Opkuis forum

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Opkuis forum

Bericht door Erwin »

Ik ben even aan het rondwandelen geweest is de ledenlijst.

Als je kijkt naar leden, zeker de oudere, die weinig berichten hebben gepost, dan stel je vast dat er velen bij zijn die al 5, 6 jaar het forum niet meer bezocht hebben.

Een vraagje aan Frederic: zou het niet handig zijn om dit op te kuisen?
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Opkuis forum

Bericht door Frederik »

Goh, ik doe dat eigenlijk op geen enkel forum.

Er zijn wel meer mensen die hun Lotus verkopen voor een of andere reden, en na een tijd terugkeren naar hun oude liefde, deze mensen keren dan soms ook terug naar het forum ...

Misschien leden die al x tijd niet meer zijn geweest én geen post hebben, maar dat wil ook niet veel zeggen. Niet iedereen is een actief poster, duidelijk te zien aan onze bezoekersaantallen versus de gebruikers. :)
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: Opkuis forum

Bericht door Erwin »

Was maar enkel een ideetje om wat meer zicht te krijgen op actieve en minder actieve leden en diegenen die zich enkel eens voor de fun registreren.

Ik denk dat de laatste groep wel geminderd is door de nieuwe registratiemethode.
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Opkuis forum

Bericht door Frederik »

Erwin schreef:Was maar enkel een ideetje om wat meer zicht te krijgen op actieve en minder actieve leden en diegenen die zich enkel eens voor de fun registreren.

Ik denk dat de laatste groep wel geminderd is door de nieuwe registratiemethode.
Klopt maar het is nu al manueel overlopen, en als ik de nieuwe methode weglaat dan heb ik elke dag +100 accounts te controleren. Laat ik het open dan krijgen we weer spam à volonté ;(

Maar ... die is toch zo ingewikkeld niet? (registratie procedure)

Tijdens het paasverlof plan wel ik een grote upgrade van de forumsoftware en een mogelijke aanpassing van de registratieprocedure.
Plaats reactie