01/06/2009 : 1th Gentlemen’s Tour [foto's/comments]
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
01/06/2009 : 1th Gentlemen’s Tour [foto's/comments]
Voorbehouden voor foto's en commentaren van Gentlemen's Tour '09.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- JDV
- Naam: Jonathan De Valck
- Auto: eerstdromen,dankopen
- Contacteer:
Re: 01/06/2009 : 1th Gentlemen’s Tour [foto's/comments]
Hey, ik ben zeer blij dat ik nu ongeveer de meerderheid van de (actieve) forumleden eens heb ontmoet
. Ik deze morgen vroeger opgestaan zodat ik toch een glimp kon gaan opvangen van de Lotussen in Vilvoorde stad
. Ik denken terwijl ik bijna de parking op rijd dat ik wel één van de eerste zou zijn, maar nee hoor bijna iedereen stond er om 9u15 al (mij hoor je niet klagen zene
) Wat foto's genomen en wat sfeer opgesnoven en vooral wat forumleden leren kennen
. Dan wanneer iedereen vertrok vlug filmpje gemaakt dat ik nog wel zal publiceren, maar allesinds, als iedereen weg was, ik mij wat haasten zodat ik toch nog zoveel Lotussen kon spotten aan t'eilandje in Oppem, waar jullie mij allemaal wel plezierig zullen hebben zien zwaaien
. Later dacht ik nog om tegen 17u naar Vilvoorde af te komen om nog maar eens de sfeer op te snuifen, maar door omstandigheden ging dit niet
. Ik hoop dat ik dit jaar nog enkele ritten kan mee deelnemen of kan komen bezoeken. Wie weet!
Foto's volgen later op de avond/morgen

Foto's volgen later op de avond/morgen
Back in action 

- Roland
- Auto: Lotus Esprit Turbo
Mijn auto zit nog bij Thierry Verhiest mé een kapotte versnellingsbak.
Geen Gentlemen's tour dus, zo gezegd in Vlaams Brabant. (Ik woon in Waals Brabant)
Heb de weekend gespendeerd aan tuinieren en knutselen.
Ineens hoorde ik vandaag zo'n gekende geluid aan de kant van 't straat.
50 meter sprint gelopen vanuit achterkant van tuin tot voor mijn huis.
En wa zie ik daar passeren? Een hoop Lotussen, alle collega's van Ieper en een paar andere die ik niet erkende.
Heb daar Herman zien voorbij rijden, mijn vriend met z'n "Renault F1" pet (ik ging al even opzij om hem op mijn oprit te verwelkomen
) en een paar anderen (Noël, die mooie groene Excel, enz.)
Had ik dat geweten, dan had ik een "pit-stop" geörganiseerd. Mijn bar zit vol Picon, ik mis echter wel een vrouw mé een snor...
Collega's: indien jullie in de buurt in kolom passeren, laat me dat weten, ik zal een specialleke voor jullie organiseren
Geen Gentlemen's tour dus, zo gezegd in Vlaams Brabant. (Ik woon in Waals Brabant)
Heb de weekend gespendeerd aan tuinieren en knutselen.
Ineens hoorde ik vandaag zo'n gekende geluid aan de kant van 't straat.
50 meter sprint gelopen vanuit achterkant van tuin tot voor mijn huis.
En wa zie ik daar passeren? Een hoop Lotussen, alle collega's van Ieper en een paar andere die ik niet erkende.
Heb daar Herman zien voorbij rijden, mijn vriend met z'n "Renault F1" pet (ik ging al even opzij om hem op mijn oprit te verwelkomen

Had ik dat geweten, dan had ik een "pit-stop" geörganiseerd. Mijn bar zit vol Picon, ik mis echter wel een vrouw mé een snor...

Collega's: indien jullie in de buurt in kolom passeren, laat me dat weten, ik zal een specialleke voor jullie organiseren
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:

- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Ben toch nog van onder mijn douche geraakt, mens... deze (douchebeurt) was zeker 100€ waard. Zo heerlijk na een vermoeiende maar voldane dag ik ben eigenlijk bekaf...
Ik ga mijn verslag houden voor morgen, ik ga nu echt mijne nest in... Heb vannacht toch wel iets te weinig slaap gehad precies en de trip was best vernoeiend, zeker met het blakende zonnetje.
Morgen, maar ik denk eerder woensdag zal ik mijn verslag wel maken. Morgen zijn we uitgenodigd om de finale van "Mijn Restaurant" live mee te volgen in Restaurant Dell'Anno te Kortrijk, indien zij winnen kan het morgen ook wel eens laat worden)
Maar als zoethoudertje heb ik toch enkele opmerkelijke shots van vandaag voor jullie klaargemaakt:
Ik ga mijn verslag houden voor morgen, ik ga nu echt mijne nest in... Heb vannacht toch wel iets te weinig slaap gehad precies en de trip was best vernoeiend, zeker met het blakende zonnetje.
Morgen, maar ik denk eerder woensdag zal ik mijn verslag wel maken. Morgen zijn we uitgenodigd om de finale van "Mijn Restaurant" live mee te volgen in Restaurant Dell'Anno te Kortrijk, indien zij winnen kan het morgen ook wel eens laat worden)

Maar als zoethoudertje heb ik toch enkele opmerkelijke shots van vandaag voor jullie klaargemaakt:
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- Vich
- Naam: Virginie
- Auto: Elise MK1
Wat valt er over een dag zoals vandaag te vertellen? Het vergt heel wat moed en tijd om een dergelijk initiatief te organiseren waarvoor alle dank.
Het eten deze morgen en avond bij Noel was uitstekend verzorgd, maar ik denk dat ik mijn Lotusje zowaar kan horen huilen in de garage... . Niets misdaan en toch wel zwaar behandeld geweest
.
Ik heb hoogst waarschijnlijk geen recht van spreken doordat ik nog maar aan heel weinig ritten heb deelgenomen (dit is dus ook maar een persoonlijke indruk), maar 69 vluchtheuvels en vele kms ´slecht´ wegdek, mmmm blijkbaar zit er toch geen rally-bloed in mijn aderen.... . Jaja, t´is weer een vrouw
Begrijp me niet verkeerd, ik kan me inbeelden dat er makkelijkere opdrachten bestaan dan het organiseren van een toer rond ´het Brusselse´, en ik heb dan eindelijk eens de Leeuw van Waterloo gezien (yes!!!), maar is er echt zo weinig groen over daar?
Gelukkig maakten het aangename gezelschap en prachtige weer heel veel goed en hebben weeral genoten van een dagje onder de Lotus-liefhebbers.
Het eten deze morgen en avond bij Noel was uitstekend verzorgd, maar ik denk dat ik mijn Lotusje zowaar kan horen huilen in de garage... . Niets misdaan en toch wel zwaar behandeld geweest

Ik heb hoogst waarschijnlijk geen recht van spreken doordat ik nog maar aan heel weinig ritten heb deelgenomen (dit is dus ook maar een persoonlijke indruk), maar 69 vluchtheuvels en vele kms ´slecht´ wegdek, mmmm blijkbaar zit er toch geen rally-bloed in mijn aderen.... . Jaja, t´is weer een vrouw

Begrijp me niet verkeerd, ik kan me inbeelden dat er makkelijkere opdrachten bestaan dan het organiseren van een toer rond ´het Brusselse´, en ik heb dan eindelijk eens de Leeuw van Waterloo gezien (yes!!!), maar is er echt zo weinig groen over daar?
Gelukkig maakten het aangename gezelschap en prachtige weer heel veel goed en hebben weeral genoten van een dagje onder de Lotus-liefhebbers.
Seize the day
- Luc
- Auto: Elise MKII
hallo , mannen edwin en nico proficiat en hun madammen ook he , echt geweldige rit , bedankt en lekker eten en drank , het was af jongens
dus volgend jaar opnieuw he

-
Hallo iedereen, langs deze weg nog eens hartelijk bedankt om zo talrijk aanwezig te zijn op onze tour. Op naar de "second edition" in 2010, waar we zeker rekening gaan houden met bepaalde punten.
- bickyboy
- Naam: Hans en Ronny
- Auto: Europa S
mooie rit ,natuurlijk is onze maxi nummerplaat weer gesneuveld .'k zal weer om een nieuwe gaan, misschien krijg ik korting als ik er meerdere koop.
HAARIDEE
.....als je haar maar goed zit.....
.....als je haar maar goed zit.....
- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
Hoi Ronny,bickyboy schreef:mooie rit ,natuurlijk is onze maxi nummerplaat weer gesneuveld .'k zal weer om een nieuwe gaan, misschien krijg ik korting als ik er meerdere koop.
Sylvie vond dat Hans een heel mooi hemd aan had!!
WIM