kit car modellen
kit car modellen
ben een beetje aan het zoeken naar een goedkope en speelse kit car dat je eens goed onnozel kunt mee doen en dat zeker exclusief blijft ken der een heel wat en toch is de AGM toch iets special en mag op de baan , de tiger, era30 en westfield , als je ziet wat die maar kosten en zeker als 2de hands.
in lokeren is er een verdeler van , normaal gezien kan je alles bij hun krijgen wat je hartje verlangt.
de site is http://www.oracle-cars.be
in lokeren is er een verdeler van , normaal gezien kan je alles bij hun krijgen wat je hartje verlangt.
de site is http://www.oracle-cars.be
- Bijlagen
-
- le%20mans%202005.jpg (41.07 KiB) 6429 keer bekeken
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Re: kit car modellen
Maar geen RIOT wand daar is er in België en Nederland maar één van en die heb ik! 

- BelgianRally
- Auto: taxi
Begin dit jaar zitten kijken voor een Westfield XTR2. Er staan er regelmatig wat te koop op pistonheads, enkel bij mijn weten is er nog geen enkele XTR2 ingeschreven in Belgë. Een XTR2 is veel makkelijker om om te bouwen van een RHD naar een LHD dan een elise/exige
Oracle had een XTR2 staan die grotendeels opgebouwd was. Enkel nog een motor (heb ik adres voor) en de body afwerken. Het grootste probleem zal zijn om de wagen eerst in de UK te registreren (SVA is nu vervangen door IVA) en daarna de keuring in België..

Oracle had een XTR2 staan die grotendeels opgebouwd was. Enkel nog een motor (heb ik adres voor) en de body afwerken. Het grootste probleem zal zijn om de wagen eerst in de UK te registreren (SVA is nu vervangen door IVA) en daarna de keuring in België..
- fideel109
- Auto: Elise S2-Exige S2
Voor de geïnteresseerden:
OPEN DEUR DAG ORACLE
KIT-CARS
ZATERDAG 30 mei
10-16u
ZAND 32
9160 Lokeren
Chesil-Grinnall-GTM-Hawk-NG-Tiger-Westfield-RAW-Z-cars
Proefritten als passagier in een aantal auto's mogelijk
(graag vooraf je voorkeur en uur van aankomst doormailen)
Koopjeshoek en speciale aanbiedingen voor de open deur dag
info@oracle-cars.be
OPEN DEUR DAG ORACLE
KIT-CARS
ZATERDAG 30 mei
10-16u
ZAND 32
9160 Lokeren
Chesil-Grinnall-GTM-Hawk-NG-Tiger-Westfield-RAW-Z-cars
Proefritten als passagier in een aantal auto's mogelijk
(graag vooraf je voorkeur en uur van aankomst doormailen)
Koopjeshoek en speciale aanbiedingen voor de open deur dag
info@oracle-cars.be
-
- Auto: Elise S1
Hey Pascal, is ook niet ver van mij, indien je gaat, geef maar een seintje, kom ik ook even langs. De eigenaar van Oracle is een arts! en een zeer aangename kerel.
Wim
Wim
- BelgianRally
Twee XTR2s waar ik zot van ben
Deze zwarte XTR2 staat bij fury cars te koop in nederland Deze prachtige XTR2 staat niet officieel te koop in de UK. Gaat enkel weg naar een liefhebber. De aanpassingen op deze wagen zijn extreem

Deze zwarte XTR2 staat bij fury cars te koop in nederland Deze prachtige XTR2 staat niet officieel te koop in de UK. Gaat enkel weg naar een liefhebber. De aanpassingen op deze wagen zijn extreem

- co-driver
- Naam: Kurt
- Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Liefst Lotus 'replica'
http://www.totalkitcar.com/home.php ; site met nieuwtjes , testen en een lijst met alle merken .
Een van mijn ' favorieten ' is de Lotus 23
http://www.tigerracing.co.uk/era-30.php
Afgelopen weekend 'n echten Lotus 23 gezien , SUPER MOOI

http://www.totalkitcar.com/home.php ; site met nieuwtjes , testen en een lijst met alle merken .
Een van mijn ' favorieten ' is de Lotus 23

Afgelopen weekend 'n echten Lotus 23 gezien , SUPER MOOI

Lotus makes greencars ..... funcars!!
ja wim ik ga eens polshoogte gaan nemen voor de AGM XTR2 wel in de namiddag moet nog werken in de voormiddag tot 13u . we bellen nog welWimC schreef:Hey Pascal, is ook niet ver van mij, indien je gaat, geef maar een seintje, kom ik ook even langs. De eigenaar van Oracle is een arts! en een zeer aangename kerel.
Wim
Ze trekken goed op de MG LOLA in de 24 uren van le mans , jaar ?BelgianRally schreef:Twee XTR2s waar ik zot van ben![]()
Deze zwarte XTR2 staat bij fury cars te koop in nederland Deze prachtige XTR2 staat niet officieel te koop in de UK. Gaat enkel weg naar een liefhebber. De aanpassingen op deze wagen zijn extreem![]()
- BelgianRally
als je info over de westfield XTR2 wilt moet je maar roepen.. heb de volledige manual liggen om deze in elkaar te knutselenmolleke schreef:ja wim ik ga eens polshoogte gaan nemen voor de AGM XTR2 wel in de namiddag moet nog werken in de voormiddag tot 13u . we bellen nog welWimC schreef:Hey Pascal, is ook niet ver van mij, indien je gaat, geef maar een seintje, kom ik ook even langs. De eigenaar van Oracle is een arts! en een zeer aangename kerel.
Wim