YPRES LOTUS DAY 2010 [aankondiging & uw feedback gevraagd]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Dirk510
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen

YPRES LOTUS DAY 2010 [aankondiging & uw feedback gevraagd]

Bericht door Dirk510 »

ONZE LIEVE HEER HEMELVAART 13 MEI 2010

Op deze datum gaat onze twee LotusForum rit door. :D
Uiteraard is het nog vroeg, maar met de vacantie voor de deur, zou ik graag uitkijken wat te kunnen doen om jullie terug in de watten te kunnen leggen. ;)
Om zoveel mogelijk met jullie wensen rekening te houden, zou ik het fijn vinden, om uw wensen te kennen. :ugeek:
graag sugesties betreffende
- Startplaats met ontbijt
- Apero stop
- Lunch
- Drank stop
- Reseptie - Diner
- Aantal Kilometers
enz.
Wanneer we reacties krijgen, beloven we met jullie wensen rekening te houden tijdens de opbouw. ;) :roll:
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
Yves
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Contacteer:

Re: YPRES LOTUS DAY 2010

Bericht door Yves »

Denk dat start en/of stop toch in de buurt van Ieper zou moeten zijn gezien de naamgeving. Maar nadeel zal natuurlijk zijn dat na een paar edities alle wegen zullen opgebruikt zijn.
Erwin
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8

Bericht door Erwin »

Suggestie voor start- en stopplaats / traject:
Als je start bijvoorbeeld in Ieper en de rit naar het binnenland laat lopen met aankomst in de buurt van Brussel (jubelpaleis met diner in automuseum) ga je een hoop mensen gelukkig maken. De eerste editie was een zalige rit met prachtige wegen maar ... de heen en terugrit naar Ieper waren er wat teveel aan. In mijn geval was dit nog eens een dikke 300 km erbij. Ik denk dat ik hier kan spreken voor alle mensen die ten oosten van Brussel wonen.
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Erwin schreef:Suggestie voor start- en stopplaats / traject:
Als je start bijvoorbeeld in Ieper en de rit naar het binnenland laat lopen met aankomst in de buurt van Brussel (jubelpaleis met diner in automuseum) ga je een hoop mensen gelukkig maken. De eerste editie was een zalige rit met prachtige wegen maar ... de heen en terugrit naar Ieper waren er wat teveel aan. In mijn geval was dit nog eens een dikke 300 km erbij. Ik denk dat ik hier kan spreken voor alle mensen die ten oosten van Brussel wonen.
Yep is inderdaad altijd wel een beetje een probleem als je s'avonds dan ook nog eens zo ver moet rijden! :?
Vich
Naam: Virginie
Auto: Elise MK1

Bericht door Vich »

Erwin schreef:Suggestie voor start- en stopplaats / traject:
Dan missen we wel een beetje het punt van de ´Ypres´dag... . Je zou het dan een dwars-door-Belgie-toer moeten gaan heten :roll: :roll: :roll: :roll:
Iemand die zich geroepen voelt? ;) ;)
Seize the day
bartvdb
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008

Bericht door bartvdb »

mijn tip's : 't zelfde (andere weg he) want 't was goe . verander geen winnend team . groeten van bart . 13e staat in agenda
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

Laten zoals het is en was... deze van wvl gaan ook naar limburg, luik, en antwerpen en luxemburg toch, en vice versa... als ge alles moet op een gouden bordje krijgen is dit een meschien ietsken en een klein beetje teveel gevraagd... we hebben al de mosselsouper in november die we speciaal centraliseren voor het gemak van iedereen... de lotus ypres day mag géén dwars door belgie rit worden, anders zult ge hem moeten hernoemen... dit is Hermans persoonlijke visie... ik kan alijd prijs vragen aan een autotransporter als die heen/terug reis er teveel aan is :lol:
Bart P
Naam: Bart
Auto: Elise S2

Bericht door Bart P »

Hallo Dirk,

mijn visie is hetzelfde : verander geen winnend team. Het hele concept was af, de kleine opmerkingen moet ik je, als "oude" ( ervaren ) rot in het vak, niet vernoemen. En als je dan, zoals wij, 230 km moeten rijden : als jullie het dit jaar hebben meegemaakt, is dat ABSOLUUT geen probeem! Ik ben dus van de partij!
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Bart P schreef:Hallo Dirk,

mijn visie is hetzelfde : verander geen winnend team. Het hele concept was af, de kleine opmerkingen moet ik je, als "oude" ( ervaren ) rot in het vak, niet vernoemen. En als je dan, zoals wij, 230 km moeten rijden : als jullie het dit jaar hebben meegemaakt, is dat ABSOLUUT geen probeem! Ik ben dus van de partij!
Als Bart dat al zegt, onze Belg die van het verste punt moest komen.

Maasmechelen -> Ieper : 232km enkele reis :o

De bedoeling is om naar jullie opmerken te luisteren, vanuit de organisatie zijn ook een aantal puntjes naar boven gekomen. We doen ons best om in 2010 gewoonweg 2009 te overtreffen!
Dirk510
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen

Re: YPRES LOTUS DAY 2010 [aankondiging & uw feedback gevraagd]

Bericht door Dirk510 »

Tijdens onze eerste organisatie konden we met fierheid één team uit Engeland verwelkomen.

Het ware tof moesten er meer Britten de plas oversteken om aan het evenement deel te nemen.
Uiteraard zouden we ons inzetten om aan die deelnemers een extra programma op vrijdag te kunnen aanbieden.
(bv melding op Britse Lotus forums)

Forumleden die relaties onderhouden met Britten mogen deze mensen ook op de hoogte stellen van deze Lotus Forum meeting in Ieper.

Landgenoten die veraf wonen kunnen eventueel na de meeting in Ieper blijven overnachten.
Mooie B&B aan schappelijke prijzen, eventueel met garage voor de wagen.
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
Plaats reactie