Herman schreef:Met deze kan ik jullie gerust stellen mijn sheepslading spaanse mosselen heb ik uiteindelijk intussen zelf opgepeuzeld ... .... En het zullen de echte zeeuwse mosselen zijn in Vilvoorde....
Herman for European President...(of...euh ... is het al te laat ? )
ovi schreef:
Is uwen Elise nu ook al nar de kl..te?
Nee ik had de batterij uit de Elise gehaald na de vroemdag op zolder, met in het gedacht dat ik er meer dan een maand niet meer mee zou rijden en wij voor 3.5 week met verlof vertrokken. Ik was ook half met het terugsteken van de kat, met het oog op de keuring in januari. Was niet volledig klaar. Heb geen tijd om tegen zondag de katalysator er terug volledig onder te krijgen en om batterij terug te steken. Maar vooral ik kreeg vanmorgen te horen dat ik volgende week maandag terug een vrij zware operatie moet ondergaan en daarom zal ik dit jaar niet meer kunnen/mogen auto rijden.
Esprit is wel bijna klaar, misschien volgend weekend al, anders het weekend er na, schat ik. Geen Lotus rit meer voor mij dit jaar.
Tenzij iemand mij thuis eens komt ophalen voor een ritje, terwijl ik moet recupereren
Ik heb volgende wagens geteld die ingeschereven zijn op het mossel event-- lotus wel te verstaan, (de andere zijn niet van tel )
5 Elans
4 Esprits
4 Exiges
4 Elises S2
3 Elises s1
2 Europas
En nog een paar die het nog weten met wat ze komen....
WimC schreef:Mijn Exige is verkocht, maar ga eens met Federic praten of ik geen Lotus kan te pakken krijgen voor zondag...zou zonde zijn zonder te komen!
Wim
Wim, t is simpel, de algemene regel is : komen zonder Lotus is n tournee generale !
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
ovi schreef:
Is uwen Elise nu ook al nar de kl..te?
Nee ik had de batterij uit de Elise gehaald na de vroemdag op zolder, met in het gedacht dat ik er meer dan een maand niet meer mee zou rijden en wij voor 3.5 week met verlof vertrokken. Ik was ook half met het terugsteken van de kat, met het oog op de keuring in januari. Was niet volledig klaar. Heb geen tijd om tegen zondag de katalysator er terug volledig onder te krijgen en om batterij terug te steken. Maar vooral ik kreeg vanmorgen te horen dat ik volgende week maandag terug een vrij zware operatie moet ondergaan en daarom zal ik dit jaar niet meer kunnen/mogen auto rijden.
Esprit is wel bijna klaar, misschien volgend weekend al, anders het weekend er na, schat ik. Geen Lotus rit meer voor mij dit jaar.
Tenzij iemand mij thuis eens komt ophalen voor een ritje, terwijl ik moet recupereren
Wij wensen je alle sterkte toe en een spoedig herstel
wimvanbeeck schreef:
Wij wensen je alle sterkte toe en een spoedig herstel
WIM
Thnx!!!
Er is ook een positieve kans aan, het zou kunnen dat ik dan vanaf volgend jaar terug mee kan karten. Fingers crossed!
Bzguy schreef:
Wim, t is simpel, de algemene regel is : komen zonder Lotus is n tournee generale !
Shit dan gaan ik eerst langs den automaat moeten rijden
Ik wou voor te stellen dat degenen die er vorig jaar niet bij waren, dat die net nen tournee zouden moeten doen, hé Hans