24/08/2008 : Flanders LOTUS Trip [info & comments]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 24/08/2008 : Flanders LOTUS Trip [info & comments]

Bericht door Frederik »

Chris en co ... Alles kan beter. En de beste stuurlui staan aan wal ;)
Kritiek geven is makkelijk, doe het maar eens zelf zeg ik altijd.

Trouwens eerlijkheidshalve hou ik wel van kritiek op de zaken ikzelf doe, ik probeer daaruit 'te leren' en 'het beter te doen'. Maar het moet op een opbouwende en volwassen manier gebeuren. Daarom is een forum wel een goed medium, maar het moet opbouwend zijn.

Wat betreft de pis- en drakplekjes, je hebt gelijk ze stonden vermeld, maar ik denk dat iedereen dat als referentie gebruikte (detail van roadboek -- wat zelfs ZEER uitgebereid was) ipv als effectiefe drink of stopplaatsen.

Ik denk dat Herman bedoelde om bijvoorbeeld een 2-tal 'vrijwillige' stops in te bouwen bij een gezellig cafeke los en optioneel van de vermeldingen die er nu reeds waren. Allez dat was alvast mijn idee daarrond ...

Als je hulp nodig hebt, U weet me te vinden.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: 24/08/2008 : Flanders LOTUS Trip [info & comments]

Bericht door Herman »

mea culpa, t'is juist ik heb het road boek niet aandachtig genoeg gelezen:

re copy quote;"Wie zijn roadboek nog eens ter hand neemt zal zien dat er op pagina 1 rechtsonder een glas geplaatst werd. Verder in het roadbook heb ik ook enkele café/bistro namen vermeld. "Moeder Stiene", "Witte Hoeve", "Koning van Engeland" , "d'Oude Molen", "'t Pleintje" , "café 't Hoekske" , "Blaffend Konijn". "

van dat laatste dacht ik dat dit mijn vrouw was die ging kwaad worden.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 24/08/2008 : Flanders LOTUS Trip [info & comments]

Bericht door Frederik »

Herman schreef:mea culpa, t'is juist ik heb het road boek niet aandachtig genoeg gelezen:

re copy quote;"Wie zijn roadboek nog eens ter hand neemt zal zien dat er op pagina 1 rechtsonder een glas geplaatst werd. Verder in het roadbook heb ik ook enkele café/bistro namen vermeld. "Moeder Stiene", "Witte Hoeve", "Koning van Engeland" , "d'Oude Molen", "'t Pleintje" , "café 't Hoekske" , "Blaffend Konijn". "

van dat laatste dacht ik dat dit mijn vrouw was die ging kwaad worden.
hahaha :lol:

sounds familiar ;)
Plaats reactie