21/05/2009 : Ypres Lotus Day (1e LotusForum rit)

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
hans
Auto: Elan

Re: 21/05/2009 : Ypres Lotus Day (1e LotusForum rit)

Bericht door hans »

Dat worden er dus 30, heb net mijn inschrijving doorgemaild naar pascal.
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

Heet van de naald... net telefonisch met Dirk gesproken en we worden door de horeca enigszins beperkt met onze totaal inschrijvingen.... nu nog 6 wagens mogelijks om in te schrijven
Indien intresse schrijf NU in //// indien ge niet meer zekers zijt van uw eerder gedane inschrijving en ge wilt iets veranderen aan uw inschrijving laat het ons AUB asap stante pede weten.....

Bij de door ons eerder pas meegedane Limburg rit hoorde ik uit Antwerpse (brabo) hoek dat er velen gingen meedoen van het Antwerpse, maar... nog niks te zien uit die regio van inschrijvingen..... let op NU inschrijven is de boodschap....
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Deelnemerslijst aangepast! (08/05/2009)

Reeds 33 wagens ingeschreven!!!

Voor mensen met interesse in de deelnemerslijst: http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 7900#p7900

Vergeet niet, tijdig in te schrijven...
Inschrijven kan via vasseur.pascal@telenet.be of dirk.kestelyn@telenet.be
(NIET via mij, ik hou mij niet bezig met de organisatie, mensen die via Facebook aangeven aanwezig te zijn dienen alsnog een mailtje te sturen naar Dirk of Pascal om misverstanden te vermijden!)

Be there or be square! :ugeek:

OPGELET : Forumleden dat die dag meerijden/aanwezig zijn, krijgen de unieke kans een "status" te bekomen wat we niet elke trip/rit/jaar zullen aanbieden! Dus wil je deze unieke status bekomen dan kan je deze enkel verwerven door op de trip aanwezig te zijn!
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Al iemand opgemerkt welk een breed "Lotus deelnemersveld" we hebben? :o

Elise's MKI en MKII, Exige's MKI en MKII, Elan's M100 en Elan S2, Esprit's + toch enkele opmerkelijke special editions zijnde Exige CUP260, Esprit 40th anniversary, enkele Sevens...

Shortcut realtime 'geüpdated' lijstje : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 7900#p7900

:!: Iedereen kaarsje branden voor zonnig weer en lekker temperatuurtje!
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Frederik schreef: Shortcut realtime 'geüpdated' lijstje : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 7900#p7900
Misschien gebruikersnaam van hier op het forum er bij zetten das altijd handig om te weten!
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

ovi schreef:
Frederik schreef: Shortcut realtime 'geüpdated' lijstje : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 7900#p7900
Misschien gebruikersnaam van hier op het forum er bij zetten das altijd handig om te weten!
Dewelke ik vanbuiten ken heb ik reeds bijgezet in het groen, maar een pak zijn er voor mij nog onbekend of zou ik moeten vergelijken met de ledenlijst van het forum. ... als ik es veel tijd en goesting heb ;-)

Mensen kunnen zichzelf ook aanduiden door een berichtje te laten in deze thread of een PM te sturen.
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

VOORLOPIGE DEELNEMERSLIJST
Graag event verbetering, namen, wagen, woonplaats en eventueel forumnicknaam...

>> http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 7900#p7900

Nota : Herman, ik heb uw versie aangepast op de lijst op de 1e pagina van deze thread, ik hou het liever bij 1 lijst, dit om misverstanden te vermijden. Alvast bedankt voor de super aanvulling!
ps. de achternamen van de deelnemers heb ik alweer weggelaten om de privacy van de deelnemers te garanderen.
F.Sohier
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door F.Sohier »

Herman schreef:VOORLOPIGE DEELNEMERSLIJST
Graag event verbetering, namen, wagen, woonplaats en eventueel forumnicknaam...

>> http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 7900#p7900

Nota : Herman, ik heb uw versie aangepast op de lijst op de 1e pagina van deze thread, ik hou het liever bij 1 lijst, dit om misverstanden te vermijden. Alvast bedankt voor de super aanvulling!
ps. de achternamen van de deelnemers heb ik alweer weggelaten om de privacy van de deelnemers te garanderen.
ik kan jullie alvast medelen dat jullie een leuke en mooie rit voor de boeg krijgen.Deze namiddag samen met dirk het parcours afgereden en hier en daar moeten aanpassingen doorvoeren en wat improviseren door ja het stond in de krant door idd ja tal van wegenwerken :D .maar onze improvisatie ter plaatse is tot een goed geheel gekomen
FKM
Naam: Frédéric
Auto: Lotus Lotus Lotus
Contacteer:

Bericht door FKM »

en nu volzet + 3 wagens
DEELNEMERSLIJST

34 - Frédéric K - een Lotus
35 - Nicolas K - nog een Lotus
36 - Simon K - ook met een Lotus
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Frederik schreef:
ovi schreef:
Frederik schreef: Misschien gebruikersnaam van hier op het forum er bij zetten das altijd handig om te weten!
Dewelke ik vanbuiten ken heb ik reeds bijgezet in het groen, maar een pak zijn er voor mij nog onbekend of zou ik moeten vergelijken met de ledenlijst van het forum. ... als ik es veel tijd en goesting heb ;-)

Mensen kunnen zichzelf ook aanduiden door een berichtje te laten in deze thread of een PM te sturen.
Degene die ik ken hebben hun gebruikersnaam gezet! :D
Nu de rest nog! :?
Plaats reactie