Seven duwt productie Caterham de hoogte in
Caterham weet als minuscule Britse autofabrikant toch een positief nieuwtje te brengen. De productie gaat namelijk met 10% omhoog, en dat is geheel tegen de huidige trend binnen de autobranche in. Deze beslissing is genomen omdat de vraag naar de Seven hoger ligt dan was voorspeld. Dit jaar zullen 420 stuks van de kleine Britse sportwagen geproduceerd worden, en daarmee zitten de orderboeken tot zeker komende herfst vol.
Na reorganisatie weer aanwervingen
Caterham zal zijn personeelsbestand van 45 man ook gaan uitbreiden om aan de hogere werkdruk te kunnen voldoen. Vorig jaar werd nog een reorganisatie doorgevoerd omdat de groei in het aantal orders dreigde te stagneren. "We maken ons liever zorgen over hoe we genoeg auto's kunnen bouwen, dan over de vraag hoe we ze moeten verkopen", aldus topman Ansar Ali.
Bron : carros.nl
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Re: Seven duwt productie Caterham de hoogte in
Bij Oracle stond een splinternieuwe nieuwe die verkocht was aan een jonge kerel van 70 jaar! Na de testrit met een vriend van Erik zijn Seven had hij wel gezegd dat hij iets rustiger ging rijden! 

- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Oracle verkoopt Westfield Seven, niet de Caterham Seven. Deze wordt in België verdeelt door GPS in Schoten.Bij Oracle stond een splinternieuwe nieuwe die verkocht was aan een jonge kerel van 70 jaar! Na de testrit met een vriend van Erik zijn Seven had hij wel gezegd dat hij iets rustiger ging rijden!
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
t'Is ook nen Seven hé!FastEleven schreef:Oracle verkoopt Westfield Seven, niet de Caterham Seven. Deze wordt in België verdeelt door GPS in Schoten.Bij Oracle stond een splinternieuwe nieuwe die verkocht was aan een jonge kerel van 70 jaar! Na de testrit met een vriend van Erik zijn Seven had hij wel gezegd dat hij iets rustiger ging rijden!

Het is gewoon plezant dat er voor dit soort wagens als maar meer interesse is zodat ze bij den autokontrol niet elke keer uit de lucht komen gevallen als ge met zo'n ding toekomt.

- elwood
- Naam: Pascal
- Auto: Lotus Elise cup 250
- Contacteer:
Die van GPS heeft me eens belachelijk staan maken op de oldtimerbeurs in Antwerpen toen ik vertelde dat er een gelimiteerde oplage V8-Caterham bestond.FastEleven schreef: Oracle verkoopt Westfield Seven, niet de Caterham Seven. Deze wordt in België verdeelt door GPS in Schoten.
Mocht er al zoiets bestaan zou hij het toch wel weten zeker ipv een of
andere klojo die teveel boekjes leest

Indien ik ooit een caterham koop haal ik hem nog liever in onderdelen uit een
Bulgaarse wijnkelder dan daar...
- Bijlagen
-
- caterham-rst-v8-03.jpg (12.15 KiB) 6051 keer bekeken
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Dat is wel straffe kost ...elwood schreef:Indien ik ooit een caterham koop haal ik hem nog liever in onderdelen uit een
Bulgaarse wijnkelder dan daar...
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- JDV
- Naam: Jonathan De Valck
- Auto: eerstdromen,dankopen
- Contacteer:
420 / jaar? valt beetje tegen, ik veronderstel dat dit cijfer voor de hele wereld is?
Back in action