Hobby : slotracing

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

Ze veranderen hier allemaal van logooke met de kerst, moest al eens goed kijken wie da gulder was :lol: van de sint niks gekregen , hopelijk van de kerstman , morgen koopjes gaan doen met mijn saske in gent, zal wel één en ander mee hebben dat niet voorzien was :mrgreen:
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

ben er niet geraakt vrijdag was sinterklaas avond met de kinderen bij de meter en peter zal voor volgende vrijdag zijn
WimC
Berichten: 1128
Lid geworden op: 16 nov 2008, 20:59
Auto: Elise S1

Re: Hobby : slotracing

Bericht door WimC »

zeg Pascal, ik ben van Hamme en heb nog nooit van die club gehoord.
Indien je iets doet daar, laat maar weten, ik kom zeker eens af.

grt

Wim
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

het noemt de slotfreaks en de straat is guillaumestraat , is op de hoek een oude cafe en daar over is er een bakker ook op de hoek en daar schuinover de club een begrafenis ondernemer meer weet ik niet van hamme. ga der vrijdag avond naar toe hoe kan ik u bereiken anders mail het door onder MIJN a mail adres of wel hier. bij de club is er de zondagmorgen in die cafe een visclub van zoetwater vissen misschien weet ge het nu zijn :?: :?: :lol:
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

ben zaterdag middag weesten kijken naar de slotclub met wimc en was natuurlijk gesloten zal dus voor volgende week zijn
WimC
Berichten: 1128
Lid geworden op: 16 nov 2008, 20:59
Auto: Elise S1

Re: Hobby : slotracing

Bericht door WimC »

maar was wel leuk om eens te babbelen hé!
laat me nog eens weten wanneer je nog eens gaat én wanneer de club open is, ik wil het zeker nog eens zien.

ps wat een sound toen je me voorbijstak op het einde!

grtz

Wim
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

heb vandaag een mailtje gehad van NINCO club dat ze de EXIGE gaan uit brengen op schaal 1/32 in slotracing in 3 kleuren een zwarte ,rood en groen , is zeker voor de zomer ben benieuwd maar zal ze zeker allemaal kopen,ga ze nu al bestellen :D
Gebruikersavatar
Futse
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 feb 2009, 14:05
Naam: Bram
Auto: Elise S1

Re: Hobby : slotracing

Bericht door Futse »

Nieuw op dit forum, maar héél content dat er hier slotters zitten.

Wij hebben een club in Gentbrugge (nuja, privé circuits waar we proberen wekelijks samen te komen met een paar slot- en autoliefhebbers). Trouwens ook wel al es in Hamme gaan rijden en we komen den Dirk en collega's regelmatig op wedstrijden tegen. Wij rijden voornamelijk 1/24, bouwen onze wagens zelf op basis van kits van Tamiya, Revell, Fujimi,... Voorlopig heb ik ook maar 1 Lotus in de collectie (en die is nog maar in aanbouw), een Elan S3, bedoeld om in de de jaren '60 racecategorie uit te komen (tegen Mustangs, 911's, Cobra's,....).

Op onze website www.petitspa.be kun je wat meer over ons te weten komen.

Molleke en collega slotters, mochten jullie es zin hebben om es op een race-avond langs te komen, laat gerust iets weten. Er staan altijd meer dan genoeg pintjes fris ;)

B
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

hallo slot boys, heb zaterdagmiddag naar de slot club geweest in hamme en het één en ander gevraagd. voor met een grote groep, geen probleem mag op een vrijdag avond ,zaterdag middag, avond of zondag morgen middag of avond.
De datums dat niet gaat wegens wedstrijd is

7 maart in hamme , thuisrace
21 maart leuven
4april luik
18 april wezenbeek
9mei dison/bois
13 juni duinkerke
26 september nieuwpoort
17 oktober brussel
7 november la follie
12 december in freeslot

Dat zijn de datums dat ze niet kunnen wegens wedstrijd.
Drank en eten is er overvloedig aanwezig en de spelregels zijn,

oefenings ritten om de baan te leren kennen een uur of 2 en dan in groepjes verdelen. per team 2man elk een 2tal minuten kwalificatie ronden rijden .
en de wedstrijd is 4 x 5 minutten want ieder baan is van lengte anders ,dus een vierbaan heeft per spoor een andere lengte daarom 4 keer 5 minuten of langer aangezien we met hoeveel mensen we zijn.per ronde rijden we een 11 seconden op 40m lengte , de betere rijders doen er een 8a9 seconden over .alles mag men gebruiken van daar hoeveel per persoon is weet ik nog niet ze gingen iets in elkaar steken maar fun zeker gegarandeerd, en dat word lachen geblazen :lol: :lol:
Wie er wil mee doen , naam en liefst wanneer , een dag en datums.

Hou jullie op de hoogte ,nog deze week zal ik alles weten
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

fotoos van de baan
Bijlagen
Afbeelding 102.jpg
Afbeelding 101.jpg
Afbeelding 101.jpg (44.08 KiB) 4504 keer bekeken
Afbeelding 100.jpg
Afbeelding 099.jpg
Plaats reactie