Gasten,
net nog wat aan het sleutelen geweest. En weer op iets gestoten dat ik niet helemaal kan plaatsen.
Ik heb op mijn elise mk1 een zwarte plastic huls (sleutel) voor het verwijderen van de 'kapjes' op de bouten van mijn velgen. Nu volgens het boekje moet ik dat op de boutjes duwen en het kapje eraf trekken. Daarna met een sleutel 19 verder werken.
Maar eens de plastic sleutel erop zit gebeurd er niks meer... Geen beweging in te krijgen, de plastic huls draait 'zot' en de kapjes blijven zitten. Ook om de sleutel er weer af te krijgen is een groot probleem.
Kunnen jullie mij helpen?
gebruik lock-key
-
- Naam: Bart Van Pelt
- Auto: Elise S1
gebruik lock-key
If everything is under control, you're just not going fast enough...
- kevin_v
- Naam: Kevin
- Auto: Elise MK1
Re: gebruik lock-key
je moet de platic huls over het dop je duwen ( meestal eens op kloppen met de hand) en dan kun je het chromen dekseltje van de anti diefstal bout trekken. daarna gewoon het speciale dopje erop zetten en losdraaien
- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Yep normaal zit er een tooltje bij je auto om dat er af te pakken, maar dat gaat makkelijk verloren natuurlijk.
Het gebeurt ook wel is dat de auto al op de brug staat en dat het tooltje in de koffer ligt, dan pak ik het er even goed uit met een lange bek tang.
Ik denk dat dat voor u ook nu het makkelijkst is?
Het gebeurt ook wel is dat de auto al op de brug staat en dat het tooltje in de koffer ligt, dan pak ik het er even goed uit met een lange bek tang.
Ik denk dat dat voor u ook nu het makkelijkst is?
-
- Naam: Bart Van Pelt
- Auto: Elise S1
zoals gezegd krijg ik de 'sleutel' er wel op maar er komt niks af...
Ik deed dus blijkbaar niks verkeerd, dus misschien eens met wat kruipolie proberen in te spuiten dan.
Maar ik en plastic... dat gaat niet zo goed samen (heb nogal veel kracht) en vaak gaan plastic dingen in mijn handen spontaan kapot.
Daarom dat ik de vraag liever eerst stel.
thx
Ik deed dus blijkbaar niks verkeerd, dus misschien eens met wat kruipolie proberen in te spuiten dan.
Maar ik en plastic... dat gaat niet zo goed samen (heb nogal veel kracht) en vaak gaan plastic dingen in mijn handen spontaan kapot.

Daarom dat ik de vraag liever eerst stel.
thx
If everything is under control, you're just not going fast enough...