Beste Lotussers......met pijn in het hart meld ik hierbij geen eigenaar meer te zijn van mijn fantastische Elise, in eerste instantie stond hij te koop omdat ik effectief sterk twijfelde om voor een S2 te gaan....echter, toekomstplannen sturen roet in het eten, mijn vriendin en ik hebben beslist te bouwen (was al een tijdje sprake van maar ik zag dat niet zitten...) en een mens moet nu eenmaal prioriteiten stellen.....heb hem dus voor die andere reden en na veel gepalaver met mijn vriendin verkocht, van de MX-5 en de 944 kan ik echt geen afscheid nemen al was het maar omdat ik er zoveel geld en tijd in gestoken heb.
Het was een korte maar onvergetelijk fantastische rij-ervaring en er komt zéér zeker nog een Elise (S1 !!)bij in de garage.
De auto is een super leuk speeltje, jullie lijken me een toffe bende die je de nodige steun biedt en ook voor FKM motors..niets dan lof!
Ik pas mijn avatar aan ( zonder Elise...) en blijf aktief op t'forum.
In betere tijden wijzig ik die avatar dan weer......
Afscheid....
-
- Auto: Porsche 944,MX-5
- dachero
- Naam: Danny
- Auto: gene
Re: Afscheid....
Respect voor je zware beslissingsmetjet schreef:Beste Lotussers......met pijn in het hart meld ik hierbij geen eigenaar meer te zijn van mijn fantastische Elise, in eerste instantie stond hij te koop omdat ik effectief sterk twijfelde om voor een S2 te gaan....echter, toekomstplannen sturen roet in het eten, mijn vriendin en ik hebben beslist te bouwen (was al een tijdje sprake van maar ik zag dat niet zitten...) en een mens moet nu eenmaal prioriteiten stellen.....heb hem dus voor die andere reden en na veel gepalaver met mijn vriendin verkocht, van de MX-5 en de 944 kan ik echt geen afscheid nemen al was het maar omdat ik er zoveel geld en tijd in gestoken heb.
Het was een korte maar onvergetelijk fantastische rij-ervaring en er komt zéér zeker nog een Elise (S1 !!)bij in de garage.
De auto is een super leuk speeltje, jullie lijken me een toffe bende die je de nodige steun biedt en ook voor FKM motors..niets dan lof!
Ik pas mijn avatar aan ( zonder Elise...) en blijf aktief op t'forum.
In betere tijden wijzig ik die avatar dan weer......

Ik heb ook pas gebouwd en er was en is zoveel te doen dat het rijden op de achtergrond staat. Veel bouwplezier

LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
- bartvdb
- Naam: Bart
- Auto: Elise S 2008
denk bij het bouwen maar goed na over de omvang van je garage voor je t weet is ie weer te klein . groeten van bart
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Niet getreurd, maak er alleszins een mooie bouw van.
bartvdb heeft gelijk wat de garage betreft, stof tot nadenken.
Wel best zonder zo'n kitscherige garagepoort als deze, maar ieder zijn eigen 'stijl': Al heeft deze wel een eigen super-benzine pomp.
Succes.
bartvdb heeft gelijk wat de garage betreft, stof tot nadenken.
Wel best zonder zo'n kitscherige garagepoort als deze, maar ieder zijn eigen 'stijl': Al heeft deze wel een eigen super-benzine pomp.
Succes.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
http://www.style-your-garage.com 
Rond 1999 heb ik ook moeten afscheid nemen van mijn Lotus toen ik centen nodig had om tte investeren in mijn bedrijfje. Echter in 2008 stond er alweer eentje in de garage.
Keuzes maken in het leven maakt het allemaal zo fijn.

Rond 1999 heb ik ook moeten afscheid nemen van mijn Lotus toen ik centen nodig had om tte investeren in mijn bedrijfje. Echter in 2008 stond er alweer eentje in de garage.
Keuzes maken in het leven maakt het allemaal zo fijn.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic