Vorige week hier op de Haachtesesteenweg waar ze de busbanen aan het aanleggen zijn door een serieus putke gereden verdoeme maar niks aan de hand "dacht ik"!

Gisteren mochten we dus wel inhalen in de bochten en daarmee waren de Porschkes en makkelijke prooi omdat ge die dus gewoon in de bochten langs alle kanten kund voorbijrijden. Er was slecht één die da niet graag had en ook Bart heeft daar wat problemen mee gehad en die heben ze er dan ook afgehaald. Was dus in die bewuste ronde eerst dien paljas ergens voorbijgegaan maar had mij bij het aansnijden van de bocht WEER proberen de kant in te duwen waardoor ik effe over de curbstones moest!

Die kleine werd er helemaal wild van dat we een Porsche hadden ingehaald!

Daarna hing ik al vanaf de kanaalbocht in het mooie kontje van de Ferrari en heb hem dan in den Bianche mooi binnendoor gestoken omdat ik wist dat hij in de bochten gewoon trager was. Is dan nog effe naast mij blijven hangen maar ik wist dat hij ook veel trager de chicane ging insturen dus heb gewoon mijn pedaalke is echt tot int matteke geduwd en zo kwam ik dus lekker als eerste door de chicane terug vollebak gas en dan.... niks ni meer????

Geen vermogen meer en motor viel stil!
Ik kon hem gelukkig daar mooi aan de kant zette op en veilige plaats en de kerel die ik op die moment bij had was ook juist een stoere kerel dus geen paniek! We zijn dan over de balustrade gesprongen en de mensen van de veiligheid hebben dien bink komen halen met de ziekenwagen dus da vondt dien ook weeral koel!
Ikke even daarna dan "veel minder koel" achter den depaneur en Elaneke op de parking gezet. Nog is effe proberen te starte maar mijn vermoeden was dat de onsteking was uitgevallen. Motor had op het moment dat hij uitviel de normale temperateur en had ook geen gerammel van kleppen of iets dergelijk gehoord dus distributieriem of zo kon ook al uitgesloten worden. Zou ook wel straf zijn aangezien dit allemaal vervangen is bij de revisie van de motor!

Na het vrij rijden was alles lekker afgekoeld en toch nog een keer geprobeerd!
Toen ik mijn deur losdeed viel het op dat de rechter deur niet werkte dus da was al possitief daar ik direkt aan een doorgebrande zekering dacht. Toen ik mijn kontakt opzette werd deze diagnoze bevestigd daar ik mijn benzinepomp niet hoorde! Hiep,hiep hoera dacht ik dus effe de boosdoener opsporen en probleem opgelost. Alle zekeringen waren echter oke!

Spijtig dat ik hierdoor het vrij rijden moeten missen hebben.
Al bij al toch goe geamuzeerd en gelukkig was de 2° sessie al een tijdje bezig toen het gebeurde zodat ik toch nog wa glunderende smoelekes naast mij gehad heb!