Hobby : slotracing

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: Hobby : slotracing

Bericht door Exploded »

Ook proficiat Edwin, heel mooi, jullie zijn beiden echt wel heel gepassioneerd er mee bezig.
Gebruikersavatar
hans
Berichten: 482
Lid geworden op: 31 aug 2008, 16:06
Auto: Elan
Locatie: Holsbeek

Re: Hobby : slotracing

Bericht door hans »

amai, dat is werkelijk de moeite.
Volgend mosselfeest dus bij jou, kunnen we dat parcours eens van dicht bij bekijken.
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

edwien zeer knap begin te watertanden om eens te komen rijden we spreken eens af tijdens de kerst dan heb ik 2weken verlof en heb dan wat meer tijd, we spreken dan af heb uw telefoon ik bel wel nogmaals mooi en knap parkoer
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

we kunnen ook eens een wedstrijd organizeren met slotracing, er bestaat een aanhangwagen met daarin een parkoer van 20meter die we kunnen huren voor een dag zelf omrijden delen door zoveel man en een hele dag rijplezier word ook veel verhuurd voor verjaardag feesten fun gegaradeerd wil er wel eens achtervragen als er intresse is en een lokale plaats waar er natuurlijk drank en food aanwezig is
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

Frederieck zouden we eens een avondje organizeren in de club bij mij in hamme met de forum mannen en eens lekker slotracen. bij ons kan je ook een hapje krijgen der is daar een kok en maak lekkere snacks klaar, dan een wedstrijdje maken in groepen van 4man . Bij ons in hamme kan ik het lokaal afhuren voor een dag of avond vb de vrijdagavond en voor een kleine prijs, ik dacht maar voor 3a4 euro de man,dus voor niks.Eerlijke race iedereen rijd met de zelfste standaart auto. Ik zal eens luisteren ;)
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Hobby : slotracing

Bericht door Frederik »

molleke schreef:Frederik zouden we eens een avondje organizeren in de club bij mij in hamme met de forum mannen en eens lekker slotracen. bij ons kan je ook een hapje krijgen der is daar een kok en maak lekkere snacks klaar, dan een wedstrijdje maken in groepen van 4man . Bij ons in hamme kan ik het lokaal afhuren voor een dag of avond vb de vrijdagavond en voor een kleine prijs, ik dacht maar voor 3a4 euro de man,dus voor niks.Eerlijke race iedereen rijd met de zelfste standaart auto. Ik zal eens luisteren ;)
Lijkt me wel een leuk idee... check eens de mogelijkheden. Is er een mooie parking?
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

Ga der eens mijn werk van maken ga vrijdag avond eens langs en kjiken wat ze kunnen doen, voor parking zullen we wel voor zorgen een straatje afzetten :mrgreen:
mark986
Berichten: 170
Lid geworden op: 18 nov 2008, 17:09
Naam: Mark
Auto: elise mk2 JPS
Locatie: Antwerpen/Altea

Re: Hobby : slotracing

Bericht door mark986 »

super knap, heb hier ook nog een baan liggen, zal ze es terug uit de doos halen. Heb er ook terug zin in gekregen. Heb de 2standaard auto's die bij de baan zitten en dan nog een 356speedster en een nascar ala days of thunder.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Hobby : slotracing

Bericht door Herman »

Komt sinterklaas toch nog voor Molleken ??? :D
Bijlagen
slot racing wheelchairs.jpg
slot racing wheelchairs.jpg (25.77 KiB) 4638 keer bekeken
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Hobby : slotracing

Bericht door Frederik »

Herman schreef:Komt sinterklaas toch nog voor Molleken ??? :D
:lol: :lol: :lol:

(Herman: waar blijf je ze toch halen .... ;))
Plaats reactie