[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 583: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 639: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4516: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3262)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4516: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3262)
Rear toe-link fail S2 - LOTUS-Forum.be - Lotus Fanatics Only!
Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
    [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
  • 8 berichten
 #103592  door Lvb
 02 nov 2018, 20:36
Heeft iemand al ervaring ivm het afbreken/los komen van rear toe-link ?
Iemand idee/tips voor upgrade
Ik voel me gewoon niet meer zo veilig in de wagen (als ik alles lees opt net :D )
Ik doe geen circuit . Maar de voorganger wel . .
Dus hebben ze wel afgezien :D .

Nu zie ik dat 1tje 57£ kost en ik zou er 4 moeten plaatsen .
Afbeelding

Is het dan niet beter om gewoon een hele set te kopen incl. Stangen en extra baar int midden ! Dat kost me niet veel meer en is toch beter tegen het afbreken

Heeft nog iemand een andere set gekocht . Of toch gewoon nieuw orgineel geplaatst .

Dit lijkt me wel goed=>
Met ogen waar de bouten door gaan
Afbeelding
 #103598  door Lvb
 04 nov 2018, 10:14
Ik heb nog wat zitte zoeken en ik denk dat dit wel en goed set is . (Ga het nog even afwachten maar toch bestellen dan )
http://elise-spares.com/lotus-suspensio ... -link-kits

Afbeelding
 #103601  door Lvb
 04 nov 2018, 13:25
Bedankt .
maar toch 2 nadelen voor mij:
-prijs is bijna x2
-En met dit systeem moet je gaten boren in het galva frame ( Is niet slechter ) ma doe dat liever niet.
 #103606  door malo
 06 nov 2018, 14:16
die rode brace bar heb ik te koop voor €50,-

ook beschikbaar verlengde toe-link bars voor €40,-

check mijn blog voor mijn parts-bin: eliseworks.com/shop

maar let goed op de kwaliteit van de rose-joints die je wil toepassen!
 #103608  door Lvb
 06 nov 2018, 19:20
Toffe verkoop site .
Maar de brace bar ga ik zelf maken .(Inox)
En de rest ga ik nieuw bestellen samen met die rose-joints (die normaal toch goed moeten zijn ).
 #103656  door sooike
 03 dec 2018, 19:28
Het eerste plaatje in deze post is volgens mij de nieuwste variant van kogelgewricht door Lotus gebruikt, en wordt nog steeds gemonteerd op de nieuwste Elises dacht ik.

Vooral met de oudere varianten waren problemen, dewelke ook op de Speedster waren gemonteerd. Op onderstaande foto's is duidelijk te zien dat de draadstang kant spoorstang niet perfect aan de behuizing van het kogelgewricht was gemonteerd.
Bijlagen
SpuSta_V3_2.jpg
SpuSta_V3_2.jpg (134.04 KiB) 227 keer bekeken
SpuSta_V1_2.jpg
SpuSta_V1_2.jpg (133.67 KiB) 227 keer bekeken
SpuSta_V1_Bruch.jpg
SpuSta_V1_Bruch.jpg (157.83 KiB) 227 keer bekeken
SpuSta_V4_2.jpg
SpuSta_V4_2.jpg (156.32 KiB) 227 keer bekeken
 #103657  door Lvb
 04 dec 2018, 19:28
Dan heb ik de nieuwste variant onder mijn auto zitten . Maar ga het toch vernieuwen .
    [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
  • Pagina 1 van 1
  • 8 berichten