19&20/09/09 : VAB Autohappening - Circuit Zolder [info]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gesloten
WimC
Auto: Elise S1

Re: 19&20/09/09 : VAB Autohappening - Circuit Zolder [info]

Bericht door WimC »

voor de geïnteresserden:
Steeds grappig als er iemand in of uit je Lotus stapt. Helaas hebben sommigen dan plots de neiging om je halve interieur eruit te breken...en omdat je nooit weet wie gaat instappen: werkschoenen, hoge hakken, klein, groot, dik, dun,....
ik heb via het werk een doorzichtige tape mee die géén lijmsporen achterlaat. Deze is ideaal voor het beschermen van je sills (ik heb er net nieuwe op) of dashboard.

Wim
JDV
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Contacteer:

Bericht door JDV »

WimC schreef:voor de geïnteresserden:
Steeds grappig als er iemand in of uit je Lotus stapt. Helaas hebben sommigen dan plots de neiging om je halve interieur eruit te breken...en omdat je nooit weet wie gaat instappen: werkschoenen, hoge hakken, klein, groot, dik, dun,....
ik heb via het werk een doorzichtige tape mee die géén lijmsporen achterlaat. Deze is ideaal voor het beschermen van je sills (ik heb er net nieuwe op) of dashboard.

Wim
Van mij moet je ondertussen geen schrik meer hebben eh, ik weet het nu ondertussen wel al hoor :ugeek:
Back in action :-)
XRaid
Naam: Peter
Auto: Elise MK2

Bericht door XRaid »

WimC schreef:voor de geïnteresserden:

Wim
Heb ik zeker interesse in dan, dan zeg je maar wat het moet kosten ;) .
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
WimC
Auto: Elise S1

Bericht door WimC »

dit is natuurlijk gratis. Ik zal de tape aan Nicolas Koninckx geven, je kan ze steeds bij hem opvragen. Ik ben er wel enkel zondag.

Wim
XRaid
Naam: Peter
Auto: Elise MK2

Bericht door XRaid »

WimC schreef:dit is natuurlijk gratis. Ik zal de tape aan Nicolas Koninckx geven, je kan ze steeds bij hem opvragen. Ik ben er wel enkel zondag.

Wim
Alvast bedankt dan.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
molleke

Bericht door molleke »

ovi schreef:01. Frederik - Lotus Elan : zaterdag & zondag
02. WimC - Exige MKII : zondag
03. wimvanbeeck - Elise MKII : zaterdag
04. FrederikR - Elise MKII: zaterdag
05. Exploded - Elise MKI: zaterdag
06. XRaid - Elise MK II: zaterdag & zondag
07. Bert - Lotus 2-eleven enkel zaterdag
08. B-Blue - Lotus Elise MKI : zaterdag & zondag
09. Frederik V - Lotus Exige MKII: zondag
10. FastEleven - Lotus Elise : zaterdag & zondag
11. Ovi - Lotus Elan: zaterdag & zondag
12. molleke - Exige MKII : zondag

Voila ik heb BartP geschrapt maak ik hoop wel dat ze hem er nog terug bij krijgen. Ik zou het toch nog niet opgeven zenne Bart! 8-)
Molleke stond zo graag op 12 dus... :roll:
Zie hier juist in de lijst dat ze bij mij een verkerde nr. plaat ingetikt hebben! :cry:
LQD123????
Moet BCL127 zijn dus hoop dat dit geen probleem gaat worden.
Mijn polisnummer is wel juist dus kan aan de hand daarvan altijd bewijzen dat ik het ben hoop ik! Heb het al doorgemaild naar FKM dus zal wel aangepast worden! :?

dat is schoon van u ovi , we gaan der een pint op drinken zondag
FKM
Naam: Frédéric
Auto: Lotus Lotus Lotus
Contacteer:

Bericht door FKM »

Hallo Allemaal,

De briefing en afstand van verhaal (AVV) zijn individueel gemaild naar de door de VAB bevestigde deelnemers. Voor Bart P. proberen we zaterdag morgen nog de inschrijving te regelen. Momenteel lukt het niet. Rechtzettingen i.v.m. een foutieve nummerplaat zijn gebeurd. Ivo mag op zijn 2 oren slapen :mrgreen:

Opgelet :geek: in de briefing, paragraaf veiligheid staat vermeld “gesloten helm verplicht in open voertuigen,” voor Lotus is dit enkel van toepassing op de 2-11. Het staat jullie natuurlijk vrij een helm te dragen.

Dank om reeds op voorhand een AVV te ondertekenen. Als U dit meebrengT naar het Welcome Center, samen met uw rijbewijs, bespoedigt dit alleen maar de inschrijvingsprocedure. In ruil voor dit ondertekende formulier (en na controle van uw rijbewijs) ontvangen jullie dan een badge “DRIVER”.

Voor de registratie van de voertuigen is het belangrijk om zowel het inschrijvingsbewijs als het verzekeringsbewijs mee te brengen (+ id-kaart of rijbewijs in ruil voor de transponder).

Aan het Welcome Center buiten zal een lijst ophangen met alle ingeschreven Lotussen (nummers 34 tot en met 76) De wagennummers zijn eveneens individueel gemaild. Als jullie het wagennummer mededelen aan de dames die de registratie doen, winnen we opnieuw wat tijd en vermijden we onnodig zoekwerk.

Alvast bedankt voor de medewerking! ;) Als je nog praktische vragen zijn, aarzel niet om me te mailen info@lotuscars.be of te bellen op 0475/233 470

Mvgr.

Frédéric
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

molleke schreef: dat is schoon van u ovi , we gaan der een pint op drinken zondag
Ge moogt s'avonds bij mij een pint komen drinken zenne!
We mogen daar geen bier drinken hé! ;)
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

toch een klein beetje opletten met instructies :D
Bijlagen
thumb_Singapore08.jpg
thumb_Singapore08.jpg (5.58 KiB) 2309 keer bekeken
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Zaterdag komt Linsy mee maar waar moet die dan gaan betalen of mag die gewoon mee binnen?
Vindt hier nergens info over! :?
Gesloten