Ongelukje met mijn Elan
-
- Berichten: 2153
- Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
- Locatie: Delluf
Re: Ongelukje met mijn Elan
Thanks, ik zal er eens een telefoontje aan wagen!
If you always do what you always did, you always get what you always got.
- Kevin
- Berichten: 48
- Lid geworden op: 20 aug 2008, 21:41
- Auto: Opel Astra Sport
- Locatie: Bornem
- Contacteer:
Re: Ongelukje met mijn Elan
En we blijven wachten op nieuws.
-
- Berichten: 2153
- Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
- Locatie: Delluf
Re: Ongelukje met mijn Elan
Rijd je nu NOG niet rond ???
WTF?
WTF?
If you always do what you always did, you always get what you always got.
- ovi
- Berichten: 3904
- Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
- Locatie: Keerbergen
Re: Ongelukje met mijn Elan
Begint wel een beetje belachelijk te worden!!!
Bij was het al lang dikken ambras!!!
Bij was het al lang dikken ambras!!!
- Kevin
- Berichten: 48
- Lid geworden op: 20 aug 2008, 21:41
- Auto: Opel Astra Sport
- Locatie: Bornem
- Contacteer:
Re: Ongelukje met mijn Elan
Deze mail heb ik op 11 april gekregen.
"Dag Kevin,
Zoals gezegd is jou Elan deze week naar de carrosserie gegaan voor het spuitwerk.
Als ik wagen terug heb van spuiterij gaan we onmiddellijk aan de slag voor de montage.
Ik probeer je begin volgende week een idee te geven voor hoeveel wisselstukken we hebben, ben dit weekend een beetje mijn achterstand in mijn papierwinkel aan het proberen weg te werken.
Ik wens je alvast een fijn paasweekend!"
Ze zijn er dus aan bezig, maar een schatting van de prijs weet ik nog niet.
Normaal krijg je toch een offerte als de wagen gedemonteerd is?
Khoop maar dat ik het kan betalen
"Dag Kevin,
Zoals gezegd is jou Elan deze week naar de carrosserie gegaan voor het spuitwerk.
Als ik wagen terug heb van spuiterij gaan we onmiddellijk aan de slag voor de montage.
Ik probeer je begin volgende week een idee te geven voor hoeveel wisselstukken we hebben, ben dit weekend een beetje mijn achterstand in mijn papierwinkel aan het proberen weg te werken.
Ik wens je alvast een fijn paasweekend!"
Ze zijn er dus aan bezig, maar een schatting van de prijs weet ik nog niet.
Normaal krijg je toch een offerte als de wagen gedemonteerd is?
Khoop maar dat ik het kan betalen
-
- Berichten: 2153
- Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
- Locatie: Delluf
Re: Ongelukje met mijn Elan
Kevin, dit klinkt alsof je reparateur uitgaat van reparatie op basis van nacalculatie. Dat klinkt als zeer glad ijs!
Ik wil je adviseren eerst een prijsafspraak te maken (op papier). Wil men niet meewerken, dan zou ik bij mijn rechtsbijstand verzekeraar alvast advies inwinnen over hoe te handelen.
Hebben zij iets op papier waarin je toestemming geeft om het werk te starten?
Heb jij iets op papier wat e.e.a. gaat kosten?
Ik zou dit zeker niet op zijn beloop laten. het kan best zijn dat ook je reparateur gewoon wel te vertrouwen is, maar je moet zaken gescheiden houden van praatjes, en iets is pas bezegeld als het op papier staat. Mondelinge afspraken zijn niets waard. dat weet een reparateur die ter goeder trouw is net zo goed...
Daarom: vervolgcommunicatie met reparateur uitsluitend per mail of post en niet mondeling. Gaat het toch mondeling: zelf even afspraken samenvatten op papier en opsturen naar de reparateur.
Succes!
Ik wil je adviseren eerst een prijsafspraak te maken (op papier). Wil men niet meewerken, dan zou ik bij mijn rechtsbijstand verzekeraar alvast advies inwinnen over hoe te handelen.
Hebben zij iets op papier waarin je toestemming geeft om het werk te starten?
Heb jij iets op papier wat e.e.a. gaat kosten?
Ik zou dit zeker niet op zijn beloop laten. het kan best zijn dat ook je reparateur gewoon wel te vertrouwen is, maar je moet zaken gescheiden houden van praatjes, en iets is pas bezegeld als het op papier staat. Mondelinge afspraken zijn niets waard. dat weet een reparateur die ter goeder trouw is net zo goed...
Daarom: vervolgcommunicatie met reparateur uitsluitend per mail of post en niet mondeling. Gaat het toch mondeling: zelf even afspraken samenvatten op papier en opsturen naar de reparateur.
Succes!
If you always do what you always did, you always get what you always got.
- ovi
- Berichten: 3904
- Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
- Locatie: Keerbergen
Re: Ongelukje met mijn Elan
Ik sluit mij hier voor de volle 100% bij aan!HJ2 schreef:Kevin, dit klinkt alsof je reparateur uitgaat van reparatie op basis van nacalculatie. Dat klinkt als zeer glad ijs!
Ik wil je adviseren eerst een prijsafspraak te maken (op papier). Wil men niet meewerken, dan zou ik bij mijn rechtsbijstand verzekeraar alvast advies inwinnen over hoe te handelen.
Hebben zij iets op papier waarin je toestemming geeft om het werk te starten?
Heb jij iets op papier wat e.e.a. gaat kosten?
Ik zou dit zeker niet op zijn beloop laten. het kan best zijn dat ook je reparateur gewoon wel te vertrouwen is, maar je moet zaken gescheiden houden van praatjes, en iets is pas bezegeld als het op papier staat. Mondelinge afspraken zijn niets waard. dat weet een reparateur die ter goeder trouw is net zo goed...
Daarom: vervolgcommunicatie met reparateur uitsluitend per mail of post en niet mondeling. Gaat het toch mondeling: zelf even afspraken samenvatten op papier en opsturen naar de reparateur.
Succes!
Ge ga volgens mij goe "gejost" worden, zoals wij het zeggen!
- Frederik
- Site Admin
- Berichten: 11312
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
- Auto: Elan & Evora
- Locatie: Waregem
- Contacteer:
Re: Ongelukje met mijn Elan
FVH Motors heeft een reputatie hoog te houden, en ik denk niet dat zij "hem erbij zullen lappen".
Echter had ik in Kevin's geval WEL een prijsraming laten maken, echter ken ik de afspraken tussen FVH en Kevin niet. Ik zie/zag dat FVH verschillende occasie onderdelen gebruikt van afbraak Elan's en dit om de prijs te drukken dus ze zijn er blijkbaar toch niet uit om hem "te jossen" anders hadden ze wel allemaal nieuwe en duurdere onderdelen gebruikt.
Echter had ik in Kevin's geval WEL een prijsraming laten maken, echter ken ik de afspraken tussen FVH en Kevin niet. Ik zie/zag dat FVH verschillende occasie onderdelen gebruikt van afbraak Elan's en dit om de prijs te drukken dus ze zijn er blijkbaar toch niet uit om hem "te jossen" anders hadden ze wel allemaal nieuwe en duurdere onderdelen gebruikt.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
-
- Berichten: 4066
- Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Locatie: Kortrijk / Altea.
- Contacteer:
Re: Ongelukje met mijn Elan
Beste forumleden, ik zou het toch wel een beetje vermijden om zware kritiek te geven op een garagist of dealer, immers die mensen komen hier niet aan bod en kunnen zich derhalve niet verdedigen en deonthologisch zullen ze dat niet doen ook, en via dit forum leest ge ook maar één kant van de zaak.... en als men een soort judgement zal maken of indrukken verwekken die onterecht zijn, zal ons aller geliefde forum rap een slechte en kwalijke reputatie krijgen, en zal iedereen die een probleempje heeft in de toekomst hier het proces maken van zijn herstelller... ik zou zulke dingen toch zekers niet publiekelijk maken... dit is mijn oordeel hierover.
Hou steeds voor ogen dat het wereldje van lotus nog altijd zeer klein en familiair is, hetgeen juist een goed punt is,
Hou steeds voor ogen dat het wereldje van lotus nog altijd zeer klein en familiair is, hetgeen juist een goed punt is,
-
- Berichten: 2153
- Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
- Locatie: Delluf
Re: Ongelukje met mijn Elan
Herman, Frederik, excuses, daar heb je een terecht punt. Ik was mij er niet goed van bewust dat de wagen bij FVH stond. Dit maakt de discussie wel wat minder scherp gelukkig voor alle partijen .... Ik dacht dat de Elan bij een willekeurige hersteller "op de hoek" stond, daar gingen de haartjes van mijn armen van omhoog staan gezien de berichten van Kevin alhier..
FVH heeft een gerenommeerde naam hoog te houden en zal niet te kort door de bocht gaan.
neemt niet weg dat ik wel vind dat Kevin moet weten waar hij aan toe is v.w.b. de kosten.
De tijd zal het leren, en ook positieve resultaten horen wij natuurlijk graag Kevin!
I rest my case
FVH heeft een gerenommeerde naam hoog te houden en zal niet te kort door de bocht gaan.
neemt niet weg dat ik wel vind dat Kevin moet weten waar hij aan toe is v.w.b. de kosten.
De tijd zal het leren, en ook positieve resultaten horen wij natuurlijk graag Kevin!
I rest my case
If you always do what you always did, you always get what you always got.