Banden Europa SE

S1, Type 47 & 62, S2, Twin Cam, Special (1966-1975)
Europa S (2006-2010)
Elise
Berichten: 228
Lid geworden op: 26 okt 2008, 14:14
Auto: Elise MK II - Matra 530
Locatie: Heule - Sente

Re: Banden Europa SE

Bericht door Elise »

Herman schreef:zou idd. super zijn maar, ik moet er toch ene (sleutel)bestelllen... want wat nut heeft het, het wiel met deze bouten en de passende wielsleutel aan te spannen als ik nadien het wiel niet meer er vanaf kan krijgen bij nodige vervanging of plotse reparatie, daar "ik" dan geen stersleutel bij heb in de wagen...
Ook juist :oops:
U kunt de sleutel wel lenen tot u terug bent en een nieuwe sleutel gevonden heb,op de Elise zijn de OZ velgen nu gemonteerd en dat zijn andere bouten.
molleke

Re: Banden Europa SE

Bericht door molleke »

herman tis mooier nu met uw nieuwe grasmaaier, geziet wat een ander velgje doet hé
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Banden Europa SE

Bericht door Herman »

t'vrouwken koopt ook regelmatig andere shoenen, en ik zie meestal wat dat doet im mijn portemonnee :lol:
molleke

Re: Banden Europa SE

Bericht door molleke »

Herman schreef:t'vrouwken koopt ook regelmatig andere shoenen, en ik zie meestal wat dat doet im mijn portemonnee :lol:
Herman hoe meer Herman boetes heeft hoe meer schoenen ze koopt :lol: :lol:
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Banden Europa SE

Bericht door Herman »

gisterenavond had ik forumlid "elise" op bezoek, en per ongeluk verklapte ik mij bijna over mijn laatste briefken... k'heb serieus enn inginieus moeten improvizeren om het min of meer recht te babbelen.... ze begon direkt over de nieuwe modelllen.... van schoenen.......
Gebruikersavatar
vasseur
Berichten: 707
Lid geworden op: 03 sep 2008, 18:00
Auto: Elise s1 - Elan+2

Re: Banden Europa SE

Bericht door vasseur »

Schone truc Herman zo gezegd nieuwe se wielen maar het lijkt wel ne geheel nieuwe wagen te zijn. Blijkbaar had ge nog veel briefjes :lol:
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS

Afbeelding Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Banden Europa SE

Bericht door Herman »

Gisteren 3 automagazijnen gedaan regio kortrijk + 1 stock + 1 materiaal handel en géén passende sterimbuss gevonden..... dan maar gebeld naar lotus dealer die er ene apart voor mij nu liggen heeft...... zo ziet ge maar dat ge denkt t'ja dat is een ordinaire imbus ster sleutel, maar de maat is toch speciaal a la Lotus....
Plaats reactie