MJK met pensioen

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
JDV
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Contacteer:

Re: MJK met pensioen

Bericht door JDV »

Exploded schreef:
JDV schreef: Zalig! btw Exploded, had jij niet enkele weken een bod op een nieuwe Lotus uitgebracht en dat was toch aanvaard :P ??? Mogen wij nog niets meer weten :mrgreen: ?
Jawel zelle der is geen enkel geheim aan, ik heb het op de BBQ al kenbaar gemaakt, maar daar was jij niet he :D
Het is een High Wing Esprit geworden. Toen ik destijds mijn Elise gekocht heb, wou ik feitelijk nog liever een Esprit. Nu is het dus zo ver 8-)
Ik heb nooit geen seconde spijt gehad van de Elise, integendeel, maar die Esprit is me blijven achtervolgen.
Voor de meeste forummers is dat een oud vierkantig machien dat in de weg hangt tijdens de toertochten :roll: ... dus maak ik er niet te veel stof rond.
Tof tof :D , Mijn pa zal het volledig met je eens zijn ( => Esprit fan)

Wanneer krijg je hem in je garage :mrgreen:
Back in action :-)
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Bericht door Exploded »

JDV schreef: Tof tof :D , Mijn pa zal het volledig met je eens zijn ( => Esprit fan)

Uw pa is een wijs man :lol:

ik vermoed dat jemet in de garage, hier aan het huis bedoelt? In dat geval staat ie al een 3 a 4 tal weken aan de deur. :mrgreen: Of weet jij mij wonen en weet je dat ze de straat hier nog moeten aanleggen en ik bijgevolg nog een nieuwe oprit moet hebben om in de garage te raken? :?: :roll:
JDV
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Contacteer:

Bericht door JDV »

Exploded schreef:
JDV schreef: Tof tof :D , Mijn pa zal het volledig met je eens zijn ( => Esprit fan)

Uw pa is een wijs man :lol:

ik vermoed dat jemet in de garage, hier aan het huis bedoelt? In dat geval staat ie al een 3 a 4 tal weken aan de deur. :mrgreen: Of weet jij mij wonen en weet je dat ze de straat hier nog moeten aanleggen en ik bijgevolg nog een nieuwe oprit moet hebben om in de garage te raken? :?: :roll:

Nee , ik weet je niet wonen
Back in action :-)
Plaats reactie