Nieuw lid vanuit Schotland..

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Cowan Scott
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 feb 2009, 18:10
Naam: Cowan Scott
Auto: Elise 1.6 Persian Blue
Locatie: Castle Douglas
Contacteer:

Re: nieuw lid vanuit Schotland..

Bericht door Cowan Scott »

Dag Dirk,

Tof dat ik je eens terug hoor! Excusses dat je mij niet hebt kunnen bereiken. Nieuwe gsm e.d., enfin.. ja.. t'was een zeer triestige dag erna.. Mijn vriendin en ik mochten bij Thierry en Nathalie verblijven boven de showroom, en het is het eerste dat we mochten horen de volgende morgen.. of beter gezegd de enkele uurtjes na het accident van Dries.. We hebben getracht om toch nog iets van onze korte vakantie te maken, maar onze gedachten dwaalden telkens af naar de feiten van die nacht. Dries was al enkele maanden met mij in gesprek om eens af te komen naar Schotland in de zomer van 2007.. Ik heb zijn ouders toen ook een bericht gestuurd, samen met de ontelbare andere berichten vanuit GB. Ik kan je zeggen dat iedere Lotus website in GB daar zijn mededeling heeft laten blijken..
Het was echter spijtig dat wij de begrafenis van Dries niet konden bijwonen. Wij zaten die Zaterdag avond in een cafe in Edinburg.. maar onze gedachten waren met hem en zijn familie.
Ja.. het is inderdaad beter dat we mekaar nu onder andere omstandigheden terug treffen. Je zal het wel vernomen hebben dat ik helaas met 21 mei er niet zal kunnen bij zijn.. maar dat lukt wel een andere keer!

ook tot wedermails en de groeten vanuit het verre noorden!

Cowan
pkt
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 aug 2008, 09:21
Auto: Exige(s) S1 + S2
Locatie: Denderwindeke

Re: nieuw lid vanuit Schotland..

Bericht door pkt »

Hallo Cowan,
Welkom hier op dit forum.
Ik ben niet zeker maar zou het kunnen dat jij Pascal Buyens kent.
Hij was ook een Elise rijder van het eerste uur, en voerde nadien een Honda conversie uit.
Iets zegt me dat hij jouw naam reeds vernoemde.
Groeten,
Patrick
Cowan Scott
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 feb 2009, 18:10
Naam: Cowan Scott
Auto: Elise 1.6 Persian Blue
Locatie: Castle Douglas
Contacteer:

Re: nieuw lid vanuit Schotland..

Bericht door Cowan Scott »

pkt schreef:Hallo Cowan,
Welkom hier op dit forum.
Ik ben niet zeker maar zou het kunnen dat jij Pascal Buyens kent.
Hij was ook een Elise rijder van het eerste uur, en voerde nadien een Honda conversie uit.
Iets zegt me dat hij jouw naam reeds vernoemde.
Groeten,
Patrick
Hallo Patrick,

Ja, inderdaad, ik ken hem. Ik vraag me af of hij zijn TVR nog heeft .Wij hadden net dezelfde wagen toen ,maar "gelukkig" niet meer.. Zijn TVR was de oorspronkelijke pers wagen.
Die honda ombouwing was super, en paste perfekt, maar je riskeerde wel naar gelang van tijd problemen te krijgen met de "rear subframe".
Ik verkocht (wel af en toe een beetje spijt van..) die door aan iemand die dag in dag uit op het circuit leeft.. maar die heeft nu een supercharger en ontwikkeld 290 pk.. www.youtube.com/watch?v=ULe_-p2FwSI
Dit is (was) mijn elise.. in een duel t.o.v een mazda RX-7 met 600pk.. op het Circuit "Knockhill" ,net boven Edinburg.

Groeten ,
Cowan
pkt
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 aug 2008, 09:21
Auto: Exige(s) S1 + S2
Locatie: Denderwindeke

Re: nieuw lid vanuit Schotland..

Bericht door pkt »

Ja hoor, hij heeft zijn TVR nog. De enige echte Swordfish Tuscan :o
Nou, hebben.... is misschien overdreven want we zijn de wagen twee jaar geleden gaan afzetten bij Racing Green in de U.K. tengevolge enkele technische mankementjes :lol:
Op heden nog steeds niet gemaakt wegens noodzakelijke ontwikkeling van nieuwe stukken, sterker zijnde dan de oorspronkelijke TVR parts, en..... het laten plaatsen van een supercharger.
Op 28/02 gaan we naar ginder voor een opendeur en de voorstelling van "de nieuw ontwikkelde onderdelen". De wagen zelf zou kort nadien afgehaald kunnen worden, met... +600 PK. :twisted:
Cowan Scott
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 feb 2009, 18:10
Naam: Cowan Scott
Auto: Elise 1.6 Persian Blue
Locatie: Castle Douglas
Contacteer:

Re: nieuw lid vanuit Schotland..

Bericht door Cowan Scott »

pkt schreef:Ja hoor, hij heeft zijn TVR nog. De enige echte Swordfish Tuscan :o
Nou, hebben.... is misschien overdreven want we zijn de wagen twee jaar geleden gaan afzetten bij Racing Green in de U.K. tengevolge enkele technische mankementjes :lol:
Op heden nog steeds niet gemaakt wegens noodzakelijke ontwikkeling van nieuwe stukken, sterker zijnde dan de oorspronkelijke TVR parts, en..... het laten plaatsen van een supercharger.
Op 28/02 gaan we naar ginder voor een opendeur en de voorstelling van "de nieuw ontwikkelde onderdelen". De wagen zelf zou kort nadien afgehaald kunnen worden, met... +600 PK. :twisted:
JESUS CHRIST!!!! mijn honda elise was net zo vlug als de TVR naar 160km/h.. en onze TVR had een 4.0L met 382pk.. En dan met 600pk.. Het zal echt een kwestie zijn van "performance equals traction.." :shock:
Plaats reactie