Importtips
-
- Naam: Bart Van Pelt
- Auto: Elise S1
Re: Importtips
dat heb ik nu al door...
man man man
man man man
If everything is under control, you're just not going fast enough...
- Frederik V
- Naam: Frederik
- Auto: geen meer
- Contacteer:
lange week en niet kunnen slapen maar de dag zelf sta je daar met een lach op je gezicht die niet weg te krijgen is 

- kevin_v
- Naam: Kevin
- Auto: Elise MK1
ik weet nog dat ik mijne Elise voor de eerste keer naar huis reed, had gewoon kramp in men gezicht toen ik thuis kwam. zolang met ne grijns rond gereden

-
Mannen,
ik ben bezig met het nodige papierwerk. Voor de douane lees ik hier en daar dat je een "Aanvraag tot inschrijving van een voertuig waarvan de rubrieken T behoorlijk zijn ingevuld. " moet meebrengen.
Nu weten jullie waar ik aan dat invulblad kan geraken? Ik heb al geluisterd bij mijn verzekering maar daar kunnen ze me niet helpen.
Krijg ik dat misschien ter plekke op het douanekantoor? Ik bel die mannen alvast morgen even op.
Ik kom uit Schilde (Antwerpen), naar welk douanekantoor zijn jullie gegaan?
thx
ik ben bezig met het nodige papierwerk. Voor de douane lees ik hier en daar dat je een "Aanvraag tot inschrijving van een voertuig waarvan de rubrieken T behoorlijk zijn ingevuld. " moet meebrengen.
Nu weten jullie waar ik aan dat invulblad kan geraken? Ik heb al geluisterd bij mijn verzekering maar daar kunnen ze me niet helpen.
Krijg ik dat misschien ter plekke op het douanekantoor? Ik bel die mannen alvast morgen even op.
Ik kom uit Schilde (Antwerpen), naar welk douanekantoor zijn jullie gegaan?
thx
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
-
Da dacht ik ook, had die sita al gevonden maar 100% correct is deze niet.
Je kan dit formulier blijkbaar tegenwoordig alleen nog maar verkrijgen bij de douane zelf...
1 telefoontje tijdens de kantooruren en je weet veel meer
Je kan dit formulier blijkbaar tegenwoordig alleen nog maar verkrijgen bij de douane zelf...
1 telefoontje tijdens de kantooruren en je weet veel meer

-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
het roze formulier (blanco) kunt ge bij elke verzekeraar krijgen... de douane zelf vult het vignet (klever) 705 in die hierop gekleefd wordt... maar let goed op dat ge dan over voldoende fondsen beschikt , want de rekening loopt dan ineens op... 

- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Bij invoer krijg je een rose formulier!
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
-
Sorry mannen maar het idee is toch een beetje foutief.
Niet alle verzekeraars hebben die formulieren meer en de kosten bij de douane zijn welgeteld 10cent.
Vrij verkeer van goederen
Dus invoer van zulke zaken kan/mag geen extra kosten met zich meebrengen.
Frederik was wel juist, het in te vullen formulier krijg je bij de douane op het moment dat je daar met je papieren staat.
Dat slaagt wel tegen voor mij want moet daar tussen de soep en de patatten eens binnenwippen. En heb zo al het gevoel dat dat daar veel te lang gaat duren...
Niet alle verzekeraars hebben die formulieren meer en de kosten bij de douane zijn welgeteld 10cent.
Vrij verkeer van goederen

Dus invoer van zulke zaken kan/mag geen extra kosten met zich meebrengen.
Frederik was wel juist, het in te vullen formulier krijg je bij de douane op het moment dat je daar met je papieren staat.
Dat slaagt wel tegen voor mij want moet daar tussen de soep en de patatten eens binnenwippen. En heb zo al het gevoel dat dat daar veel te lang gaat duren...
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
de douane is niet verplicht het roze formulier uit te reiken... ze geven enkel een klever 705 om "op" dat formulier te kleven...als ze dat zelf doen is dat hun goodwill ze zijn hier niet toe verplicht, maar meestal voor partikulieren hebben ze er wel een stapel liggen... trouwens er zijn al electronische afgedrukte roze formulieren nu ook bij sommige kantoren... dus mijn raad speel op veilig en doe zo een blanco gewoon mee, ge zult hem meschien niet nodig hebben maar... ze zullen ook soms vragen of de wagen voor eigen gebruik is, en meschien dit roze formulier laten aftekenen dan...