Anekdote over Lotus Seven(/caterham)
- JDV
- Naam: Jonathan De Valck
- Auto: eerstdromen,dankopen
- Contacteer:
Anekdote over Lotus Seven(/caterham)
Mijn beste vriend(en) zijn niet zo enthousiast over lotus, ze zijn zelfs eerder negatief. Ze vinden het "sjonniebakken" enzovoort. Maar nu heb ik ontdekt dat men beste vriend een Lotus Seven of een caterham echt wel ziet zitten, zonder dat hij het wist dat een caterham eigelijk een lotus is, zei hij me dat hij het een te gekke wagen vond, ik natuurlijk vol van binnenpretjes, want jah, nu kon ik ne keer aantonen dat lotus een te zalig merk is :p, en hem een loer draaien want jah, ze waren toch zo negatief over Lotus
. Hehe, ik tevreden ^^

Back in action 

- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Re: Anekdote over Lotus Seven(/caterham)
Zelfs op een 1ste mei kan je bijleren dankzij het lotusforum.
En ik die altijd dacht dat sjonniebakken bmw's waren ... .

Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- JDV
- Contacteer:
Hoe bedoel je?electroshock schreef:Zelfs op een 1ste mei kan je bijleren dankzij het lotusforum.![]()
Tjah, zij vinden dat lotus een soort van mislukte ferrari is voor mensen die geen ferarri kunnen betalen

Back in action 

-
- Auto: Elise S1
Ze noemen dit gewoon jaloezie hoor. Indien je met iets rijdt dat beetje meer opvalt krijg je automatisch jaloerse reacties. Ik ging mijn zoontje vorige week afhalen aan de Chiro met het dakje af. Ik stond een beetje verder en er fietste een kerel voorbij die gewoon in mijn wagen spuwde...Tja...ik heb niets gedaan, thuis ontsmet en is weer gepasseerd. Ik ga geen theater maken waar mijn zoontje bij is en vele anderen. "Winnen" kan je nooit.
Denk aan Mitterand. Toen hij een persconferentie hield ter ere van zijn afscheid wist iedereen dat hij een minnares had. Op een bepaald moment had één van de aanwezige journalisten alle moed verzameld en vroeg of het nu waar was van die minnares. Waarop Mitterand laconiek antwoordde: "Et alors?"
Wim
Denk aan Mitterand. Toen hij een persconferentie hield ter ere van zijn afscheid wist iedereen dat hij een minnares had. Op een bepaald moment had één van de aanwezige journalisten alle moed verzameld en vroeg of het nu waar was van die minnares. Waarop Mitterand laconiek antwoordde: "Et alors?"
Wim
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Met alle respect naar Ferrari, maar Lotus is iets HEEL anders dan een Ferrari. Ik hou zelf ook van Ferrari, vooral het geluid van de oudere V8 motoren én hun lijnen.
Lotus is iets anders, je moet de term "Lotus" snappen. En daarin kunnen de quotes van onzer aller heer en meester Colin Chapman ZEER correct en duidelijkheid brengen.
"To add speed, just add lightness!"
"More power makes it fast on the straight, less weight makes it fast everywhere."
Bij Ferrari's draaien er een zo krachtig mogelijke motor in om de snelste te zijn/blijven. Lotus heeft een HEEL andere filosofie. Die moet je begrijpen, anders sta je nergens...
Lotus is iets anders, je moet de term "Lotus" snappen. En daarin kunnen de quotes van onzer aller heer en meester Colin Chapman ZEER correct en duidelijkheid brengen.
"To add speed, just add lightness!"
"More power makes it fast on the straight, less weight makes it fast everywhere."
Bij Ferrari's draaien er een zo krachtig mogelijke motor in om de snelste te zijn/blijven. Lotus heeft een HEEL andere filosofie. Die moet je begrijpen, anders sta je nergens...
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- JDV
- Contacteer:
Huh? Gewoon in uw lotus? Da vind ik maar erg? Zo'n mensen zoude gewoon beter op Cuba gaan leven, Dan moeten ze geen jaloezie vertonen.WimC schreef:Ze noemen dit gewoon jaloezie hoor. Indien je met iets rijdt dat beetje meer opvalt krijg je automatisch jaloerse reacties. Ik ging mijn zoontje vorige week afhalen aan de Chiro met het dakje af. Ik stond een beetje verder en er fietste een kerel voorbij die gewoon in mijn wagen spuwde...Tja...ik heb niets gedaan, thuis ontsmet en is weer gepasseerd. Ik ga geen theater maken waar mijn zoontje bij is en vele anderen. "Winnen" kan je nooit.
Wim
Back in action 

-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Idiote lui heb je toch zeg!
Ik reed door de stad (stapvoets, of langzamer vanwege de spelende kinderen) In een bocht staat een dame op de fiets, gaat tergend langzaam aan de kant en kijkt woest dat ik zomaar wil rijden waar ZIJ staat (euh... midden op de rijbaan dus...)
In het voorbijgaan roept ze " Gatver, wat een Aso PATSER bak zeg !)
Ik heb maar vriendelijk gezwaaid, maar had liever wat anders gedaan
niet geschikt voor jeugdige kijkertjes...
Ik reed door de stad (stapvoets, of langzamer vanwege de spelende kinderen) In een bocht staat een dame op de fiets, gaat tergend langzaam aan de kant en kijkt woest dat ik zomaar wil rijden waar ZIJ staat (euh... midden op de rijbaan dus...)
In het voorbijgaan roept ze " Gatver, wat een Aso PATSER bak zeg !)
Ik heb maar vriendelijk gezwaaid, maar had liever wat anders gedaan
niet geschikt voor jeugdige kijkertjes...
If you always do what you always did, you always get what you always got.
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Pas maar op of de dametjes op straat sleuren je nog eens uit die asobak ... 

- Bijlagen
-
- 58097036_6bb0c02cf8.jpg (74.51 KiB) 3505 keer bekeken
Besser laufen, als faulen.