de gaten hoe druk het eigenlijk was. We zagen heel veel stellen zitten, eigenlijk allen een beetje zwijgzaam voor zich uit starend op het bord kijken of om zich heen kijkend.
Wij vonden dat bijzonder grappig en gingen dit nader bestuderen. He? zegt Susanna. Er staan overal rode hartjes op tafel. Zou dit een dating weekend zijn met allemaal slechte matches? ... stilte... welke datum is het eigenlijk? ... Shit, het is Valentijnsdag vandaag!
Al die arme kerels en vrouwen, meegesleept door hun partner om verplicht gezellig te doen! Sja... wat doe je dan?... Je doet nog eens extra verliefd natuurlijk gewoon om ff te plagen.
Bij het onbijt hebben we dan ook fantastisch veel plezier gehad en zijn we kleine acts gaan opvoeren. Als hoogtepunt ging ik Susanna vanaf de overkant van de tafel aardbeien met slagroom voeren. Vrouwen wier man in de krant zat verscholen zag je kijken: " Ooooooh... dat wil ik ook!"
Kortom: Fantastisch weekeinde gehad op het weer na

If you always do what you always did, you always get what you always got.