Zit er tegenwoordig standaard op, maar is een van de eerste zaken die ik er heb uitgegooid aangezien ik anders helemaal niets zie. Als je dan aan de lichten staat zie je niet welk licht het is.Musti schreef:Ferme dingens allemaal!
Heeft je Exige Sunvisors? Of is dat werkelijk een optie, zoals ze mij verteld hebben......
B-Art [Exige S2]
- B-Art
- Naam: Bart
- Auto: Exige S2
- Contacteer:
Re: B-Art [Exige S2]
- B-Art
- Contacteer:
Na een half jaar tevergeefs te hebben gezocht naar matjes die blijkbaar door de fabriek allemaal een cm te lang worden geleverd, heb ik uiteindelijk besloten om zelf iets ineen te fabriceren. Da een poging of 3 passen ze perfect en ziehier het resultaat ...
Verder nog de anti deur rammel pinnen gestoken, eens checken wat dat geeft, maar de hardtop maakt meer lawaai zodat ik het verschil nog niet gemerkt heb... Alle tips zijn trouwens welkom om elke piep en kraak het zwijgen op te leggen
De kans is groot dat we dit nog eens gaan overdoen met tapijt om te zien wat dat geeft ...
Verder nog de anti deur rammel pinnen gestoken, eens checken wat dat geeft, maar de hardtop maakt meer lawaai zodat ik het verschil nog niet gemerkt heb... Alle tips zijn trouwens welkom om elke piep en kraak het zwijgen op te leggen

-
- Auto: Elise S1
Bart,
de matjes zien er zeer goed uit.
De anti-rammel pinnen heb ik ook, maar ik hoor ook geen duidelijk verschil. Blijkbaar is dit wel te horen indien je de vergelijking zou maken op een pokdalige weg (kasseien...)
Mijn Exige maakt wel meer lawaai zonder de hardtop dan met...
Wim
de matjes zien er zeer goed uit.
De anti-rammel pinnen heb ik ook, maar ik hoor ook geen duidelijk verschil. Blijkbaar is dit wel te horen indien je de vergelijking zou maken op een pokdalige weg (kasseien...)
Mijn Exige maakt wel meer lawaai zonder de hardtop dan met...
Wim
- Dim
- Auto: Exige S 240
bij mijn Elise is er een duidelijk geknars aan het plastiek waar de kap inklikt op de achterste stijl (B-stijl). Heb dat gedemonteerd en er rubber tussengestoken. Nu is dat duidelijk beter. Ik vermoed dat dat bij de exige ook een oorzaak is van geknars !
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
-
- Auto: Elise S1
@ Dim
Yep!
Yep!
- Dim
- Auto: Exige S 240
ben een veldslag aan het voeren tegen de piepjes, iepjes, krakjes en geknars in mijn Elise...maar telkens ik een slag win, komen er nieuwe horden aan ! aaaarrgghhh !
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Lotus verkopen als je geen krakjes wilt. Is part of the game !ben een veldslag aan het voeren tegen de piepjes, iepjes, krakjes en geknars in mijn Elise...maar telkens ik een slag win, komen er nieuwe horden aan ! aaaarrgghhh !
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

- B-Art
- Contacteer:
Zal de hardtop eens demonteren, rubbertje tussen wringen en zien wat het geeft.
Verkopen ofwel een leven lang plezier in het opsporen ervan
Verkopen ofwel een leven lang plezier in het opsporen ervan

- Erwin
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
Waarvan is je vloerbedekking gemaakt?B-Art schreef:Na een half jaar tevergeefs te hebben gezocht naar matjes die blijkbaar door de fabriek allemaal een cm te lang worden geleverd, heb ik uiteindelijk besloten om zelf iets ineen te fabriceren. Da een poging of 3 passen ze perfect en ziehier het resultaat ...De kans is groot dat we dit nog eens gaan overdoen met tapijt om te zien wat dat geeft ...
Is wat moeilijk te zien op de foto.
Ziet er wel flashy uit.
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
- X-E-G
- Auto: Exige S240
- Contacteer:
is bij de mijne ook. Plaats je de rubber dan tussen het plastic plaatje (waar de softtop inklikt) en het koetswerk?Dim schreef:bij mijn Elise is er een duidelijk geknars aan het plastiek waar de kap inklikt op de achterste stijl (B-stijl). Heb dat gedemonteerd en er rubber tussengestoken. Nu is dat duidelijk beter. Ik vermoed dat dat bij de exige ook een oorzaak is van geknars !
UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN
WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!