Donkervoort D8
-
- Berichten: 1910
- Lid geworden op: 09 dec 2009, 14:38
- Naam: Stijn
- Auto: Dax Rush, Elise S1
- Locatie: Sijsele (Belgium)
Re: Donkervoort D8
Veel succes met de werkzaamheden !
Waarom niet enkel de boord van de velgen in alu laten polieren zodat je een blinkend boordje aluminium over hebt ipv volledig alu velgen.
Waarom niet enkel de boord van de velgen in alu laten polieren zodat je een blinkend boordje aluminium over hebt ipv volledig alu velgen.
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
- Erwin
- Berichten: 1812
- Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
- Locatie: Haasrode
Re: Donkervoort D8
Is misschien een mogelijkheid.Red Baron schreef:Veel succes met de werkzaamheden !
Waarom niet enkel de boord van de velgen in alu laten polieren zodat je een blinkend boordje aluminium over hebt ipv volledig alu velgen.
Ik ben er helemaal nog niet uit.
Ik denk dat ik eerst afwacht tot ik het interieur klaar heb en dan kijk hoe het geheel eruit ziet.
Het geheel wordt dan wel black on black on black met zwarte velgen, zwarte lak en deurtjes en zwart interieur. Dat is waarom ik een accent wou.
De drukknoppen van de kofferafdekking heb ik al veranderd naar stainless steel, de voorophanging is volledig chroom, vandaar...
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
-
- Berichten: 1910
- Lid geworden op: 09 dec 2009, 14:38
- Naam: Stijn
- Auto: Dax Rush, Elise S1
- Locatie: Sijsele (Belgium)
Re: Donkervoort D8
Kleine photoshop 

De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
- Erwin
- Berichten: 1812
- Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
- Locatie: Haasrode
Re: Donkervoort D8
Heeft wel iets!Red Baron schreef:Kleine photoshop
Tnx!
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
- mindp0wer
- Berichten: 2226
- Lid geworden op: 05 aug 2009, 23:01
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
- Locatie: Kermt
Re: Donkervoort D8
Mooi! Doen! 


I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
- Erwin
- Berichten: 1812
- Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
- Locatie: Haasrode
Re: Donkervoort D8
Voila!
Zeteltjes, lederen afwerkingen en tapijt binnengebracht in Nederland bij een specialist.
Hartelijke ontvangst, kleurtjes en materialen gekozen.
Ze hebben me overtuigd om opnieuw voor alcantara te kiezen in combinatie met zwart leder in plaats van mij eerste gedacht: geperforeerd leder.
Mid januari zal alles klaar zijn.
Zeteltjes, lederen afwerkingen en tapijt binnengebracht in Nederland bij een specialist.
Hartelijke ontvangst, kleurtjes en materialen gekozen.
Ze hebben me overtuigd om opnieuw voor alcantara te kiezen in combinatie met zwart leder in plaats van mij eerste gedacht: geperforeerd leder.
Mid januari zal alles klaar zijn.
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
- Frederik
- Site Admin
- Berichten: 11313
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
- Auto: Elan & Evora
- Locatie: Waregem
- Contacteer:
Re: Donkervoort D8
Ik vond dat groen best OK hoor ...
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- Erwin
- Berichten: 1812
- Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
- Locatie: Haasrode
Re: Donkervoort D8
Tja.Frederik schreef:Ik vond dat groen best OK hoor ...
Het alcantara was echt wel aan vervanging toe na 16 jaar. Was helemaal aan het rafelen.
Op zich ging het donkergroen leder nog wel, maar het grasgroene tapijt moest er wel uit.
Uiteindelijk valt het budgetair wel mee als je alles zeld demonteerd en het tapijt allemaal zelf terug plaatst, enkel werk ... en dat doen we nu juist graag


Wait and see, hopelijk wordt het mooier

I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
- Remmel
- Berichten: 143
- Lid geworden op: 16 feb 2016, 18:13
- Naam: Jean-Pierre
- Auto: Elise S3 Cup 250 Gold
- Locatie: Limburg
- Contacteer:
Re: Donkervoort D8
Prachtige auto!
Altijd mijn droom geweest totdat ik er uiteindelijk in reed en van plan was deze te kopen.
Voor mij was de koppeling te zwaar en werd het veel te heet in het interieur, het was buiten 20gr en bewolkt.
Met de deurtjes eruit was het koeler echter dan komt al het stof + steentjesnaar binnen.
Voor mij iets te spartaans, maar wel een kanon en een beauty, hoop dat je er aan kunt wennen!
Altijd mijn droom geweest totdat ik er uiteindelijk in reed en van plan was deze te kopen.
Voor mij was de koppeling te zwaar en werd het veel te heet in het interieur, het was buiten 20gr en bewolkt.
Met de deurtjes eruit was het koeler echter dan komt al het stof + steentjesnaar binnen.
Voor mij iets te spartaans, maar wel een kanon en een beauty, hoop dat je er aan kunt wennen!
80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
- Erwin
- Berichten: 1812
- Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
- Locatie: Haasrode
Re: Donkervoort D8
De koppeling was inderdaad loeizwaar, zeker in een 180r versie.
Ik heb direkt de koppeling vervangen naar een niet gesiterd exemplaar en een standaard drukgroep. Is echt heel veel beter nu.
Qua warmte is het warm aan de voeten van de chauffeur, maar heb het even bekeken en nu dat de motor en de versnellingsbak eruit liggen, ga ik alles opnieuw bekleden met hittewerend en isolerende stof met alu folie. De oude was doordrongen van olie en de alu folie was gelost op verschillende plaatsen met gaten tot gevolg. Dit gaat ook weer een pak schelen.
Ik heb er al zo'n 3000 km mee gereden deze zomer en eigenlijk vond ik het wel ok qua warmte, maar het wordt nu een stuk koeler.
Het is en blijft wel altijd een vermoeiende auto om mee te rijden, maar dan voel je tenminste dat je gereden hebt

Als ik nadien in mojn Elise stap, valt mij altijd vooral op hoe ruim een Elise vanbinnen wel is
Ik heb direkt de koppeling vervangen naar een niet gesiterd exemplaar en een standaard drukgroep. Is echt heel veel beter nu.
Qua warmte is het warm aan de voeten van de chauffeur, maar heb het even bekeken en nu dat de motor en de versnellingsbak eruit liggen, ga ik alles opnieuw bekleden met hittewerend en isolerende stof met alu folie. De oude was doordrongen van olie en de alu folie was gelost op verschillende plaatsen met gaten tot gevolg. Dit gaat ook weer een pak schelen.
Ik heb er al zo'n 3000 km mee gereden deze zomer en eigenlijk vond ik het wel ok qua warmte, maar het wordt nu een stuk koeler.
Het is en blijft wel altijd een vermoeiende auto om mee te rijden, maar dan voel je tenminste dat je gereden hebt


Als ik nadien in mojn Elise stap, valt mij altijd vooral op hoe ruim een Elise vanbinnen wel is

I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.