Seat gebruikt al jaren de oude(re) onderdelen van VW. Opzich niets mis mee, zeker omdat deze hun degelijkheid hebben bewezen ... maar je dus oude(re) technologie tegen een betere (goedkopere) prijs krijgt... MAAR Jaguar X / vorige modellen Aston Martin is wel iets HEEL anders. Daar heb je oude(re) technologie dat "VEEL" duurder verkocht wordt.fantaflesdopke schreef:Recentste voorbeeld, en nog veel schaamtelozer: Seat Exeo (oude A4)
De Aston Martin DB7 staat op het chassis van een oude Jaguar XJS.
Gelukkig zijn de nieuwe Astons wel echt eigen werk. Zo heb ik een vette boon voor de Aston Martin Vantage V8.
Ik heb niets tegen shoppen bij andere automerken, we zijn dat wel van Lotus gewend. Wat ik wel apprecieer van Lotus is dat ze de onderdelen ze elders halen meestal beter maken... en dat is een goed punt. Ander koetswerk, interieur en merk schildje op een oudere/goedkopere auto zetten en deze notabene duurder verkopen vind ik een heel ander verhaal...
Maar we wijken af.
Back ontopic nu.