MJK met pensioen
- Bosbon_be
- Naam: Peter Bosmans
- Auto: Elan SE
- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer:
Re: MJK met pensioen
Gelezen dat het rug problemen zijn, die 40 jaar in en uit een lotus kruipen eisen dus toch hun tol ...
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Chapeau, zoveel Lotus-jaren, pure toewijding. Dat is nog iets anders dan de overal rondhuppelende managers & designers die zoals windhanen van richting of merk (werk) veranderen. Ik las op de pistonheads-link dat hij in zijn jonge jaren nog gewerkt heeft aan de XJ13, de machtige über-Jag, bedoeld om de ford GT en consoorten het vuur aan de schenen te leggen. Er zijn banalere dingen om je loopbaan te starten.
Die man heeft duidelijk benzine in zijn aderen stromen en ademde (bijna) alleen maar Lotus. Hopelijk neemt hij de tijd om wat mooie memories te schrijven en gaat hij niet louter rentenieren.
Die man heeft duidelijk benzine in zijn aderen stromen en ademde (bijna) alleen maar Lotus. Hopelijk neemt hij de tijd om wat mooie memories te schrijven en gaat hij niet louter rentenieren.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- co-driver
- Naam: Kurt
- Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Om iemand te vinden met evenveel ' Lotus DNA ' als MJK 

Lotus makes greencars ..... funcars!!
- JDV
- Naam: Jonathan De Valck
- Auto: eerstdromen,dankopen
- Contacteer:
- JeanVM
- Auto: Lotus Esprit S1
Neem daar maar eens een voorbeeld aan, op je 71st op pensioen en dan nog van moeten.
En was er nooit MJK geweest dan had Lotus zijn einde gekend in 1982.
Zeker weten.
Zeker weten.
Mijn dagelijkse schot Lotus: Excel BRG
- JDV
- Contacteer:
JeanVM schreef:Neem daar maar eens een voorbeeld aan, op je 71st op pensioen en dan nog van moeten.
Zeker weten.
Hoezo mss?
Back in action 

- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Ik ken de man persoonlijk, zelfs al een paar keer bij hem thuis geweest. En was dus al langer op de hoogte, dat hij het niet lang meer zou kunnen houden.
Desalniettemin is het een immens verlies. Hij laat een gat achter dat ze over x aantal jaar nog niet hebben opgevuld, vrees ik. Geef toe wie doet het hem, na in het huidige auto minnende klimaat, om een zwaar verlieslatende firma te brengen naar een (relatief) grote winst?
Hoedje af voor de man en ik wens hem veel zorgeloze dagen tijdens zijn pensioen!
Desalniettemin is het een immens verlies. Hij laat een gat achter dat ze over x aantal jaar nog niet hebben opgevuld, vrees ik. Geef toe wie doet het hem, na in het huidige auto minnende klimaat, om een zwaar verlieslatende firma te brengen naar een (relatief) grote winst?
Hoedje af voor de man en ik wens hem veel zorgeloze dagen tijdens zijn pensioen!
- JDV
- Contacteer:
Zalig! btw Exploded, had jij niet enkele weken een bod op een nieuwe Lotus uitgebracht en dat was toch aanvaardExploded schreef:Ik ken de man persoonlijk, zelfs al een paar keer bij hem thuis geweest. En was dus al langer op de hoogte, dat hij het niet lang meer zou kunnen houden.

Back in action 

- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Jawel zelle der is geen enkel geheim aan, ik heb het op de BBQ al kenbaar gemaakt, maar daar was jij niet heJDV schreef: Zalig! btw Exploded, had jij niet enkele weken een bod op een nieuwe Lotus uitgebracht en dat was toch aanvaard??? Mogen wij nog niets meer weten
?

Het is een High Wing Esprit geworden. Toen ik destijds mijn Elise gekocht heb, wou ik feitelijk nog liever een Esprit. Nu is het dus zo ver

Ik heb nooit geen seconde spijt gehad van de Elise, integendeel, maar die Esprit is me blijven achtervolgen.
Voor de meeste forummers is dat een oud vierkantig machien dat in de weg hangt tijdens de toertochten