22/11/2009 : 2e LotusForum Mosseldiner [info]
- Erwin
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
22/11/2009 : 2e LotusForum Mosseldiner [info]
Gewoon om de agenda een beetje te plannen ... is er al een datum voor een nieuw mossel-diner voorzien?
EDIT by Webmaster (Frederik)
Op zondagmiddag 22 November 2009 is er een Lotus "gezellig" herfst etentje (mosselen) gepland bij Brasserie Franklin, (bij de Noël) Franklin Rooseveltlaan 106 te 1800 Vilvoorde. Een zeer gezellig restaurant, én de chef himself is een Lotus fanaat.
Voor de niet mosseleters is er genoeg andere keuze, dit van vol-au-vent, vispannetje, steak tot stoofvlees...
Er is een zeer ruime gratis parking voorzien aan het restaurant.
Datum :zondag 22/11/2009
Regio /event : Vlaams-Brabant (Vilvoorde)
Timing:
12u00 : Aankomst
12u30 : Aperitief (indien gewenst)
13u00 : Mossel diner (of iets anders voor de niet-mossel eters)
Kostprijs : 19€ (prijs= idem als 2008)(mosselen, 2 drankjes & koffie inbegrepen)
Meer info en inschrijving : (inschrijven VOOR 17 november!)
Herman Tavernier (0475/46.10.17)
tavernier@telenet.be
EDIT by Webmaster (Frederik)
Op zondagmiddag 22 November 2009 is er een Lotus "gezellig" herfst etentje (mosselen) gepland bij Brasserie Franklin, (bij de Noël) Franklin Rooseveltlaan 106 te 1800 Vilvoorde. Een zeer gezellig restaurant, én de chef himself is een Lotus fanaat.
Voor de niet mosseleters is er genoeg andere keuze, dit van vol-au-vent, vispannetje, steak tot stoofvlees...
Er is een zeer ruime gratis parking voorzien aan het restaurant.
Datum :zondag 22/11/2009
Regio /event : Vlaams-Brabant (Vilvoorde)
Timing:
12u00 : Aankomst
12u30 : Aperitief (indien gewenst)
13u00 : Mossel diner (of iets anders voor de niet-mossel eters)
Kostprijs : 19€ (prijs= idem als 2008)(mosselen, 2 drankjes & koffie inbegrepen)
Meer info en inschrijving : (inschrijven VOOR 17 november!)
Herman Tavernier (0475/46.10.17)
tavernier@telenet.be
Laatst gewijzigd door Erwin op 29 aug 2009, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
- B-Art
- Naam: Bart
- Auto: Exige S2
- Contacteer:
Re: Mossel-diner
Schrijf mij alvast in !!! Was trouwens een ideale locatie, maar best buiten het sneeuwseizoen 

-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
re. 2009 "LOTUS MOSSEL-EVENT"---k'heb pas telefonisch contact genomen met den Noél (brasserie Franklin Vilvoorder) na het bekijken vd agenda, zou zondag xxx november meschien wel best passen...deze datum werd ter goedkeuring aan de webmaster voorgelegd voor het ultime fiat...
indien er bezwaren zijn tegen deze datum laat het aub weten, ik heb nog niks definief afgesproken met den Noel en wacht op de goedkeuring van den Fred...
tussen haakjes, van een bofkont gesproken, den Noel gaat nu dinsdag a.s in Italie een ganse dag rondtouren met de allernieuwste ferrari 458.....
grtz. Herman (aangepaste datum mossel event voorzien op 22/11/2009)
indien er bezwaren zijn tegen deze datum laat het aub weten, ik heb nog niks definief afgesproken met den Noel en wacht op de goedkeuring van den Fred...
tussen haakjes, van een bofkont gesproken, den Noel gaat nu dinsdag a.s in Italie een ganse dag rondtouren met de allernieuwste ferrari 458.....
grtz. Herman (aangepaste datum mossel event voorzien op 22/11/2009)
Laatst gewijzigd door Herman op 20 aug 2009, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Het ziet er naar uit dat ik dit evenement ook zal moeten missen, want op dat moment zitten wij op een 10km hoogte om maandagmorgen (zachtjes?!) neer te komen op Zaventem. Ik zal dus maar lobby-en dat de datum nog wijzigt
Ik zou dus minstens een week uitstellen, volgens mij ligt er de 15de nog geen sneeuw
. Stel dus nog maar even uit 

Ik zou dus minstens een week uitstellen, volgens mij ligt er de 15de nog geen sneeuw

- Exploded
Noel Lucky Bastard! Ik heb een F430 Scuderia aan de tand mogen voelen een tijd geleden. Dan denk je wel eens: kan dit nog wel veel beter? Het is natuurlijk geen LotusHerman schreef: tussen haakjes, van een bofkont gesproken, den Noel gaat nu dinsdag a.s in Italie een ganse dag rondtouren met de allernieuwste ferrari 458.....

-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Na overleg met de webmaster van het lotusforum is de datum voor het lotusforum mossel-event opgeschoven met 1 weekje ttz nu
zondag 22 november 2009.....noteren die handel //////
zie:
http://www.resto.be/ware/details.jsp?bu ... 3333&lg=NL
Het zou waarschijnlijk practischer uit komen op deze manier, ttz telkens de voorlaatste zondag van November.....
@ Gert "ge kunt er nu toch bij zijn"
ps: Volgens den Noel hebben heden alle mossels met dit mooie weer een bikinilijntje...
... Maar k'heb gezegd dat het nog "te" vroeg is om ze nu al te bestellen 
zondag 22 november 2009.....noteren die handel //////
zie:
http://www.resto.be/ware/details.jsp?bu ... 3333&lg=NL
Het zou waarschijnlijk practischer uit komen op deze manier, ttz telkens de voorlaatste zondag van November.....
@ Gert "ge kunt er nu toch bij zijn"

ps: Volgens den Noel hebben heden alle mossels met dit mooie weer een bikinilijntje...

- B-Art
- Naam: Bart
- Auto: Exige S2
- Contacteer:
Count me in
Natuur, look, wijn, provençiale ... allemaal goed !!

- BelgianRally
- Auto: taxi
kan er jammer genoeg niet bij zijn
Zal dan bezig zijn om eindelijk wat foto's in de vakantie foto topic te krijgen 

- Exploded
Dat is nog eens op je wenken bediend wordenHerman schreef: @ Gert "ge kunt er nu toch bij zijn"![]()

- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Ja en nee ... Het idee komt van mij om het een week later te zetten.Exploded schreef:Dat is nog eens op je wenken bediend wordenHerman schreef: @ Gert "ge kunt er nu toch bij zijn"![]()
Ik motiveerde dat om een dag te kiezen dewelke je kan onthouden met een simpel regeltje. Dit om verwarringen tegen te gaan, en op deze moment kan je dan ook uitrekenen wanneer het in 2011 zal zijn. Ik stelde dit voor aan Herman en hij is mij daarin gevolgd.
De MosselDiner zal vanaf nu dus ELK JAAR op de VOORLAATSTE ZONDAG van NOVEMBER vallen. Op die manier heeft niemand nog een reden om er niet bij te zijn, want je kan tot in het oneindeige uitrekenen wanneer de mosseldiner zal plaatsvinden

9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic