Jean-Pierre stelt zich voor (111R)
Geplaatst: 16 feb 2016, 19:39
Hi allemaal!
Iedereen wil foto's zien dus daar beginnen we maar direct mee;
Het is een 111R bj 2004, LHD, 40mm nitrons en quick steering rack.
Airco is verwijderd en auto is opnieuw gespoten.
Enfin hoe is het zover gekomen?
Heb al vanaf kleuterleeftijd benzine en olie in het bloed, en ben verslaafd aan G-krachten.
Rij motor (steeds minder...) maar vooral in de auto('s).
Wat heb ik gehad;
- Opel Corsa GSi
- Alfa Sud Ti
- Alfa 75
- Honda Civic iGT
- Rover 623 Si
- Porsche 928S
- Subaru Impreza GT Turbo
- Mitsubishi Lancer Evo6
- Toyota MR2 Spyder
- Porsche 928-S4 clubsport
Ja leuk allemaal, wilde eigenlijk altijd een Donkervoort rijden echter toen ik deze enkele jaren geleden reed viel deze mij zooooo tegen...
Mijn Evo6 was sneller, het was veel te warm (slechte ventilatie mogelijkheden) en als je de deurtjes verwijderde zat je na de 1e bocht vol met stof en steentjes die om je oren vlogen.
En ook nog erg zwaar sturen, nee niet mijn auto dus, bummerrrrr....
Enfin de MR2 is me erg goed bevallen, 8 jaar gereden en toen overgestapt naar de 111R.
Die bevalt dus veel beter dan de Donkervoort! De zit is lekker, stuurt lekker ook zonder bekrachtiging, en net dat stukje zwaarder om nog enigszins comfortabel over de minder goede wegen en drempels te rijden.
Tevens rij je niet direct spoilers en uitlaat aan gort hoi hoi.
En dan die heerlijke kick vanaf 6200rpm mmm ja heerlijk!
Hier gaan we dus lekker van genieten en ik hoop jullie te treffen op een van de ritten en evenementen.
Iedereen wil foto's zien dus daar beginnen we maar direct mee;
Het is een 111R bj 2004, LHD, 40mm nitrons en quick steering rack.
Airco is verwijderd en auto is opnieuw gespoten.
Enfin hoe is het zover gekomen?
Heb al vanaf kleuterleeftijd benzine en olie in het bloed, en ben verslaafd aan G-krachten.
Rij motor (steeds minder...) maar vooral in de auto('s).
Wat heb ik gehad;
- Opel Corsa GSi
- Alfa Sud Ti
- Alfa 75
- Honda Civic iGT
- Rover 623 Si
- Porsche 928S
- Subaru Impreza GT Turbo
- Mitsubishi Lancer Evo6
- Toyota MR2 Spyder
- Porsche 928-S4 clubsport
Ja leuk allemaal, wilde eigenlijk altijd een Donkervoort rijden echter toen ik deze enkele jaren geleden reed viel deze mij zooooo tegen...
Mijn Evo6 was sneller, het was veel te warm (slechte ventilatie mogelijkheden) en als je de deurtjes verwijderde zat je na de 1e bocht vol met stof en steentjes die om je oren vlogen.
En ook nog erg zwaar sturen, nee niet mijn auto dus, bummerrrrr....
Enfin de MR2 is me erg goed bevallen, 8 jaar gereden en toen overgestapt naar de 111R.
Die bevalt dus veel beter dan de Donkervoort! De zit is lekker, stuurt lekker ook zonder bekrachtiging, en net dat stukje zwaarder om nog enigszins comfortabel over de minder goede wegen en drempels te rijden.
Tevens rij je niet direct spoilers en uitlaat aan gort hoi hoi.
En dan die heerlijke kick vanaf 6200rpm mmm ja heerlijk!
Hier gaan we dus lekker van genieten en ik hoop jullie te treffen op een van de ritten en evenementen.