Eventuele aankoop S4 1994

De Giugiaro, Stevens & Thomson versies.
Kristof///
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 sep 2012, 21:16
Auto: Esprit S4

Eventuele aankoop S4 1994

Bericht door Kristof/// »

Goedeavond,


Ik ben compleet nieuw in het lotus wereldje, en had graag wat raad en informatie gekregen van mensen die beter op de hoogte zijn met het merk Lotus.



Ik kan bij een bevriende autohandelaar een lotus esprit S4 kopen voor een zeer correcte prijs.
Echter zijn er natuurlijke enkele addertjes onder het gras.


De wagen moet nu een tweetal jaar stilstaan, waarvan de laatste maanden buiten..... :twisted:

De algemene staat van de wagen is zeker niet slecht, zelfs goed te noemen. Heeft natuurlijk een deftige kuisbeurt nodig en wat liefde en affectie :D

Voordeel is dat de wagen in België geleverd is, en dat hij maar 69000kms heeft.

Nadelen zijn dat de wagen origineel geel was, en indertijd herspoten is in een soort paars.....

Voorbumper ontbreekt, en hij heeft wat roest op de sierlijsten.


Papieren zijn er niet bij, maar worden door hem nog in orde gebracht.


Ik ben zelf een groot autoliefhebber en zie wel potentieel in de wagen.


Mijn vraag aan jullie is, rekening houdend met een zeer correcte prijs, of dit te doen is deze wagen terug in orde te plaatsen zonder een bodemloze put te creeren?

Ik weet dat de voorbumper een 2500 euro kost, en kan daar mee leven.

Het ergste vind ik dat de wagen niet meer de originele kleur heeft, wat volgens mij ook zal resulteren in een lagere waarde van de wagen.


Graag eens jullie reactie op dit allemaal.

Alvast bedankt bij voorbaat!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Eventuele aankoop S4 1994

Bericht door Frederik »