LED-dagrijlichten
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Re: LED-dagrijlichten
... ben echt benieuwd om het eens in het echt te zien.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
k'heb zon led vermoeden dat Wim dat rap moe gaat zijn...... 

- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
Neen Herman, ik denk dat de LED rage nog maar net begonnen is, zie maar naar de tuners die deze LED-dagrijlichten aallemaal toepassen en het nieuwe prototype van Audi waar men nog veel verder met LED verlichting gaat, in verschillende kleuren en vormen, deze laatsten zijn belangrijk om de auto te herkennen.Herman schreef:k'heb zon led vermoeden dat Wim dat rap moe gaat zijn......
WIM
- wimvanbeeck
en hier de AUDIwimvanbeeck schreef:Neen Herman, ik denk dat de LED rage nog maar net begonnen is, zie maar naar de tuners die deze LED-dagrijlichten aallemaal toepassen en het nieuwe prototype van Audi waar men nog veel verder met LED verlichting gaat, in verschillende kleuren en vormen, deze laatsten zijn belangrijk om de auto te herkennen.Herman schreef:k'heb zon led vermoeden dat Wim dat rap moe gaat zijn......
WIM
- Bijlagen
-
- audi-d7-1.jpg (30.01 KiB) 2807 keer bekeken
-
- Auto: Elise S1
het zou natuurlijk makkelijker zijn indien je onderstaande lichtblokken zou kunnen kopen. Ik vind dit heel knap.
Wim
Wim
- Bijlagen
-
- Speedster1.jpg (48.61 KiB) 2806 keer bekeken
- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer:
Op die manier zou ik dat nog zien zitten, zo lijkt alles 1 geheel, vraag me wel af wat de voorbij rijdende politie zal zeggen. Meestal zijn deze niet zo zot van bijkomende verlichting die niet conform de wetgeving is.
- wimvanbeeck
Met deze oplossing ben ik ook bezig geweest, de LED-strip zou ik ook in de lichtblok hebben kunnen plakken maar ik vonddit iets te delikaat, ik wou de lichtblok niet beschadigen, maar zou ook moeten kunnen.WimC schreef:het zou natuurlijk makkelijker zijn indien je onderstaande lichtblokken zou kunnen kopen. Ik vind dit heel knap.
Wim
WIM
-
- Auto: Elise S1
@ Wim
toch vind ik die van jou ook mooi.
Zeker mooier dan die van Audi. Ik weet dat er hier fans zijn, maar ik vind het eerder camouflage om hun gedateerde design achter weg te steken (ik weet wel dat de wagen onderhuids nieuw is). De huidige A4 is een doorsteek van de vorige..en die daarvoor..en die daarvoor.
Het lijkt alsof Audi schrik heeft om zijn klanten weg te jagen met een nieuw design.
Daarom des te meer respect voor BMW die enkele jaren terug hun "Bangle offensief" hebben ingezet en kijk eens tot wat dat geleid heeft. Succes over de hele modellenlijn.
Wim
toch vind ik die van jou ook mooi.
Zeker mooier dan die van Audi. Ik weet dat er hier fans zijn, maar ik vind het eerder camouflage om hun gedateerde design achter weg te steken (ik weet wel dat de wagen onderhuids nieuw is). De huidige A4 is een doorsteek van de vorige..en die daarvoor..en die daarvoor.
Het lijkt alsof Audi schrik heeft om zijn klanten weg te jagen met een nieuw design.
Daarom des te meer respect voor BMW die enkele jaren terug hun "Bangle offensief" hebben ingezet en kijk eens tot wat dat geleid heeft. Succes over de hele modellenlijn.
Wim
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Wim, dit is alweer iets nieuws van Audi, zij staan reeds een stap verder dan LEDs en geloven in een toekomst van NEON!wimvanbeeck schreef:en hier de AUDI

Audi is momenteel helemaal wild van LED-dagverlichting, maar de designafdeling van het merk is natuurlijk verplicht te zoeken naar de verlichtingstrends van de toekomst. En als het van Audi afhangt, zou dat wel eens neonverlichting kunnen zijn. De virtuele D7-concept car toont wat binnen de mogelijkheden van de technologie valt. De gasverlichting kan immers nog flexibeler en fijner toegepast worden dan LEDs. Audi zegt de lichtlijnen op de D7 zo te hebben getekend dat het model in het donker onmiddellijk als een auto herkenbaar is. Daarmee pareert Audi alvast een argument van de veiligheidslobby.
Bron : Auto55
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- Bzguy
- Naam: Hans
- Auto: Noble M12
geloof me vrij Wim, bij 99,9 % van de Audi-rijders is het ook om gezien te willen worden ipv willen zienwimvanbeeck schreef: jbij mij zal het meer " ik wil gezien worden " zijn ipv " ik wil zien", nu gezien worden is dan ook de bedoeling van die dagrijlichten.
WIM

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Martin Luther King, Jr.
1963
Martin Luther King, Jr.
1963