1992 Lotus Elan M100 SE - 55.000km !!

Hier kan je uw Lotus of voertuig met Lotus DNA te koop aanbieden.
Commercieel verkopen is niet toegelaten!
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: 1992 Lotus Elan M100 SE - 55.000km !!

Bericht door Erwin »

ovi schreef:Zet dat ding toch gewoon ergens proper weg zoals ik met mijn gele Elan gedaan heb! :mrgreen:
Ik ben zeker dat de Elan vanaf nu enkel gaat stijgen in waarde dus veel beter dan uw eurokes zielig laten wegkwijnen op een "verlies"rekening! ;)
Moest ik de plaats hebben kocht ik hem meteen voor die prijs.
De realiteit is dat ik mijn blauwe echter nu ook ga verkopen om eindelijk eens plaats te maken voor de restauratie van mijn Alpine maar blijf het alsmaar uitstellen omdat zo'n Elan toch zo'n ongelooflijk lekker speelgoed is. 8-)
De eurokes gaan we wel ineens gebruiken om bij te leggen voor een nieuwe mobilhome dus ga ze terug investeren. :lol:

In ieder geval een prachtige Elan voor een heel goede prijs dus zou gek zijn als die niet meteen verkocht is!
Niet twijfelen Ivo!
Ge kunt nooit genoeg Elans hebben.
Ik heb trouwens van een oude wijze man gehoord dat ze alleen in waarde stijgen, dus ...
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 1992 Lotus Elan M100 SE - 55.000km !!

Bericht door Frederik »

Erwin schreef:
ovi schreef:Zet dat ding toch gewoon ergens proper weg zoals ik met mijn gele Elan gedaan heb! :mrgreen:
Ik ben zeker dat de Elan vanaf nu enkel gaat stijgen in waarde dus veel beter dan uw eurokes zielig laten wegkwijnen op een "verlies"rekening! ;)
Moest ik de plaats hebben kocht ik hem meteen voor die prijs.
De realiteit is dat ik mijn blauwe echter nu ook ga verkopen om eindelijk eens plaats te maken voor de restauratie van mijn Alpine maar blijf het alsmaar uitstellen omdat zo'n Elan toch zo'n ongelooflijk lekker speelgoed is. 8-)
De eurokes gaan we wel ineens gebruiken om bij te leggen voor een nieuwe mobilhome dus ga ze terug investeren. :lol:

In ieder geval een prachtige Elan voor een heel goede prijs dus zou gek zijn als die niet meteen verkocht is!
Niet twijfelen Ivo!
Ge kunt nooit genoeg Elans hebben.
Ik heb trouwens van een oude wijze man gehoord dat ze alleen in waarde stijgen, dus ...
:lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
hans
Berichten: 482
Lid geworden op: 31 aug 2008, 16:06
Auto: Elan
Locatie: Holsbeek

Re: 1992 Lotus Elan M100 SE - 55.000km !!

Bericht door hans »

frederik, ik heb indertijd (toen we nog zovele jaren jonger waren :( :( ) jou eerste elan overgekocht. Je hebt nadien toch wel een paar keer gezegd dat je je dat beklaagd hebt. En nu, ga je het opnieuw doen ! de kans dat je een derde keer een goeie elan op de kop gaat tikken is waarschijnlijk klein.
Ik heb dan jou eerste elan ook verkocht, en dan toch weer een andere elan gekocht (omdat ik er zoals jij spijt van had dat ik hem verkocht had).

Wat moet ik hier nu uit besluiten ? Eens een elan gehad, voor altijd een elan in je hart ?
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: 1992 Lotus Elan M100 SE - 55.000km !!

Bericht door Blue Darkness »

hans schreef:frederik, ik heb indertijd (toen we nog zovele jaren jonger waren :( :( ) jou eerste elan overgekocht. Je hebt nadien toch wel een paar keer gezegd dat je je dat beklaagd hebt. En nu, ga je het opnieuw doen ! de kans dat je een derde keer een goeie elan op de kop gaat tikken is waarschijnlijk klein.
Ik heb dan jou eerste elan ook verkocht, en dan toch weer een andere elan gekocht (omdat ik er zoals jij spijt van had dat ik hem verkocht had).

Wat moet ik hier nu uit besluiten ? Eens een elan gehad, voor altijd een elan in je hart ?
2x dezelfde stommiteit doen, dat begrijp ik eerlijk gezegd zelf ook niet zo goed... :oops: :roll:
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 1992 Lotus Elan M100 SE - 55.000km !!

Bericht door Frederik »

Blue Darkness schreef:
hans schreef:frederik, ik heb indertijd (toen we nog zovele jaren jonger waren :( :( ) jou eerste elan overgekocht. Je hebt nadien toch wel een paar keer gezegd dat je je dat beklaagd hebt. En nu, ga je het opnieuw doen ! de kans dat je een derde keer een goeie elan op de kop gaat tikken is waarschijnlijk klein.
Ik heb dan jou eerste elan ook verkocht, en dan toch weer een andere elan gekocht (omdat ik er zoals jij spijt van had dat ik hem verkocht had).

Wat moet ik hier nu uit besluiten ? Eens een elan gehad, voor altijd een elan in je hart ?
2x dezelfde stommiteit doen, dat begrijp ik eerlijk gezegd zelf ook niet zo goed... :oops: :roll:
Ken je dat vertellingske van dien ezel?
Gebruikersavatar
hans
Berichten: 482
Lid geworden op: 31 aug 2008, 16:06
Auto: Elan
Locatie: Holsbeek

Re: 1992 Lotus Elan M100 SE - 55.000km !!

Bericht door hans »

Frederik schreef:
Blue Darkness schreef:
hans schreef:frederik, ik heb indertijd (toen we nog zovele jaren jonger waren :( :( ) jou eerste elan overgekocht. Je hebt nadien toch wel een paar keer gezegd dat je je dat beklaagd hebt. En nu, ga je het opnieuw doen ! de kans dat je een derde keer een goeie elan op de kop gaat tikken is waarschijnlijk klein.
Ik heb dan jou eerste elan ook verkocht, en dan toch weer een andere elan gekocht (omdat ik er zoals jij spijt van had dat ik hem verkocht had).

Wat moet ik hier nu uit besluiten ? Eens een elan gehad, voor altijd een elan in je hart ?
2x dezelfde stommiteit doen, dat begrijp ik eerlijk gezegd zelf ook niet zo goed... :oops: :roll:
Ken je dat vertellingske van dien ezel?
En loopt dat vertellingske goed af ? (De meeste sprookjes wel)
Gebruikersavatar
Coen
Berichten: 1907
Lid geworden op: 19 apr 2011, 10:23
Naam: Coen
Auto: Elise S2 111S
Locatie: Amsterdam

Re: 1992 Lotus Elan M100 SE - 55.000km !!

Bericht door Coen »

Wat heb je op het oog? Wel weer een Elan of een andere Lotus?
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 1992 Lotus Elan M100 SE - 55.000km !!

Bericht door Frederik »

Coen schreef:Wat heb je op het oog? Wel weer een Elan of een andere Lotus
Ne Lotus! :)
Gebruikersavatar
xtian
Berichten: 123
Lid geworden op: 12 feb 2015, 22:44
Naam: Christian
Auto: Elise S2
Locatie: Heuvelland

Re: 1992 Lotus Elan M100 SE - 55.000km !!

Bericht door xtian »

Jamaar, al iets gekocht, of nog op zoek?
Elan zal wel vlot verkopen, zeker als het nu wat mooier weer wordt.
RIP : Lotus Elise S2 2003 - Porsche 718 Cayman 2017
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 1992 Lotus Elan M100 SE - 55.000km !!

Bericht door Frederik »

xtian schreef:Jamaar, al iets gekocht, of nog op zoek?
Elan zal wel vlot verkopen, zeker als het nu wat mooier weer wordt.
Al mijn woord gegeven maar heb m nog niet :)
En zolang de auto niet hier staat ...
Gesloten