die is in KMH, dat staat er ook onder hoor, ookal is de foto ook wat onduidelijk,dat het te licht om de klokken is klopt niet, dat lijkt wel zo op de foto maar in het echt niet, je kan dit trouwens ook allemaal instellen net als de kleuren van meetwaarden bijvoorbeeld.
Bijvoorbeeld de watertemperatuur tot 80 graden is de waarde blauw, tot 90 graden groen en daarboven wordt hij rood, en let op deze waarde is natuurlijk in te stellen ik noem maar gewoon een paar waardes.
vorig weekend een heel weekend weg geweest ik heb de digitale versie gebruikt en dan een iets andere dan de eerste foto, ik was eerst een beetje bang of ik het wel uit kan lezen in vol zonlicht, dit viel me echt heel erg mee, ik had geen enkel last van zonlicht of spiegelingen in het scherm, nee ik begin er nu meer aan te wennen en ontdek steeds meer handigheidjes zoals het scherm verwisselen met een snelle druk op de reset knop van de dagteller en zo. het inbouwen heeft me ongeveer 2 uurtjes gekost incl. koffie drinken, dit is echt wel te doen, mijn Elise S2 is van 2001 dus eigenlijk de eerste versie direct na de S1, de afdekking van de klokken is iets anders dan de versies er na daarom moest ik iets meer aanpassen maar je ziet er echt helemaal niets van en natuurlijk kan de oude er ook zo weer in.
er hangen 3 van die lossen kabels aan de teller waar drie stuk USB aanluitingen aan hangen, deze bungelen maar wat los dus ik heb op alieexpress ik dit gekocht en onder m het stuur gemaakt , lijkt een stuk mooier
https://nl.aliexpress.com/item/KWOKKER- ... 4c4djUZug4