't is gebeurd. Ben dit weekend bij Verhiest een rode Elise R gaan bestellen.
Ik wil hem op termijn zeker nog wat laten tunen. Misschien met de orginele sc kit van lotus of nog iets straffer.
Zoals ik al in m'n voorstelling verteld heb ben ik men een R gaan testrijden die uitgerust was met een Bemani Kit van 263pk en dat ging goed vooruit!
Ik had in dat topic gevraagd of er op dit forum mensen zijn met een Bemani kit op hun wagen, en wat hun ervaringen hiermee zijn. Ik denk dat de vraag een beetje verloren is gegaan... dus vandaar deze tweede poging
proficiat ge laat er geen gras over groeien. Ik ga nog effekens moeten tellen voor ik de mijne ga aanschaffen.Het zal voor na de winter zijn.Ikke stikjaloers
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
163pk ??? voor een R met Bemani ?? Dat zal wel 263 pk zijn zeker ??
Heb persoonlijk weet van twee exiges met deze compressorkit en die halen over de 300pk
Ik heb op de Bemani site gezien dat er ondertussen ook een 300+ pk kit beschikbaar is. 263pk is nochtans al leuk, en toch net nog iets democratischer geprijsd...
JDV schreef:Tof tof, maar vergis ik me niet en zijn de elises R van dit moment niet met 192 pk? ff checken
Zoals ik al zei:
"The Elise R is the pinnacle of the Elise range. Its VVTL-i engine delivers 189 bhp and exhilarating performance in a blip of the throttle, pure communication between man and machine."
dachero schreef:proficiat ge laat er geen gras over groeien. Ik ga nog effekens moeten tellen voor ik de mijne ga aanschaffen.Het zal voor na de winter zijn.Ikke stikjaloers
JDV schreef:Tof tof, maar vergis ik me niet en zijn de elises R van dit moment niet met 192 pk? ff checken
Zoals ik al zei:
"The Elise R is the pinnacle of the Elise range. Its VVTL-i engine delivers 189 bhp and exhilarating performance in a blip of the throttle, pure communication between man and machine."
Rechtstreeks gekopieerd v/d site van FKM
Inderdaad 192pk. Maar de gele waar ik met ben gaan rijden heeft de Bemani kit van 263pk.
Ik heb zeer specifiek voor de R gekozen met de bedoeling om hem op korte termijn te laten tunen. Alleen weet ik nog niet wat het gaat worden Bemani, Kom-Tec, orginele lotus SC. Ik ben hier nog steeds aan het wachten op concrete info van mensen die hun R of Exige hebben laten tunen.
Misschien moet ik hiervoor een specifieke onderwerp opstarten om wat meer reacties te krijgen
Volgens mij gaat die gele hier binnenkort op de forum aangeboden worden. 't is een fijne auto voor iemand die de pk's wil laten doorwegen.