21/05/2009 : Ypres Lotus Day (1e LotusForum rit)
-
- Naam: Bart
- Auto: Elise S2
Re: 21/05/2009 : Ypres Lotus Day (1e LotusForum rit)
Herman, mijn vrouw vroeg op de Limburg trip enkel om korting !!!! Hipperdepiephoera !!!
-
- Auto: Elise 111S
Kan ik nog inschrijven eventueel... ? 

- vasseur
- Auto: Elise s1 - Elan+2
Natuurlijk stuur ons een mailtje met je naam type wagen , aantal personen , je vertrekplaats en je bent van harte welkom. 

- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Mijn hart bloedt half dood bij het lezen van deze thread. Ik moet die dag op 2 communiefeesten zijn, dan nog een rondrit in Ieper bij, das niet te doen op 1 dag... spijtig spijtig spijtigwimvanbeeck schreef:Ik ga NIET aanwezig kunnen zijn ivm familiefeest, jammer!
WIM

- Erwin
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
Ik heb ook een communiefeest die dag, maar...
Ik stuur mijn vrouw met de kinderen en kom zelf naar Ieper.
Ge moet af en toe wat water bij uwe wijn kunnen doen hé!
Ik stuur mijn vrouw met de kinderen en kom zelf naar Ieper.

I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Dat is pas écht MLF.... 
(MLF= Man liberation front)
Probleempje kan dan zijn: Als ge de plooifiets wint op de tombola voor de deelnemers, kunt ge er uw vrouw dan "niet" mee naar huis laten rijden.... Daarom kan het toch voor de deelnemers nog een voordeel zijn om hun vrouw mee te nemen...
sorry ... echt cru cru

(MLF= Man liberation front)
Probleempje kan dan zijn: Als ge de plooifiets wint op de tombola voor de deelnemers, kunt ge er uw vrouw dan "niet" mee naar huis laten rijden.... Daarom kan het toch voor de deelnemers nog een voordeel zijn om hun vrouw mee te nemen...

sorry ... echt cru cru

Laatst gewijzigd door Herman op 05 mei 2009, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Vich
- Naam: Virginie
- Auto: Elise MK1
ja watte daddeErwin schreef:Ik heb ook een communiefeest die dag, maar...
Ik stuur mijn vrouw met de kinderen en kom zelf naar Ieper.![]()

Seize the day
- Dirk510
- Naam: Kestelyn Dirk
- Auto: geen
Beste Forum vrienden
Sta me toe dat ik jullie eventjes het water in de mond wenst te brengen.
Wij in Ieper stellen alles in gereedheid om jullie met open armen te ontvangen.
Op donderdag morgen 21 mei om
10u30
verwelkomen we jullie op de Grote Markt van Ieper.
In restaurant "De Kollebloeme" staat de koffie klaar. Inschrijvingen en betaling bij Pascal en Herman. Roadbook - Aandenken plaat -
Op de "Elfde Klokkeslag" op de Belfort toren kan er gestart worden met de "Ypres Lotus Day"
11u45 tot 12u30
Aperostop aan de voet van de "Mont des Cats", net over de schreve, daar kunnen we proeven van het overheerlijke streekproduct, en door kenners (wij)
zo erg gewaardeerde "Picon au vin blanc" in estaminet "La Maison Commune" in Berthen.
Rond 13u00
heet de Chef van restaurant "Belvedére" op de top van de 153 meter hoge Kemmelberg, ons welkom met zijn warm buffet, bestaande uit - Coq au vin - Gegrilde ribbetjes met lookboter - tongrolletjes met groentenbrunoise en witte wijn saus - Gebakken thijm aardappeltjes en salade bar plus één consummatie.
Om 14u00 14u15
kan er gestart worden richting "De Moeren", alwaar de waard ons opwacht met een heerlijk kopje koffie of een nog heerlijkerder streekbiertje.
Zij die een overbekende Beauvoordse pannenkoek wensen, zijn hier op het juiste adres.
Een bezoekje naar het Dorpsplein en kasteel ligt op wandel afstand, en komt ons heel bekend voor, als decor bij vele TV series.
vanaf 18u00
staat het keukenteam van het Pacific Eiland in Ieper ons op te wachten.
Chef Robert serveert ons een bruisende "Coupe Cava" en presenteerd daarbij in walking diner stijl, een viertal verfijnde Luxe Hapjes.
Op het terras aan de waterkant van de vestingen rondom de stad, wordt tijdens de 'drink' een wonder mooie plooifiets verloot onder de deelnemende forum vrienden. Deze schenking werd met heel veel liefde geschonken door mede organisator en forum vrien, onze Herman.
Daarna is het tijd om te proeven van een Iepers streekgerecht. Het "Iepersche Taptjes Vleesch" met kriek aardappeltjes in kruidensaus met warme groentjes plus één consummatie.
En dan is er nog tijd om even zalig na te genieten,
hopelijk zonder de parcoursbouwer af te schieten.
Er kon nog worden ingeschreven
op 18 mei, worden de boeken gesloten.
10u30
In restaurant "De Kollebloeme" staat de koffie klaar. Inschrijvingen en betaling bij Pascal en Herman. Roadbook - Aandenken plaat -
Op de "Elfde Klokkeslag" op de Belfort toren kan er gestart worden met de "Ypres Lotus Day"

11u45 tot 12u30
Aperostop aan de voet van de "Mont des Cats", net over de schreve, daar kunnen we proeven van het overheerlijke streekproduct, en door kenners (wij)

Rond 13u00
heet de Chef van restaurant "Belvedére" op de top van de 153 meter hoge Kemmelberg, ons welkom met zijn warm buffet, bestaande uit - Coq au vin - Gegrilde ribbetjes met lookboter - tongrolletjes met groentenbrunoise en witte wijn saus - Gebakken thijm aardappeltjes en salade bar plus één consummatie.

Om 14u00 14u15
kan er gestart worden richting "De Moeren", alwaar de waard ons opwacht met een heerlijk kopje koffie of een nog heerlijkerder streekbiertje.

Een bezoekje naar het Dorpsplein en kasteel ligt op wandel afstand, en komt ons heel bekend voor, als decor bij vele TV series.
vanaf 18u00
Chef Robert serveert ons een bruisende "Coupe Cava" en presenteerd daarbij in walking diner stijl, een viertal verfijnde Luxe Hapjes.

Daarna is het tijd om te proeven van een Iepers streekgerecht. Het "Iepersche Taptjes Vleesch" met kriek aardappeltjes in kruidensaus met warme groentjes plus één consummatie.

hopelijk zonder de parcoursbouwer af te schieten.

- JDV
- Naam: Jonathan De Valck
- Auto: eerstdromen,dankopen
- Contacteer:
Conclusie: geen goede tourrit voor mensen die proberen te vermageren :pdirk510 schreef:Beste Forum vrienden
10u30
Op de "Elfde Klokkeslag" op de Belfort toren kan er gestart worden met de "Ypres Lotus Day"![]()
11u45 tot 12u30
Aperostop aan de voet van de "Mont des Cats", net over de schreve, daar kunnen we proeven van het overheerlijke streekproduct, en door kenners (wij)zo erg gewaardeerde "Picon au vin blanc" in estaminet "La Maison Commune" in Berthen.
Rond 13u00
heet de Chef van restaurant "Belvedére" op de top van de 153 meter hoge Kemmelberg, ons welkom met zijn warm buffet, bestaande uit - Coq au vin - Gegrilde ribbetjes met lookboter - tongrolletjes met groentenbrunoise en witte wijn saus - Gebakken thijm aardappeltjes en salade bar plus één consummatie.![]()
Om 14u00 14u15
kan er gestart worden richting "De Moeren", alwaar de waard ons opwacht met een heerlijk kopje koffie of een nog heerlijkerder streekbiertje.Zij die een overbekende Beauvoordse pannenkoek wensen, zijn hier op het juiste adres.
![]()
vanaf 18u00
Chef Robert serveert ons een bruisende "Coupe Cava" en presenteerd daarbij in walking diner stijl, een viertal verfijnde Luxe Hapjes.Op het terras aan de waterkant van de vestingen rondom de stad, wordt tijdens de 'drink' een wonder mooie plooifiets verloot onder de deelnemende forum vrienden. Deze schenking werd met heel veel liefde geschonken door mede organisator en forum vrien, onze Herman.
![]()
Daarna is het tijd om te proeven van een Iepers streekgerecht. Het "Iepersche Taptjes Vleesch" met kriek aardappeltjes in kruidensaus met warme groentjes plus één consummatie.![]()
hopelijk zonder de parcoursbouwer af te schieten.![]()
![]()
![]()
Back in action 

-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Voor degenen die aan de lijn doen is er s'avonds mogelijkheid om gratis rond het restaurant te zwemmen....
- Bijlagen
-
- thumb_n509094274_407007_1035.jpg (18.14 KiB) 2490 keer bekeken