Normaal is mijn remprobleem volgende week van de baan en dan ga ik eens kijken om me in te schrijven voor een SkyLimit trackday. Ik ga die normaal aankondigen op het forum zodat we kunnen afspreken onder Lotusvrienden.ovi schreef:Net zoals Frederik mij goe geamuzeerd met op de bochtige wegjes waar het kon met de Elise's en Exiges wat te spelen.In de namiddag waren er geen bredere stukken om in te halen "buiten de bebouwde kom" en hebben we het iets rustiger aan moeten doen. Hopelijk kunnen we dit eens op een veiligere manier op Zolder overdoen wand ik moest mij nu nog wat inhouden van Kristel!
Dus misschien eens afspreken om op een woensdag een paar uurtjes op het circuit te gaan rijden hé gasten!!!(SkyLimit Events)
xx/xx/2009 : Slylimit trackdays onder Lotusvrienden ...
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
xx/xx/2009 : Slylimit trackdays onder Lotusvrienden ...
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Re: 26/04/2009 : Lentetrip i/d Limb. fruitstreek [comments/foto'
Ge weet dat ge normaal eerst die cursus moet volgen hé!Frederik schreef:Normaal is mijn remprobleem volgende week van de baan en dan ga ik eens kijken om me in te schrijven voor een SkyLimit trackday. Ik ga die normaal aankondigen op het forum zodat we kunnen afspreken onder Lotusvrienden.ovi schreef:Net zoals Frederik mij goe geamuzeerd met op de bochtige wegjes waar het kon met de Elise's en Exiges wat te spelen.In de namiddag waren er geen bredere stukken om in te halen "buiten de bebouwde kom" en hebben we het iets rustiger aan moeten doen. Hopelijk kunnen we dit eens op een veiligere manier op Zolder overdoen wand ik moest mij nu nog wat inhouden van Kristel!
Dus misschien eens afspreken om op een woensdag een paar uurtjes op het circuit te gaan rijden hé gasten!!!(SkyLimit Events)
Maar Rafke heeft er ook al zo gaan rijden door te zeggen dat hij circuitervaring heeft dus zal misschien wel lukken!
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Re: xx/xx/2009 : Slylimit trackdays onder Lotusvrienden ...
Ik heb reeds (genoeg) circuitervaring en reeds trackdays meegedaan van Skylimit. 
ps. heb deze discussie losgekoppeld van de Lentetrip om geen verschillende zaken door elkaar te gooien + non-circuit-liefhebbers hebben hier totaal geen boodschap aan.

ps. heb deze discussie losgekoppeld van de Lentetrip om geen verschillende zaken door elkaar te gooien + non-circuit-liefhebbers hebben hier totaal geen boodschap aan.
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- ovi
Dat is inderdaad een goe idee!Frederik schreef:Ik heb reeds (genoeg) circuitervaring en reeds trackdays meegedaan van Skylimit.
Ik heb de "Vroemdag" in 2007 gereden met de Alpine (vorig jaar te laat ingeschreven

Dit jaar nog niet geweest wegens geen tijd!

- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Ze vragen verschillende "aantoonbare" circuitervaringen, als je dat kan aantonen dan is er geen probleem. Ik vrees echter dat een eenmalige Vroemdag-ervaring niet genoeg zal zijn.ovi schreef:Dat is inderdaad een goe idee!
Ik heb de "Vroemdag" in 2007 gereden met de Alpine (vorig jaar te laat ingeschreven) en verder ga ik regelmatig mee met mijn vriend op woensdag die met een Nissan 200 SX Turbo rijdt volledig opgezet voor circuitgebruik.
Ik wil gerust de initiatie nog eens meevolgen en eventueel afspreken om met een groepje Lotusvrienden eens een circuit dag deel te nemen en samen de lessen te volgen. Ik ken de organisator zeer goed en kan dat vermoedelijk wel makkelijk regelen.
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- ovi
De reden dat ik de initiatie nog niet zelf gedaan heb is dat onze Jeffry toch niet mee het circuit op mocht wegens te klein en ik dus zelf nooit mijn wagen gebruikt heb.Frederik schreef:Ze vragen verschillende "aantoonbare" circuitervaringen, als je dat kan aantonen dan is er geen probleem. Ik vrees echter dat een eenmalige Vroemdag-ervaring niet genoeg zal zijn.ovi schreef:Dat is inderdaad een goe idee!
Ik heb de "Vroemdag" in 2007 gereden met de Alpine (vorig jaar te laat ingeschreven) en verder ga ik regelmatig mee met mijn vriend op woensdag die met een Nissan 200 SX Turbo rijdt volledig opgezet voor circuitgebruik.
Ik wil gerust de initiatie nog eens meevolgen en eventueel afspreken om met een groepje Lotusvrienden eens een circuit dag deel te nemen en samen de lessen te volgen. Ik ken de organisator zeer goed en kan dat vermoedelijk wel makkelijk regelen.
Vorig jaar nog gevraagd of hij niet eens mocht meerijden met de wagen van mijn vriend maar bij die trackday mag dit dus niet. Als ge de organisator goe kend vraag hem dan eens hoe oud of hoe groot ze moeten zijn om mee te mogen.
En ik vind dat als ge zo'n vroemdag een keer gereden hebt en dan daarna nog meegedaan hebt aan het vrij rijden het toch al aardig begint te gaan hoor!

Mijn Alpine is lang niet zo snel als de Elan maar ik heb mij daar toch zeker niet belachelijk gemaakt!

In ieder geval heeft iedereen zich aan de regels te houden en als ge die circuit dag regelt zal ik zeker trachten om er bij te zijn.
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Leuk!
Ik heb in Juni mijn circuittraining van GP elite op Lelystad
mmschien ben ik als 't daarna is ook van de partij!
Ik heb in Juni mijn circuittraining van GP elite op Lelystad
mmschien ben ik als 't daarna is ook van de partij!

If you always do what you always did, you always get what you always got.
-
- Auto: -
zijn enkele testsessies met formule renault's goedgekeurd als circuit ervaring?