Hoewel de wagen erachter helemaal "niet" in mijn smaak valt, is deze speciale porker mosselevent uitvinding meschien ook te monteren op onze Lotussen.... Maar.... Ze voorspellen nu nog altijd een prachtige meteo voor 22/11.... En... Alle mossels zullen nog steeds een bikinilijntje hebben ,...Volgens den Noel zijn zeggen
Bijlagen
1220-sporty-snow-plow.jpg (40.96 KiB) 2135 keer bekeken
K'was dezen namiddag bij den Noel in Vilvoorde city, en bij een koffieke met een pannekoekske erbij , deelde hij mij mede dat de slagboom vd parking van het shopping center vlak vooraan zijn restaurant tijdens het mosselevent zal open staan voor de deelnemers... dus net zoals verleden jaar mooie parking... ingang -shoppingske/parking/Restaurant = via de Mechelsesteenweg
(ps: en de Noel rijd mee nu aanstaande zaterdag in francorchamps)
WimC schreef:Tenzij er sneeuw wordt voorspeld...kom ik zeker met de Exige.
Wim
Nee, de voorspellingen zijn ronduit shitterend en den Noel zal bij deze tropische voorspellingen tafels op het terras zetten aan de plage van het kanaal (zie foto)...
WimC schreef:Tenzij er sneeuw wordt voorspeld...kom ik zeker met de Exige.
Wim
Nee, de voorspellingen zijn ronduit shitterend en den Noel zal bij deze tropische voorspellingen tafels op het terras zetten aan de plage van het kanaal (zie foto)...
Niet te optimistisch hé Daar komen brokken van, in dit geval onweer