Deze komt mij bekend voor ...

S1, Type 47 & 62, S2, Twin Cam, Special (1966-1975)
Europa S (2006-2010)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Deze komt mij bekend voor ...

Bericht door Bzguy »

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Deze komt mij bekend voor ...

Bericht door Herman »

dat is toch verschrikkelijk hé, ik mag geen stap uit mijn huis gaan met deze kist of ik krijg een portret, tot zelfs van de politie toe heb ik er al gekregen... :D

één ding is zeker een Europa is zeker gene otto om mee naast de schreve te lopen (bwvl) beschaafd west vloams) negatief om stiekem mee te gaan vrijen....

k'was gisteren namiddag in nieuwpoort -bad, pannekoekske in t'kompas, en een wandelingsken langs de vaargeul en in de winkelstraat, (tip de kust is altijd heerijk rustig qua drukte tijdens de koopzondagen in het binnenland)....

ps: kleine "B" gezien ? vrouw zegt dat ze bril nodig heeft om hem te kunnen zien... :D
Laatst gewijzigd door Herman op 15 dec 2008, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Deze komt mij bekend voor ...

Bericht door Bzguy »

Herman, doe die B er maar af, en n nummerplaat-sticker op je voorbumper en t is in orde ;)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Deze komt mij bekend voor ...

Bericht door Herman »

t'is al nen mini sticker vooraan op een klein pvc plaatje gekleefd die dan met velcro op de bumper vastzit., op de bumper zelf kan da niet, daar er geen loodrecht vlak is....--

in feite ware dat meschien ideaal in de luchthapper vooraan gemonteerd met een scharnierend verend stuk die bij een "gezwinde "snelheid naar achter beneden klapt en terug recht komt bij traagloop.... idem achteraan (=géén aanrader is enkel hulp bij poetsen :mrgreen: )
Bzguy schreef:Herman, doe die B er maar af, en n nummerplaat-sticker op je voorbumper en t is in orde ;)
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Deze komt mij bekend voor ...

Bericht door Bzguy »

Herman schreef: in feite ware dat meschien ideaal in de luchthapper vooraan gemonteerd met een scharnierend verend stuk die bij een "gezwinde "snelheid naar achter beneden klapt en terug recht komt bij traagloop.... idem achteraan (=géén aanrader is enkel hulp bij poetsen :mrgreen: )
dat zou idd ideaal zijn, maarja, ze flitsen toch enkel van langs achter ...

Morgen ns een foto'ke posten van mijn nummerplaat-sticker (met ne dikke merci aan X-E-G) : geplakt op mn voorste bumper, vele malen beter dan dat er n metalen plaat recht voor mn luchthapper hangt (heb wel wat risico genomen en slechts op 68 % van t origineel laten maken.

Prima zo, tenzij dr een of andere mierenneuker moeilijk begint te doen natuurlijk :S
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Deze komt mij bekend voor ...

Bericht door ovi »

[quote="Bzguy
dat zou idd ideaal zijn, maarja, ze flitsen toch enkel van langs achter ...

Goe geprobeerd maar ze flitsen al wel een tijdje ook vanvoor hé! :?
Wel al is getest met de moto, das wel lachen! 8-)
Plaats reactie