YPRES LOTUS DAY 2010 [aankondiging & uw feedback gevraagd]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Re: YPRES LOTUS DAY 2010 [aankondiging & uw feedback gevraagd]

Bericht door Herman »

Frederik schreef:
Herman schreef:ha den Dirk.... gisterenavond nog in Ieper markt gepasseerd, stonden daar weeral van die mannen met een roksken aan in zo'n stom ding te blazen...
grtz.
In ne zak Herman, ne doedelZAK ;-)

nee .....t'was bij een politie busje :lol: :lol: :lol:
Dirk510
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen

Bericht door Dirk510 »

Als er nog iemand van het forum naar Ieper komt.
Mijn deur staat open.
Enfin
mijn deur staat niet open.
Maar als er iemand van het forum afkomt zal mijn deur open staan
Enfin mijn deur zal niet open staan
ik zal de deur open doen.
Enfin
ik zal de deur open doen als er iemand van het forum heeft aangebeld.
Enfin
als er aangebeld word door iemand, die niet van het fo............ enz

Mannen in rokken die hun zak opblazen en zichzelfs pijpers noemen, zijn in Ieper een dagelijksbeeld
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

Dirk510 schreef:Mannen in rokken die hun zak opblazen en zichzelfs pijpers noemen, zijn in Ieper een dagelijksbeeld...
Dirk ge hebt er niet bij gezet dat u in de "Bukkerstraat" woont.... da wil wa zeggen denk ik zo....
Laatst gewijzigd door Frederik op 25 aug 2009, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote aangepast
Hendrik
Naam: Hendrik
Auto: Elise MK1

Bericht door Hendrik »

Is het niet mogelijk om start en aankomst op de markt te regelen? Zou toch een mooi kader zijn. En waarom niet met die doedelzakspelers (aka pijpers) of iets dergelijks? 't Is eens iet anders.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

De start was dit jaar op de markt in Ieper, de aankomst in de rand (aan de vijvers)

Graag willen we Ieper blijven betrekken in het concept, maar natuurlijk is elke keer starten en stoppen op dezelfde plek kan na een tijd je saai worden.

Alle tips/ideeën en commentaren zijn welkom... we gaan 'proberen' met alle info ons best te doen om de rit in 2010 nog beter te maken dan 2009.
Dirk510
Naam: Kestelyn Dirk

Bericht door Dirk510 »

Terwijl het nu nog lekker mooi zomerweer is, profiteren we ervan om op ontdekking te gaan op zoek naar mooie landelijke wegen, om die te kunnen verwerken bij de opbouw van het parcours 2010. :P

Uiteraard zal Ieper een voorname rol blijven spelen bij het organiseren van de tweede Lotus Forum Tour. :ugeek:

Geen enkele 'stoplocatie" zal dezelfde zijn, als tijdens de vorige editie, doch zal "Ypres" centraal staan, zonder rond de kerktoren te blijven rijden! :roll:

Het roadbook zal uitsluitend 'Lotus vriendelijke" wegen omvatten, die met een gedetaileerd bolleke pijl systeem verreden kan worden. :shock:
Het start uur zal op 11u behouden blijven.
De inschrijvingen kunnen vanaf 10u.
Blijft de vraag! Is er nood aan een ontbijt of is een kopje koffie, op dit wat 'latere' uur voldoende???

Na een klein uurtje rijden,wordt er halt gehouden in het centrum van een klein dorpje net over de grens, waar het enige dorpscafé heerlijke 'Picon' serveerd. :P :P
Het middagmaal zal eerder bestaan uit een lichte lunchbuffet. ;)
We eindigen met een receptie en diner, ergens in Ieper, waar de wagens over een voorbehouden parking beschikken. :D

Graag jullie advies, zodat we uw wensen in vervulling kunnen laten gaan. :P
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
Yves
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Contacteer:

Bericht door Yves »

Heb mss geen recht van spreken gezien ik niet aanwezig was, maar om 10h of voor de meesten om 11h zou ik toch geen ontbijt meer geven. Degene die dan willen kunnen altijd nog bijbestellen.
bartvdb
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008

Bericht door bartvdb »

dat met die voorbehouden parking voor het diner is echt een goed idee voor mijn "gerustheid" tijdens de maaltijd . versta me niet verkeerd he ik heb niets tegen mensen die naar auto's kijken,integendeel ! (op voorwaarde dat ze met de ogen kijken en niet met andere lichaamsdelen ) :roll: :roll: :roll:
F.Sohier
Contacteer:

Bericht door F.Sohier »

dirk510 schreef:Terwijl het nu nog lekker mooi zomerweer is, profiteren we ervan om op ontdekking te gaan op zoek naar mooie landelijke wegen, om die te kunnen verwerken bij de opbouw van het parcours 2010. :P

Uiteraard zal Ieper een voorname rol blijven spelen bij het organiseren van de tweede Lotus Forum Tour. :ugeek:

Geen enkele 'stoplocatie" zal dezelfde zijn, als tijdens de vorige editie, doch zal "Ypres" centraal staan, zonder rond de kerktoren te blijven rijden! :roll:

Het roadbook zal uitsluitend 'Lotus vriendelijke" wegen omvatten, die met een gedetaileerd bolleke pijl systeem verreden kan worden. :shock:
Het start uur zal op 11u behouden blijven.
De inschrijvingen kunnen vanaf 10u.
Blijft de vraag! Is er nood aan een ontbijt of is een kopje koffie, op dit wat 'latere' uur voldoende???

Na een klein uurtje rijden,wordt er halt gehouden in het centrum van een klein dorpje net over de grens, waar het enige dorpscafé heerlijke 'Picon' serveerd. :P :P
Het middagmaal zal eerder bestaan uit een lichte lunchbuffet. ;)
We eindigen met een receptie en diner, ergens in Ieper, waar de wagens over een voorbehouden parking beschikken. :D

Graag jullie advies, zodat we uw wensen in vervulling kunnen laten gaan. :P
we zullen dan eens u kladwerk bekijken en inspecteren he dirk :D
JDV
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Contacteer:

Re: YPRES LOTUS DAY 2010

Bericht door JDV »

Erwin schreef:Suggestie voor start- en stopplaats / traject:
Als je start bijvoorbeeld in Ieper en de rit naar het binnenland laat lopen met aankomst in de buurt van Brussel (jubelpaleis met diner in automuseum) ga je een hoop mensen gelukkig maken. De eerste editie was een zalige rit met prachtige wegen maar ... de heen en terugrit naar Ieper waren er wat teveel aan. In mijn geval was dit nog eens een dikke 300 km erbij. Ik denk dat ik hier kan spreken voor alle mensen die ten oosten van Brussel wonen.
Ideaal, dan kom ik eens kijken,als ik al niet zou deelnemen
Back in action :-)
Plaats reactie