pre- lotus rit/tour ritueel/checklist

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
scuderia
Auto: lotus elise mk2

Re: pre- lotus rit/tour ritueel/checklist

Bericht door scuderia »

Onzin noem ik infantiel gekwetter zoals in Sesamstraat, ik heb de vod inderdaad op tijd vastgenomen in Antwerpen om 9.00h. Vermoedelijk door toedoen van uw checklist was U er tegen de middag !
Het zou inderdaad interessant kunnen worden moest er meer over het eigenlijke onderwerp LOTUS gesproken en geschreven worden. En oh ja, ik ben heus niet de enige die er zo over denkt... . Op het forum van bv. Vespa wordt er op een interessante manier omgesprongen met technische informatie waar men wat aan heeft door goede tekst en foto's die effectief met het onderwerp te maken in het belang van het ganse forum. Iedere dag je eigen verhaaltje doen over wat je zoal hebt meegemaakt kan eventueel in een persoonlijk dagboek thuis, zo wordt er niemand onnodig mee gekonfronteerd.
Ja, dat ik inderdaad s'nachts op het forum zit komt omdat ik dan wat tijd heb om met een stuk van de hobby bezig te zijn. Bij U ligt dat helemaal anders, zoals ik kan afleiden uit de openingsuren van uw zaak. Sommige mensen hebben nu eenmaal een teveel aan vrije tijd ... .
Doe verder op de goeie manier en er zullen meer mensen aktief worden op het forum die nu slechts passief toekijken doordat er teveel over zichzelf gepraat wordt zonder een algemeen belang inzake het merk LOTUS.
Succes !
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

ik heb nochtans daar nergens een vespa zien staan, en die vod zal ook niet fris vastgehouden zijn als u daar om 9 uur was,
ik heb mij ingeschreven om 10.30 hr per tel. en was daar precies om 12 uur, dit is het gevolg van een goede verzorgde auto, die ik op tijd en stond nazie en laat nazien. al de rest is larie
het woord forum, moet u eens goed ontleden.... als ik al veel op forum zit is dat omdat ik vele uren beroepshalve op de computer zit, als u met uw 3 posts ,al 2 ervan met kritiek geeft is dit precies ook niet zo gemeendforum vriendelijk meen ik... maar niemand verplicht u dan ook naar het forum te kijken, meschien hebt u betere info op uw vespa forum. nu zal hij wel blinken uwen vespa.
ik zie dat u bijzondere intresse betoont voor mijn zaak,als nog verdere inlichtingen moet hebben over mij en mijn zaak ben ik ter uwer beschikking voor alle verder info, ik wil u vele tips geven hoe men met hoffelijkheid aan de dag te leggen meschien iets verder kan komen .
en als u dit forum (die nog maar fris en zeer recent )er eens moest grondig en goed op nalezen zult u zeker vele maar dan ook vele nuttige info vinden die erop opgekomen van mij en vele ANDERE forum leden. als er naast puur lotus gedeelte gepalaverd wordt is dat altijd in een rubriek speciaal door de webmaster voorzien..... ik kan u hiervoor vele goede optiekers aanbevelen.

met beste welgemeende lotus groeten.
scuderia
Auto: lotus elise mk2

Bericht door scuderia »

Oei ik heb blijkbaar op uw teen getrapt ...
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

nee wanneer er zo onbeleefd op mijn tenen getrapt wordt doet dat géén pijn van mij--hoogstens een beetje ontgoocheling...

ik vind het bijzonder eigenaardig ,u weet zo veel over mij, waarom hebt u dan zo schijnheilig goedendag en afscheid genomen van mij deze namiddag ?want "ik" heb goedendag en afscheid genomen van "iedereen" in antwerpen----
ik begin al iets te vermoeden zou het kunnen dat u eertijds lik op stuk gekregen hebt ivm grote schade die ik ooit gehad heb met mijn elise ivm met een rondrit waarvan er bepaalde weggetjes konden beter "na -gechecked "geweest zijn ,met alle gevolgen vandien.....maar meschien ben ik wel mis.....
echt jammer dat u zich niet bekend maakt, maar ook dat is het volste recht van een forum lid.
ter info, ik heb rap eens na-gechecked-

op dit eigenste forum-
heb ik zelf 30 topics gestart-
deze werden in totaal 6151 keer gelezen en er kwamen 504 reacties op,dwz dat iedere topic die ik start gemiddeld 205 lezers heeft en iedere topic die ik post gemiddeld 17 keer beantwoordt wordt
toch niet slecht hé, ergens moet er toch beetje intresse opgewekt zijn denk ik.
mag ik vragen wat uw eigen bijdrage al geweest is ???? ja... juist, maar ook dat is uw volste recht...
....en als ex-voorzitter van diverse clubs weet ik ook dat afbreken en zeker als men dat tracht publiekelijk te doen ,dit vele keren makkelijker gaat dan iets opbouwen....

hopelijk brengt dit iets bij voor u.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Herman, Phillipe,

Gelieve 'persoonlijke' vetes/problemen persoonlijk of in privé met elkaar op te lossen, maar niet publiekelijk via het forum. :!: :!:

Op een forum kan gekletst en gediscussieerd worden, doch moeten we toch een beetje to-the-point (of on-topic) blijven. Ik ben daarin als Webmaster toch zeer breeddenkend, al zijn er natuurlijk ook grenzen...

Tot op vandaag ben ik niet van mening dat het de spuigaten uitloopt, dus heb ik nog niet moeten ingrijpen. Maar laat het ons dan ook zo houden, OK?

Als jullie echter blijven doorgaan, dan ben ik genoodzaakt in te grijpen.

Ik zou zeggen, kom volgend weekend beiden in Vilvoorde een mossel eten én een pint drinken, ik ben er zeker van dat alles goed komt!

En dan nu ... terug on-topic! ...
Het gaat/ging hier over 'eventuele' checklists en rituelen van voor Lotus trips & tours...
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Volledig met u eens...t' is trouwens ikzelf met de trouwemedewerking van dit forum die het organiseer.. :D en ze hebben er zeer goeden vedette..
shol.
ik zou gaarne dit onderwerp sluiten als phillipe niet kan verdragen dat ik ooit critic op zijn soms minder goede brabo tour weggetjes gaf, dit na 800 euro kosten aan mijn auto,nu moet hij zijn vendetta maar op een andere manier proberen uit te vechten----

ttrouwens op het Meguiars event, ik wist toen niet dat hij scuderia was, kon hij niet aanwezig zijn op het mosselevent, dit vertelde hij (ietwat schijnheilig me dunkt achteraf) aan mij en aan mijn echtgenote toen we afscheid namen van een groepje antwerpenaren die er samen stond, als reden gaf hij toen publiekelijk op dat hij in penitair verlof was :lol: zou dat waar zijn ????

of :lol:

SCHLUSS. ...CASE CLOSED.
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Ai en ik zit hier ook veel te lullen over vanalles! :oops: En ik heb wel ni veel vrije tijd maar ons netwerk op het werk is zo traag dat terwijl ik een uitgevoerde aktie voor het werk aan het opslagen ben ik tijd genoeg heb om hier effe te komen zeveren.Ik zeg altijd tegen andere mensen die zeggen dat ik niet veel moet doen dat ze dan maar langer naar het school hadden moeten gaan! :lol: En nu het volgende waar ze dan op de meeste forums over beginnen is dat we fouten schrijven. :lol: Ge moet dan eens zien wat ons kinderen in hun SMS'kes schrijven.....

Ik zal het terug wa plezant maken zenne en de topic terug op de juiste baan zetten!
Wat ik dus kontroleer voor ik met de Elan vertrek.
Dat ik 2 badhandoeken bij heb om het water op te vangen dat binnenkomt! :?
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

doe gewoon verder ovi, ik vind het forum leuk, en als ge de statistieken bekijkt vinden de meesten (met zeer grote aantallen dit ook leuk)
gans deze zaak die ik spoedig wil vergeten is een wraak-aktie van 1 een persoon ..die mede de brabo tour georganzizeerd had , waar ik zeer beleefd vroeger eens een opmerkingske op gemaakt had (nadat ik een kosten nota van ettelijke honderden euros gekregen had van mijn body shop)... en dat ergens niet goed kon doorslikken, (beetje olie drinken)
Laatst gewijzigd door Herman op 17 nov 2008, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Herman, 3 posts geleden zei je "case closed" ...
Wil je dat dan ook doen ;)

Ik wil met het forum de groep(en) binnen het Belgische Lotus-landschap opentrekken, tot zover is dit vrij goed gelukt, maar laat het AUB niet overlopen. Het is zo al moeilijk genoeg...

Voor mij is een Lotus liefhebber een Lotus liefhebber, of die nu uit Antwerpen, Oostende, Bissegem of Wallonië komt, "Je m'en fou!" ... ALS de Lotus passie er is, is iedereen meer dan welkom. Zelfs Nederlanders neem ik graag op in onze groep (HJ2, Olav)!
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

sorry frederic..... maak mij zo kwaad binnenin omdat de tegenpartij eerst anoniem was, en ik niet besefte wat er aan het gebeuren was tot....

closed.... cerrado... shluss....fermer.....

dat er nu genen enen durft vragen hoe dat in elkaar zat hé, met straffe van een pint op den mosselevent......

herman,,,, die het wel en goed meent met een onafhankelijk lotusforum
en zeker niet diskrimineert, we hebben trouwens maar 1 goede zoo. :D
Plaats reactie