Dat klinkt als een rijke Esprit hoor
Ik had met 220 (GPS) geen centje pijn, en plenty gas over. Alleen dat stukje canvas, ja, dat begin je dan wel te horen. Susanna brulde in mijn oor (letterlijk) "He! Lekker intiem zo samen, tijd voor een goed gesprek!" Ach... you can't have it all
If you always do what you always did, you always get what you always got.
De vlammen komen pas als je het gaspedaal lost, omdat er iemand naar het linker rijvak komt die daar eigenlijk niets te zoeken heeft.
De vlammen komen ook tijdens hevig optrekken op de momenten dat je dan schakelt. Een luide knal met steekvlam (Zoals vroeger bij de groep 5 auto's op Zolder )
Als er iemand is die kan volgen... ik wil er wel eens een foto van.
Discuteurs.
In navolging van de simpele veronderstelling dat Hethel het epicentrum tout court was, dacht ik dat het middelpunt van België in Franchorchamps lag en het middelpunt van Vlaanderen in Terlaemen.
Onze noorderburen bekijken het weer anders en hebben dan ook verschillende middelpunten, afhankelijk van de rekenmethode en blijkbaar wetenschappelijk verantwoord. http://nl.wikipedia.org/wiki/Geografisc ... _Nederland
Oh ja en de duitsers zijn het nog niet eens (niet omwille van de Lebensraum, maar m.b.t. de problematiek van de kuststrook, de eilanden, de 12-zeemeilen die er bij horen etc..) Wetende dat er straks talloze windmolens in zee bijkomen, dan schuift het middelpunt dus weer op in richting van West-Vlaanderen ...
Besser laufen, als faulen. Better to run than to rot.