Airtel Indian Grand Prix

Alles over Lotus in de motorsport
Gebruikersavatar
Didier
Berichten: 1596
Lid geworden op: 25 jul 2009, 11:20
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Locatie: Geluwe W-VL
Contacteer:

Re: Airtel Indian Grand Prix

Bericht door Didier »

wimvanbeeck schreef:Hij zal zijn derde plaats niet kunnen vasthouden tot op het einde vrees ik !!
Misschien, misschien niet ... afwachten en zien wat er gebeurd :)
2012 FIA F1 World Championship - Drivers and Constructors Standings.jpg
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
WimC
Berichten: 1128
Lid geworden op: 16 nov 2008, 20:59
Auto: Elise S1

Re: Airtel Indian Grand Prix

Bericht door WimC »

Is idd een sponsorcontract, maar als je van in het begin moet gaan doemdenken of het geld er al dan niet is...
Het is evenwel niet gezegd dat Genii het team überhaupt gaat behouden, voor hen is het een investering zoals elke andere.
De resultaten met de nieuwe stukken vallen helaas wat tegen, ze hadden er duidelijk meer van verwacht.
...en Grosjean is helaas gemuilkorfd, hij is zwaar berispt...spijtig, had een zeker Gilles Villeneuve gehalte voor mij.

Ikzelf ben contact met F1 kwijtgeraakt na de dood van Senna, maar moet nu wel toegeven dat samen met het feit dat ze terug in de F1 zijn (onder welke hoedanigheid interesseert me niet) met goede resultaten én ik zelf eentje in de garage heb staan, de F1 weer wat leuker is geworden.

Ik supporter alvast voor de komende races voor Räikkönen en verheug me op een derde plaats in WK voor hem!
Plaats reactie