ovi schreef:Mijn dochter wil zeker met mij ook eens een toerke op cicuit nu ze eindelijk 16 jaar geworden is!
Als je daar zo'n kaart moet voor heben moogt ge er voor haar ook één houden of hoe werkt het om ze eens laten mee te rijden?
dat kunnen we wel ter plaatse regelen
- zojuist nog 2 vrijkaarten weggegeven - dus nog 5 beschikbaar
JDV schreef:Mensen, ik kom de zondag ook dus verwacht u maar aan een steeds herhalende klant in de lotuswachtrij
Voor de mensen die me nog niet kennen, ik zal een groene lotuspolo dragen met uiteraard lotuslogo ( aan de linkerkant) en een lotuspet van de 60 jarige verjaardag van lotus in 2008. Een gewaarschuwd man is er 2 waard
ovi schreef:Mijn dochter wil zeker met mij ook eens een toerke op cicuit nu ze eindelijk 16 jaar geworden is!
Als je daar zo'n kaart moet voor heben moogt ge er voor haar ook één houden of hoe werkt het om ze eens laten mee te rijden?[/ovi]
Als het werk het toelaat (heb permanentie dit weekend en het is druk), kom ik als bezoeker eens langs. Hoop echt dat ik me kan vrijmaken, want als de wind meezit, hoor ik jullie thuis wellicht rijden
In alle geval amuseer jullie, volgend jaar boek ik dit weekend als vrij in op voorhand.
JDV schreef:Mensen, ik kom de zondag ook dus verwacht u maar aan een steeds herhalende klant in de lotuswachtrij
Voor de mensen die me nog niet kennen, ik zal een groene lotuspolo dragen met uiteraard lotuslogo ( aan de linkerkant) en een lotuspet van de 60 jarige verjaardag van lotus in 2008. Een gewaarschuwd man is er 2 waard
Dat vloekt geweldig met de kleur van mijn auto, maar uiteraard toch welkom JDV. Tip, uwe polo past perfect in de Elise MK2 van FastEleven....
Dat vloekt geweldig met de kleur van mijn auto, maar uiteraard toch welkom JDV. Tip, uwe polo past perfect in de Elise MK2 van FastEleven....