Lotus zeer zwaar ondervertegenwoordigd!
Ik krijg nog een paar foto's (oa van een rally Esprit...), zodra ik deze heb zal ik ze posten.
Wim
3-4-5/07/2009 : Goodwood FestivalofSpeed 2009 [foto's & com]
-
- Auto: Elise S1
3-4-5/07/2009 : Goodwood FestivalofSpeed 2009 [foto's & com]
- Bijlagen
-
- Lotus@goodwood1.jpg (28.03 KiB) 3044 keer bekeken
- Frederik V
- Naam: Frederik
- Auto: geen meer
- Contacteer:
Re: Goodwood 2009
Is er iemand geweest ?
Ik zou volgend jaar es willen gaan.
We kunnen mss in groep met de lotus?
Ik zou volgend jaar es willen gaan.
We kunnen mss in groep met de lotus?
- patje
- Auto: speedster 2.2
Ik ben vorig jaar geweest, moet je gewoon eens doen wat je daar allemaal ziet
Zien en horen hoe oude formule 1 wagens met de hand worden warmgedraaid, krijg er nog kippevel van
Heb er trouwens een schilderij gekocht van gp monza 1855 met de wagens van Moss en Fangio erop, de mercedes w196.
Gekocht op de ene stand en dan onderhandeld om hem te laten signeren door Moss op een andere stand bij de voorstelling van zijn nieuw boek.Is me met veel moeite gelukt!
Dit jaar ga ik met een paar vrienden naar goodwood revival dit is in september.
Als je er naar toe wil gaan is het zaak van ruim op voorhand uit te kijken voor slaapplaats de meeste zijn immers bezet door mensen die steeds terugkeren.
Kampeerplaats op het terrein zelf zal geen probleem zijn denk ik.
Maar zekers eens doen je weet niet wat je ziet
groetjes patje

Zien en horen hoe oude formule 1 wagens met de hand worden warmgedraaid, krijg er nog kippevel van

Heb er trouwens een schilderij gekocht van gp monza 1855 met de wagens van Moss en Fangio erop, de mercedes w196.
Gekocht op de ene stand en dan onderhandeld om hem te laten signeren door Moss op een andere stand bij de voorstelling van zijn nieuw boek.Is me met veel moeite gelukt!

Dit jaar ga ik met een paar vrienden naar goodwood revival dit is in september.
Als je er naar toe wil gaan is het zaak van ruim op voorhand uit te kijken voor slaapplaats de meeste zijn immers bezet door mensen die steeds terugkeren.
Kampeerplaats op het terrein zelf zal geen probleem zijn denk ik.
Maar zekers eens doen je weet niet wat je ziet

groetjes patje
-
ik ging in principe gaan met broer en enkele vrienden. Heb helaas moeten afhaken, maar werd wel door hen elk uur gebeld. Ze hebben enkele minuutjes met Hamilton kunnen praten ("I am happy to drive last years car here because this year's is a bitch. I hate going to Francorchamps with it") en Jacky Ickx heeft hen ook te woord gestaan (hebben het op film). Moet echt de moeite zijn.
Ze waren daar met een Delta Evoluzione en de Engelsen zijn echt wel "car mad". Maar in een zeer positieve zin.
Ze hadden gewoon de tent meegenomen en was hen zeer goed bevallen.
Volgend jaar ga ik zeker naar de revival, moet nog meer de moeite zijn.
Wim
Ze waren daar met een Delta Evoluzione en de Engelsen zijn echt wel "car mad". Maar in een zeer positieve zin.
Ze hadden gewoon de tent meegenomen en was hen zeer goed bevallen.
Volgend jaar ga ik zeker naar de revival, moet nog meer de moeite zijn.
Wim
-
-
Eventjes een sfeerbeeld van Goodwood. Mijn broer en zijn vrienden zijn verwoede verzamelaars van alle oude Tamiya telegeleide wagens. Ze hadden een oud model bij waarmee Jacky Ickx nog gereden heeft. Toen ze vroegen om de doos te tekenen begon Ickx spontaan een gesprekje met hen. Een deeltje kan je zien op de video, link hieronder.
http://www.tamiyaclub.com/moviecomment.asp?id=3830
Wim
ps één van hen verkoopt de JPS Lotus F1 wagen van Tamiya (denk model '78/'79) NIB ! (New In Box). Naar het schijnt zijn er wereldwijd maar een 10-tal meer gekend. De prijs is navenant.
http://www.tamiyaclub.com/moviecomment.asp?id=3830
Wim
ps één van hen verkoopt de JPS Lotus F1 wagen van Tamiya (denk model '78/'79) NIB ! (New In Box). Naar het schijnt zijn er wereldwijd maar een 10-tal meer gekend. De prijs is navenant.
-
Het is dit model
- Bijlagen
-
- Lotus 2.jpg (4.34 KiB) 2945 keer bekeken
-
- Lotus 1.jpg (4.23 KiB) 2945 keer bekeken
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
De Goodwood Revival is super. Ben al een paar keer geweest en het prachtige wagenpark dat daar rijdt is ongekend. Er wordt bovendien ook serieus geraced met die autos.
Ook de parking is al een museum en is de moeite om rond te kijken, maar zorg wel dat je tickets en B&B lang op voorhand zijn geboekt. Zoek beslist niet te dicht bij het circuit, want bij terugkeer met een groepje oldtimers langs de landweggetjes scheuren is ook een geweldig feest.
Wel je oud Engels tweed vestje meenemen, want 'temporary clothing' is een must !!
Ook de parking is al een museum en is de moeite om rond te kijken, maar zorg wel dat je tickets en B&B lang op voorhand zijn geboekt. Zoek beslist niet te dicht bij het circuit, want bij terugkeer met een groepje oldtimers langs de landweggetjes scheuren is ook een geweldig feest.
Wel je oud Engels tweed vestje meenemen, want 'temporary clothing' is een must !!
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track