EXIGE RGB nr 055

Gallerij van Ledenauto's en andere mooie Lotussen.
Wil je uw wagen voorstellen? Doe het dan hier!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: EXIGE RGB nr 055

Bericht door Frederik »

prachtig in het geel ... al mis ik op de recente Exiges wat donkere accenten.
Gebruikersavatar
zeldzame kanarie
Berichten: 275
Lid geworden op: 01 feb 2012, 00:29
Naam: Tino
Auto: Exige RGB
Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart

Re: EXIGE RGB nr 055

Bericht door zeldzame kanarie »

Frederik schreef:prachtig in het geel ... al mis ik op de recente Exiges wat donkere accenten.
vind dat ook, dat de recente Exiges wat donkere kleuren missen in hun gamma. ben zeer content met de kleur geel, poetst beter vind ik. op mijne carbon grey elise zag ik het zwarte straatvuil niet goed zitten, das nu geen probleem meer op het heldere geel :)
touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
Gebruikersavatar
billie
Berichten: 941
Lid geworden op: 09 nov 2011, 09:55
Naam: Hub
Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
Locatie: Brunssum

Re: EXIGE RGB nr 055

Bericht door billie »

mooie EXIGE, zelfde kleur als mijn kanarie :D :D
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: EXIGE RGB nr 055

Bericht door electroshock »

Indrukwekkende bolide, helemaal van boven aan de voedselketen (van de vorige generatie), heel knap, proficiat !
Ook een straffe naamswending, ik had het eerst niet door (enfin ook niet goed gelezen).
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Gebruikersavatar
zeldzame kanarie
Berichten: 275
Lid geworden op: 01 feb 2012, 00:29
Naam: Tino
Auto: Exige RGB
Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart

Re: EXIGE RGB nr 055

Bericht door zeldzame kanarie »

oef de kaap van 500km is overschreden, ben beginnen opbouwen door de eerste 250km te schakelen vanaf 1500 toeren en dit tot de 6de versnelling. en met minder dan halfgas. Nicolas van FKM raade me dit aan, zodat de tandwielen van de boit goed in de olie zouden gedruk worden, want zijn eeste trackday gaat al op 2000km zijn. de volgende 250km tot de 500 heb ik de toeren opgebouwd met rondjes rond bokrijk te rijden van het rond punt aan de inkom tot het rondpunt aan de kruising zonhoven genk steeds op en af 4 uur aan een stuk van 22u tot 02u s'nachts. eerste rondje max 2000 toeren en zo per ronde 500 toeren bij tot 3500 toeren en dan per ronde terug afbouwen tot 2000 toeren en dan weer opbouwen tot 3500 toeren en zo twee maal per week 4uur met elke 500km 1000 toeren er bij tot ik 1500km heb. zalig die rust en stilte van de nacht om je heen zonder dat er ook maar één auto je opjaagd zodat je sneller zou gaan rijden. moet alleen nog zo en lampje van voor plaatsen zoals Night Rider dan val ik beter op in het donker :lol: weet dat het raar en obsesief klink, maar door de week overdag heb ik geen tijd door het werk en int weekend heb ik beloofd om mijn vrije tijd in het gezin te steken. het worden nog lange maar plezante nachten..
touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
Gebruikersavatar
Mr.E
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 okt 2009, 14:28
Auto: Syntax Error

Re: EXIGE RGB nr 055

Bericht door Mr.E »

zeldzame kanarie schreef: weet dat het raar en obsesief klink, ..
Uw mede-forummers begrijpen u :mrgreen: Welcome to the Dark Side :twisted:
Sometimes too much is just enough.
Gebruikersavatar
zeldzame kanarie
Berichten: 275
Lid geworden op: 01 feb 2012, 00:29
Naam: Tino
Auto: Exige RGB
Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart

Re: EXIGE RGB nr 055

Bericht door zeldzame kanarie »

telkens ik een bocht neem hoorde ik een geschuif van iets in mijn stuurhuis.
ik probeerde er mee te leven, maar na een tijdje begon het toch serieus op mijn systeem te werken. beschik een beetje over technisch inzicht en heb het stuurhuis voorzichtig open gedraaid. Wat bleek... er lag een soort van klemmetje los in. mijn vader zalliger heeft in de jaren 80 vijf jaar bij ford genk gewerkt en hij vertelde me dat ze soms een schroef ergens in stopte om de flauwe plezante uit te hangen. En dan vraagt de klant zich voordurend af waar dat getik of geschuif vandaan komt. Foei die engelsmannen :lol:
touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
Gebruikersavatar
zeldzame kanarie
Berichten: 275
Lid geworden op: 01 feb 2012, 00:29
Naam: Tino
Auto: Exige RGB
Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart

Re: EXIGE RGB nr 055

Bericht door zeldzame kanarie »

het is bijna zo ver.. nog 250km en de rodage zit er op.
21 april kan er castrol 10W60 in en wordt de race carter en de anti schommel tank geplaatst. dan nog een 500km de semi slicks inrijden en hem af en toe systeemmatisch naar de 85OO rpm jagen. en dan kan ik eindelijk gaan spelen op Franco... wraak op de franse 2eleven zal zoet zijn :twisted:
ma nee rustig aan en me zeker niet laten opjagen :)
touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: EXIGE RGB nr 055

Bericht door Frederik »

:P
Gebruikersavatar
zeldzame kanarie
Berichten: 275
Lid geworden op: 01 feb 2012, 00:29
Naam: Tino
Auto: Exige RGB
Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart

Re: EXIGE RGB nr 055

Bericht door zeldzame kanarie »

djeu! wou vandaag eindelijk eens voor de eerste keer de 8000toeren opzoeken valt mij display van de kilometriek toch niet uit zeker :roll: alle wijzers liggen stil. juist of den duivel er mee gemoeid is, maja beter nu dan op spa. kan er nog mee lachen :lol: nu ist echt pas een gokart... wist bij god niet hoe hard ik ging, gelukkig had ik de coyote bij.
touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
Plaats reactie