Vich [Elise MKI]

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
pkt
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 aug 2008, 09:21
Auto: Exige(s) S1 + S2
Locatie: Denderwindeke

Re: Nieuw lid

Bericht door pkt »

Eveneens welkom hier,

Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat jullie precies doen in het verre Soedan?
Eigen bedrijfje?
NGO?
Humanitaire missie?
...

Groeten,
Patrick
Gebruikersavatar
Vich
Berichten: 471
Lid geworden op: 17 jan 2009, 14:11
Naam: Virginie
Auto: Elise MK1
Locatie: Belgie

Re: Nieuw lid

Bericht door Vich »

In Soedan hebben wij tijdens de winter 2 uur verschil met Belgie, in de zomer 1.
Het is hier dus maw als jullie de stuutjes opeten, al 14 uur.
Wij zijn niet van de ´als we de wereld maar kunnen verbeteren´-soort, mijn man werkt voor een Frans transportbedrijf, beursgenoteerd onder Bollore. Zijn zowat de grootsten in Afrika en dat brengt ons om de zoveel tijd naar een nieuwe bestemming. Gelukkig is onze tijd in Soedan bijna voorbij en kunnen we ons weer vollop concentreren op een volgend avontuur. Ik ben van opleiding piloot en daar we in het begin niet echt in een veilig land woonden (nu ook niet trouwens), zijn mijn vergunningen verlopen. Ik probeer zelf ook altijd wel iets interessants op te dissen en meestal slaag ik er wel in, ook al ligt het niet in de lijn van mijn opleiding... .
Seize the day
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Nieuw lid

Bericht door Herman »

re copy:Ik ben van opleiding piloot en daar we in het begin niet echt in een veilig land woonden (nu ook niet trouwens), zijn mijn vergunningen verlopen. end copy....

wel wel wel..... nummer 3 dan op het forum.. :D

1/drasicjazz (lauwe) (lange tijd niet meer van gehoord ?)

2/herman (the one and only) JAR/FAA IFR. semi prof... k'had vroeger een bedrijfje (op EBKT)die kisten aan paraclubs verhuurde, (k'was vroeger zelf centrumleider paraclub moorsele) maar na spijtig ongeval met het bedrijf gestopt, en nu alleen nog recreatie piloot met wel nog een (bijna verlopen ) IFR en berg qualif...
herman .....speed in the air, over ground and on the water
Gebruikersavatar
Vich
Berichten: 471
Lid geworden op: 17 jan 2009, 14:11
Naam: Virginie
Auto: Elise MK1
Locatie: Belgie

Re: Nieuw lid

Bericht door Vich »

Ja, ik mis dat wel een beetje maar live goes on niewaar. Ik probeer dan maar een beetje meer tijd door te brengen met nog zo´n passie van me, diepzeeduiken.
Seize the day
Plaats reactie